دانلود و خرید کتاب بازیگری به زبان ساده سونیا فرهادآبادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازیگری به زبان ساده اثر سونیا فرهادآبادی

کتاب بازیگری به زبان ساده

امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بازیگری به زبان ساده

کتاب بازیگری به زبان ساده نوشته سونیا فرهادآبادی است. این کتاب را انتشارات جامعه پژوهی منتشر کرده است.  این کتاب برای تمام علاقه‌مندان هنر بازیگری اثری کابردی و جذاب است.

درباره کتاب بازیگری به زبان ساده

این کتاب که با مقدمه‌ای از استاد مرحوم عزت الله مهرآوران منتشر شده است و اصولی براساس استانداردهای سازمان فنی حرفه‌ای مطرح می‌کند. کتاب بازیگری به زبان ساده، پیش نوشت خلاقانه و زبانی ساده و آسان برای سفری دراز است. تئاتر در این کتاب با سهم‌بندی استادانه در پویش موضوعات، هنرجو را در مسیر صحیح آموزش و یادگیری قرار می‌دهد.

بازیگری قدمتی به خلقت انسان دارد از زمان خلق بشریت بازیگری به‌عنوان حسی غریزی (حس تقلید انسان از پیرامون خود) همراه با وی بوده است. این ذات انسان است که میل به دیده شدن دارد و مربوط به قشر خاص و منطقه مشخصی نیست، بلکه در همه افراد وجود دارد. بازیگری یکی از زیر مجموعه‌های رشته هنر است. یکی از شغل‌هایی است که ممکن است هر شخصی سودای رسیدن به آن را داشته باشد. اگر در زندگی به بازیگری و جلو دوربین رفتن و یا حتی مشهور شدن علاقه دارید انتخاب رشته بازیگری را انجام داده و وارد این دنیای بزرگ شوید.

بازیگری علاقه‌مندان و شیفتگان زیادی دارد که رویای رسیدن به آن را در سر می‌پرورانند. علاقه به این رشته سن و سال نمی‌شناسد. برای معرفی رشته بازیگری می‌توان این‌طور گفت که این رشته هنر جان بخشیدن به شخصیت‌ها است. مطالب ارائه شده هر آن چه برای هنرجوی بازیگری از مبتدی و پایه تا سطح میانی لازم است در اختیار وی قرار می‌دهد. کتاب بازیگری به زبان ساده از نه فصل تشکیل شده است که به مقوله پیدایش و تاریخ تئاتر و سینما، زبان بدن، بیان، تکنیک‌های بازیگری و متدهای کارآمد می پردازد. تمامی سر فصل‌های این کتاب مطابق استانداردهای تعریف شده سازمان فنی و حرفه‌ای است از آنجا که این سازمان به‌صورت هدفمند آموزش‌ها را دنبال می کند و براساس استانداردهای بین‌المللی پیش می‌رود، سعی بر آن شده که کلیه منابع بر اساس رویکرد‌های این سازمان انتخاب و گردآوری شود تا هنرجوی گرامی علاوه براین که با تمام این سرفصل‌ها آشنا می‌شود ، بتواند بجای خواندن چندین منبع مختلف، تنها با مطالعه این کتاب در آزمون‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در رشته بازیگری شرکت کند .

خواندن کتاب بازیگری به زبان ساده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به بازیگری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازیگری به زبان ساده

تاریخچه نمایش و بازیگری به انسان‌های نخستین بازمی‌گردد. هنرهای نمایشی شکلی از هنر است که برخلاف هنرهای پلاستیکی، هنرمند در آن با استفاده از بدن و فیزیک خود در وهله نخست و سپس بهره‌گیری از امکانات دیگر به خلق هنر می‌پردازد. اصطلاح هنرهای نمایشی برای اولین بار در سال ۱۷۱۱ در زبان انگلیسی برای مجموعه‌ای از هنرهای دیداری متکی به بازیگر مورد استفاده قرار گرفت. هنرهای نمایشی شامل انواع رقص، موسیقی زنده، اپرا، تئاتر زنده و عروسکی، سینما، شعبده بازی و تردستی، داستان‌گویی، پرده‌خوانی نمایش‌های (سیرک، بندبازی، معرکه گیری، کار با حیوانات و نمایش‌های پهلوانی) و سایر هنرهای مشابه از هنرمندان این نمایش‌ها به عنوان‌های چون هنرپیشه، کرین، رقصنده، شعبده بازان، نوازندگان و خوانندگان نام برده می‌شود. نمایش توسط یک یا چند نفر بازیگر در یک محیط باز به نام "سن" انجام می‌گیرد و توسط کارگردان هدایت می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان