دانلود و خرید کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف) پگی پست ترجمه مریم تقدیسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)

کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف) نوشتهٔ پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ و ترجمهٔ مریم تقدیسی است. نشر آسمان نیلگون این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ای است که به شرح ورزش‌های گوناگون پرداخته است. نویسندگان این اثر، کتاب‌های متنوعی را تحت عنوان «کتاب جامع آداب معاشرت، مجموعه آداب امیلی پست، آداب دنیای جدید» نوشته‌اند.

درباره کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)

کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)، در بخش نخست، نکاتی دربارهٔ ورزش‌ گلف آورده و در بخش بعدی توضیحاتی را دربارهٔ «روحیهٔ جوانمردی در ورزش» ارائه کرده است.

بخش سوم و پایانی این کتاب «آداب گلف» نام دارد. گروه نویسندگان در این بخش ابتدا «قوانین باشگاه»  را بیان کرده؛ نکاتی دربارهٔ لباس، استفاده از موبایل و... می‌گویند.

در آیین‌نامهٔ بازی گلف، این بازی - ورزش را این‌گونه تعریف کرده‌اند: «گلف، پرتاب یک توپ از نقطهٔ نخست بازی به درون یک سوراخ است که به‌وسیلهٔ یک یا چند ضربهٔ پیاپی و بر طبق قانون‌های ویژه‌ای صورت گرفته باشد.»

خواندن کتاب نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ورزش گلف پیشنهاد می‌کنیم.

درباره مجموعه آداب امیلی پست

پگی پست، آنا پست، لیزی پست و دانیل پست سنینگ نویسندگانی هستند که می‌کوشند با انتشار کتاب‌های کم‌حجم با موضوعات متنوع، آداب معاشرت را با معیارهایی همچون توجه، احترام و صداقت ترویج کنند. این نویسندگان، عضو مؤسسه‌ای تحت عنوان «امیلی پست» (Emily Post) هستند؛ مؤسسه‌ای که «مجموعه آداب امیلی پست» را منتشر می‌کند.

این مؤسسه، یک تجارت خانوادگی است و از زمانی که «امیلی پست» نخستین کتابش با نام اتیکت یا آداب (ETIQUETTE) را در سال ۱۹۲۲ نوشت، آغاز به کار کرد.

کتاب‌های این مؤسسه، شامل مجموعه‌ای از ضوابط و قواعد رفتاری است که در هر جامعه، طبقه یا گروهی انتظار انجام آنها می‌رود؛ قواعدی که نماد تربیت و هنجار به شمار می‌روند.

برخی از کتاب‌های این مجموعه عبارت‌اند از:

«زندگی با دیگران»، «آداب رفتار در مکان های عمومی»، «زندگی خانوادگی (نکات کلی)»، «راهنمای خوردن غذاها و نوشیدنی ها»، «زندگی خانوادگی (کودکان و نوجوانان)»، و «نکاتی درباره ورزش های مختلف (گلف)».

بیشتر بخوانید در emilypost.com.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

حجم

۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان