دانلود و خرید کتاب تراریخته در آینه حقیقت ترجمه مهدی معلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تراریخته در آینه حقیقت اثر مهدی معلی

کتاب تراریخته در آینه حقیقت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تراریخته در آینه حقیقت

کتاب تراریخته در آینه حقیقت نوشته مهدی معلی و زهرا حاجت پور است. این کتاب نقد و بررسی کتاب «محصولات تراریخته در آینه توسعه پایدار» است.

درباره کتاب تراریخته در آینه حقیقت

اخیرا کتابی با عنوان «محصولات تراریخته در آینه توسعه پایدار» منتشر شد (احمدی و صمدیان، ۱۳۹۵) که همنوا با یک جریان سازمان‌دهی شده بین‌المللی به نقد فناوری مهندسی ژنتیک گیاهی پرداخته است. کتاب مذکور کار جمعی از مؤلفان است که در مؤسسه تحقیقاتی «تدبیر اقتصاد» تدوین و منتشر شده است. مجریان این پروژه که فاقد تخصص مرتبط هستند، در این اثر تلاش کرده‌اند به جستجوی اینترنتی و ترجمه ادعاهای مختلف درباره محصولات تراریخته از برخی پایگاه‌های اینترنتی بپردازند. استفاده از منابع نامعتبر و غیرعلمی اینترنتی و بعضا طرح ادعاهای بدون دلیل و فاقد مستند موجب انحراف در نتایج این مطالعه شده است. این کتاب سعی دارد نقدی از این کتاب ارائه کند تا علاقه‌مندان به حوزه ژنتیک گیاهی بتوانند چندین دیدگاه را بررسی کنند. 

خواندن کتاب تراریخته در آینه حقیقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به حوزه شناخت محصولات تراریخته پیشنهاد می کنیم. 

بخشی از کتاب تراریخته در آینه حقیقت

جریان سازمان‌دهی شده نقد مهندسی ژنتیک، جزئی از طرح ثابتی است که امریکا با هدف سلطه بر علم و فناوری و اقتصاد در حوزه‌های مختلف فناوری و صنعت دنبال کرده است. در این طرح ثابت ابتدا سمن‎ها و غول‌های رسانه‌ای به کار گرفته می‌شوند تا یک معضل دروغین را در افکار عمومی جهان شکل دهند. سپس دستور کار مشخصی برای گردهم‌آیی سران کشورها و چاره‌اندیشی برای حل معضل، تعیین می‌شود. در مرحله سوم اقسام کنوانسیون‌ها، پروتکل‌ها و قوانین بازدارنده در سطح بین‌المللی و ملی ظاهرا برای کنترل معضل [ساختگی] مورد نظر و در واقع با هدف بازدارندگی تصویب می‌شود. جریان هسته‌ای، تغییرات آب و هوایی و مهندسی ژنتیک سه عرصه هستند که این سناریو با کمک صلح سبز و غول‌های رسانه‌ای جهان درباره آنها اجرا شد و پروتکل هسته‌ای، کنوانسیون پاریس و کنوانسیون تنوع زیستی و پروتکل‌های آن حاصل آن است. در تمامی این موارد امریکا مؤثرترین عضو در تأسیس و تدوین معاهده بوده اما عضویت یا تعهدات هیچ یک را نپذیرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان