دانلود و خرید کتاب اثر مرکب دارن هاردی ترجمه هدی ممدوح
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اثر مرکب اثر دارن هاردی

کتاب اثر مرکب

نویسنده:دارن هاردی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب نوشتۀ دارن هاردی و ترجمۀ هدی ممدوح است. انتشارات شبگون این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این اثر، حاوی دستورالعملی شگفت‌انگیز برای رسیدن به موفقیت در کار و زندگی است.

درباره کتاب اثر مرکب

کتاب اثر مرکب به شما در استفاده از استعدادهای‌تان برای بهره بردن از فرصت‌هایی که در اطراف‌تان هست، کمک می‌کند. نویسنده‌ها و کارشناسان زیادی به سودمندی‌های کتاب حاضر اشاره کرده‌اند.

در ابتدای این کتاب آمده است که «مهم نیست چه چیزی یاد گرفته‌اید یا چه روش و تاکتیکی دارید. موفقیت در نتیجه‌ی اثر مرکب به‌دست می‌آید».

خواندن کتاب اثر مرکب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران زندگی بهتر، درآمد بیشتر و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اثر مرکب

«این کتاب درباره موفقیت و آن‌چه که برای به‌دست آوردن آن لازم است. وقت آن رسیده است که کسی این موضوع را رک و پوست کنده به شما بگوید به اندازه کافی سردرگم بوده‌اید. هیچ چیز جادویی، فرمول مخفی یا راه‌حل سریعی وجود ندارد. شما با روزی دو ساعت نشستن جلوی کامپیوتر و چرخیدن در اینترنت، نمی‌توانید به درآمد دویست هزار دلاری برسید، هفته‌ای ۱۵ کیلوگرم وزن کم کنید و یا با مالید کرم روی صورتتان بیست سال جوان شوید، یا با خوردن قرص زندگی عاطفی خود را بهتر کنید و یا با انجام هر برنامه‌ای که از شدت خوب بودن مسلم است که غیرواقعی و تخیلی‌اند، خود را به موفقیتی پایدار برسانید. اگر می‌توانستید موفقیت، شهرت، عزت‌نفس، روابط خوب و سلامتی و آسایش را در بسته‌ای خوش آب و رنگ از فروشگاه زنجیره‌ای محلتان بخرید، عالی می‌شد. ولی این امکان ندارد.»

معرفی نویسنده
عکس دارن هاردی
دارن هاردی
آمریکایی | تولد ۱۹۷۱

دارن هاردی در ۱ فوریه‌ی سال ۱۹۷۱ در کشور آمریکا به دنیا آمد. برخلاف تصوری که از زندگی افراد ثروتمند داریم، او در یک بهشت که همه چیز برای او حی و حاضر باشد، زندگی نمی‌کرد. وقتی که دارن فقط هجده‌ماهه بود، مادر او تصمیم گرفت تا از همسرش جدا شود، فرزند خردسالش را ترک کند و به دنبال زندگی و رویاهای خودش برود. خوشبختانه پدر دارن فردی مسئولیت‌پذیر بود که حضانت و مسئولیت پسرش را پذیرفت و او را پرورش داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
۱۳,۵۰۰
۵۰%
تومان