دانلود و خرید کتاب آرزوپردازی الکسا فیشر ترجمه شاهین غفاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آرزوپردازی اثر الکسا فیشر

کتاب آرزوپردازی

معرفی کتاب آرزوپردازی

کتاب آرزوپردازی نوشتهٔ الکسا فیشر و ترجمهٔ شاهین غفاری است و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است. در این کتاب در سفری بیست‌ویک‌روزه، آرزو کن، عمل کن و واقعی‌شدنش را ببین.

درباره کتاب آرزوپردازی

آرزوی خود را بنویسید. آرزوی خود را ببینید و آرزوی خود را زندگی کنید. الکسا فیشر در کتاب آرزوپردازی به شما کمک می‌کند تا یک کورسوی امید را تبدیل به یک تجلی خاص کنید. مطالعهٔ آرزوپردازی، یعنی گذراندن چند ساعت پرنشاط و لذت‌بردن از خوش‌بینی کمیاب الکسا که همهٔ ما به آن احتیاج داریم. الکسا یک آرزوی ساده را تبدیل به نیروی انگیزه‌بخش روزمره می‌کند. او شکی باقی نمی‌گذارد که ما معمار زندگی خود هستیم. الکسا ما را به یاد کاری که در کودکی انجام می‌دادیم، می‌اندازد؛ پرتاب سکه به داخل فواره و فراموش‌کردن همه‌چیز تا زمان تولدمان و فوت‌کردن شمع‌ها. راهکارهای او کاربردی و پرنشاط هستند. این کتاب همچون پرتوی از نور خورشید بر ما می‌تابد و به ما یادآوری می‌کند که بله، اگر کار لازم را انجام دهیم، آرزوها واقعاً به واقعیت تبدیل خواهند شد. البته در این کتاب اصلاً احساس نمی‌کنیم که در حال کارکردنیم.

بخش عمده‌ای از موفقیت ما وابسته به باورها، تمرکز، و چشم‌انداز ما از آینده است. دستبند آرزوها تجسمی از این باور، تمرکز و چشم‌انداز بر روی مچ دست شماست. این یادآوری‌کنندهٔ کوچک، امتیازی است برای کسانی که دوست دارند امید به فردا را همچون یک دستبند زیبا همیشه همراه خود داشته باشند. آرزوپردازی، مسیر رسیدن به آن آرزوها را به ما نشان می‌دهد

هر کسی که الکسا را ملاقات کرده باشد، تردیدی ندارد که او از استعدادی شگرف برای دگرگون‌کردن زندگی مردم با کمک خرد زمینی و آن‌جهانی خود برخوردار است. او از تمام وجود خود مایه می‌گذارد تا به مردم برای رسیدن به آرزوهایشان کمک کند. الکسا ایده‌های سنگین عرفانی را تبدیل به گام‌های ساده، لذت‌بخش و کاربردی می‌کند و این، احتمال نتیجه‌بخش‌بودن این راهکارها را دوچندان می‌کند. الکسا یک شاهد زنده است که به ما نشان می‌دهد عمل ساده اما چشم‌گیر آرزوکردن، اگر علاوه بر صداقت با ساختار مناسب نیز همراه شود می‌تواند زندگی شادی‌بخشی را برای ما به ارمغان بیاورد

فرایند درخشان مطرح‌شده در این کتاب، یک نقشهٔ راه کاربردی و ملموس را در اختیار ما قرار می‌دهد که ما را کمی شادتر و جهان را برایمان کمی روشن‌تر می‌کند. این کتاب به شما انگیزه می‌دهد، به چالش می‌کشد و این امید را به شما می‌دهد که هر چیزی امکان‌پذیر است. یک آرزو کنید و در این سفر همراه ما شوید؛ پشیمان نخواهید شد.

 الکسا در آرزوپردازی به زیبایی هرچه تمام‌تر پیوند دوباره‌ای بین ما و قدرت فردی‌مان برقرار می‌کند و راهی برای رسیدن به روشن‌ترین زندگی ممکن را به ما نشان می‌دهد. این دو با هم جادو می‌کنند.

خواندن کتاب آرزوپردازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را تقدیم می‌کنم به هرکسی که یک آرزوی کوچک، بزرگ، فردی، یا جمعی دارد، و هر کسی که می‌خواهد آرزویش به واقعیت برسد.

اگر هنوز آرزوی روشنی ندارید، اما دوست دارید که داشته باشید، این کتاب برای شما هم هست.

و اگر بارها در زندگی دلسرد شده‌اید، اگر خودتان یا دیگران را ناامید کرده‌اید، اما فکر می‌کنید که حالا وقت گشودن قلب خود و شروع دوبارهٔ آرزو کردن و رؤیا داشتن است، این کتاب به شما تقدیم می‌شود.

درباره الکسا فیشر

الکسا فیشر بنیان‌گذار Wishbeads است. این شرکت ماموریت دارد به میلیون‌ها نفر برای ایجاد آرزوهای هیجان‌انگیز، اقدام، انجام کار و تحقق آن آرزوها الهام بخشد. او علاوه بر مدیریت این شرکت، به عنوان بازیگر تلویزیون و مربی سخنرانی عمومی نیز فعالیت می‌کند. 

بخشی از کتاب آرزوپردازی

شاید در گذشته آرزوهای زیادی داشتید که هرگز به واقعیت تبدیل نشدند. شاید بعد از تجربهٔ یک رشته از ناکامی‌ها، با خود گفته باشید "آرزو کردن هیچ فایده‌ای ندارد. هرگز کار نمی‌کند."

بیایید به جای این‌که بگوییم "اوه، آرزو کردن احمقانه است و هرگز به جایی نمی‌رسد"، چشم‌انداز خود را تغییر دهیم. حالا نوبت به آن رسیده که راه جدیدی را در پیش گیریم. حالا باید راهکار متفاوت و کارآمدتری پیدا کنیم!

برای این‌که به درستی آرزو کنید ابتدا باید ببینید که چه احساسی دارید، یعنی به خلقیات، هیجانات و نگرش خود نسبت به دنیا توجه و تعمق کنید. بعضی از مردم این احساسات را به نام "ارتعاش" یا "انرژی" می‌شناسند. اجازه دهید بیشتر توضیح دهم.

انرژی شما تعیین می‌کند که روز شما قرار است چگونه پیش برود.

اگر احساس اضطراب داشته باشید، دنیا در نظرتان مثل یک منطقه خطر بزرگ جلوه می‌کند.

اگر احساس قدردانی و شکرگزاری داشته باشید، همه جا را سرشار از فراوانی خواهید دید.

اگر احساس عصبانیت کنید، همه انسان‌ها را در تقابل با خود در نظر خواهید گرفت.

اگر احساس عشق ورزیدن داشته باشید، دیگران نیز به شما عشق خواهند داد.

بر روی هر چیزی که تمرکز کنید، آن را به آگاهی خود خواهید آورد و سپس آن را تجربه خواهید کرد. انرژی شما خالق زندگی شما است و به جهان شکل می‌دهد.

شاید الان بگویید "صبر کن الکسا. یعنی من در ایجاد گرمای کره زمین، نوسانات بورس یا نابرابری اجتماعی نقش دارم؟ من همه این‌ها را خلق می‌کنم؟!"

شاید نه کاملاً اما تا حدودی بله، شما این کارها را انجام می‌دهید. هر انسانی به شکلی در حال خلق و شکل‌دهی به این جهان است. نه، من فکر نمی‌کنم شما مسئول آب شدن یخ‌های قطبی باشید اما مسئول این هستید که چه احساسی نسبت به اتفاقات دنیا داشته باشید و با این احساس چه کنید. احساسات شما تعیین کنندهٔ اعمال‌تان هستند و اعمال شما تعیین می‌کنند که چه اتفاقاتی در دنیا رخ دهند.

برای مثال، تصور کنید که با دیدن انبوهی از زباله‌های پلاستیکی در اقیانوس‌ها که موجب مرگ آبزیان می‌شود به شدت خشمگین و آزرده شوید اما خودتان طبق عادت همیشه از کیسه پلاستیکی استفاده کنید و هرگز پیامد آن را درنظر نگیرید. چرا؟ چون خود را کوچک، بی‌قدرت و غیرتأثیرگذار می‌دانید. احساس می‌کنید این مشکل آن‌قدر بزرگ است که برای آن کاری از دست شما ساخته نیست.

از سوی دیگر، ممکن است به اطراف خود نگاه کنید و درد و رنج افراد بی‌خانمان را احساس کنید. می‌توانید انتخاب کنید که احساس درماندگی و ناتوانی داشته باشید و هیچ کمکی نکنید و یا احساس کنید که می‌توانید تغییری ایجاد کنید. می‌توانید انتخاب کنید که احساس همدلی داشته باشید و برای پیدا کردن یک راه حل تلاش کنید. می‌توانید انتخاب کنید که از خود بپرسید چه کاری از من ساخته است؟ این دقیقاً کاری است که دو زن شگفت‌انگیز به نام‌های استف جانسون و نینا لیلانی انجام دادند. این زنان، همایش "صداهای شهر ما" را تأسیس کردند؛ یک همایش هفتگی در کلیسای شهر سن دیگو. آن‌ها هر جمعه بعدازظهر، در خیابان‌ها می‌خوابند و از اعماق قلب خود آواز می‌خوانند. آن‌ها مکانی امن را برای زنان و مردان بی‌خانمان تدارک دیده‌اند که در آنجا بتوانند ابراز وجود کنند، هنری از خود نشان دهند، تعامل کنند و جامعه بتواند آن‌ها را با دید دیگری نگاه کند. بسیار زیباست! راه حلی خلاقانه که منتهی به حمایت، آگاهی، امید و دگرگونی می‌شود.

دو موقعیت کاملاً متفاوت. دو واکنش متفاوت. دو نتیجه متفاوت.

تمام این‌ها را می‌توان به آرزو کردن ارتباط داد...

اغلب، برآورده شدن یا نشدن یک آرزو بستگی به این دارد که شما انتخاب کنید که چه احساسی نسبت به هر موقعیت داشته باشید. آیا انتخاب می‌کنید که احساس خوش‌بینی، اشتیاق، و امیدواری داشته باشید؟ احساسات شما تعیین‌کننده اعمال، و اعمال شما تعیین کننده نتایجی هستند که به‌دست خواهید آورد.

نظرات کاربران

نازنین صالحی راد
۱۴۰۲/۰۵/۱۵

همونطور که توی کتاب نوشته شده ، آدم وسوسه میشه همه ی کتاب رو یک روزه بخونه ! اگر چه این کتاب برای 21 روز طراحی شده ، من بدون وقفه خوندمش ، چون دوست داشتم دید کلی بهش پیدا

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵)
شما تنها کسی هستید که مسئول برآورده کردن آرزوی خود هستید؛ نه رئیس شما و نه هیچ‌کس دیگر. این کار نیاز به تلاش دارد و با رویکرد درست و دریافت راهنمایی مناسب، به شکلی که انتظارش را ندارید مورد حمایت قرار خواهید گرفت. آرزوپردازی یعنی همین.
نازنین صالحی راد
مطمئناً رسیدن به بعضی از آرزوها نیاز به این دارد که افراد مختلفی به شما "بله" بگویند اما قبل از رسیدن به این مرحله، این شما هستید که باید تلاش کنید و دست به اقدام عملی بزنید. آن انتشاراتی خاص نمی‌تواند به کتابی که ننوشته‌اید، بله بگوید.
نازنین صالحی راد
یکی از درس‌هایی که او به من آموخته این است که زندگی خواهان پیروزی ماست. شما برای زجر کشیدن به این دنیا نیامده‌اید، بلکه به اینجا آمده‌اید تا در یک سفر هیجان‌انگیز، خودِ واقعی‌تان را کشف کنید، خواسته واقعی خود را پیدا کنید و دنیا را تبدیل به جای بهتری برای زندگی کنید.
نازنین صالحی راد
اگر خواسته شما مبهم و گنگ باشد، آنچه به‌دست خواهید آورد نیز مبهم و گنگ خواهد بود.
نازنین صالحی راد
اغلب، برآورده شدن یا نشدن یک آرزو بستگی به این دارد که شما انتخاب کنید که چه احساسی نسبت به هر موقعیت داشته باشید.
نازنین صالحی راد

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۹۲٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان