دانلود و خرید کتاب استرس ممنوع آلن الکین ترجمه سمیه موحدی فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب استرس ممنوع اثر آلن الکین

کتاب استرس ممنوع

معرفی کتاب استرس ممنوع

 کتاب استرس ممنوع؛ ۵۲ گام تا آرامش ذهن و جسم و کسب نهایت لذت از زندگی نوشتهٔ آلن الکین و ترجمهٔ سمیه موحدی فرد است و انتشارات نگاران قلم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب استرس ممنوع

در این کتاب، قرار است روش‌های آرامش در شهر را بیاموزیم. کتاب استرس ممنوع می‌خواهد فشارهای روانی را به ما بشناساند و با ارائهٔ روش‌هایی، آرامش تن و روان را در آشفته بازار زندگی شهری به ما ارزانی دارد. اثری که در آن، با مدیریت زمان آشنا شده، از فعالیت‌های روزمره بهره خواهید برد و با کاهش خطاهای فکری، نگرانی کمتری خواهید داشت، روش آشنایی با دیگران را می‌آموزید و با برقراری ارتباطات سالم اجتماعی بر ترس‌های اجتماعی‌تان غلبه می‌کنید. همچنین ده‌ها راهکار مؤثر و کارآمد دیگر ارائه می‌دهد که زندگی پیچیده و پرگرفتاری شهری را به یک حرکت به سوی نشاط بدل کند و در حقیقت از یک تهدید، فرصتی بسازد برای بالندگی و رشد در عرصه های مختلف موفقیت.

خواندن کتاب استرس ممنوع را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که می‌خواهند با استرس مقابله کنند مناسب است.

بخشی از کتاب استرس ممنوع

جسم شما، هدف اصلی استرس است. برای درک دلیل این امر، باید ذهن خود را متوجه شرایطی کنید که اجدادتان میلیون‌ها سال پیش با آن مواجه بوده‌اند. آنها را در حالی تصور کنید که در حال جستجوی خوراک، ببری را مشاهده می‌کنند؛ ببر نیز در جستجوی غذاست. اجداد شما واکنش غریزی بقا را از خود نشان می ِ دهند. (مکانیسم مبازره یا گریز). بدن آنها اپی‌نفرین (آدرنالین) ترشح می‌کند و مغزشان در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرد. آنها می‌توانند با ببر بجنگند یا بگریزند. چنین واکنش در برابر استرس، شیوهٔ طبیعی آماده شدن برای رویارویی با خطر است. استرس، راه طبیعی حفظ بقای انسان است.

البته رویارویی شما با یک ببر، در شهر غیر ممکن به نظر می‌رسد . امروزه، فشار روانی ما به شکل‌های پیشرفته‌تری بروز می‌کند مثال در برخورد با فروشنده‌ای گستاخ یا راننده‌ای عصبانی، دچار استرس می‌شویم. به هر حال، واکنش بدن شما به چنین مشکلات جزیی، همانند واکنش آن در مقابل خطرات تهدیدکننده زندگی می‌باشد. در بدن شما، مجموعه‌ای از تغییرات فیزیولوژیک رخ می‌دهد که شما را برای رویارویی با یک مورد اضطراری آماده می‌کند. هنگامی که هورمون اپینفرین به درون جریان خون ترشح می‌شود، ضربان قلبتان تندتر می‌شود، فشار خونتان بالا می‌رود، سریع‌تر نفس می‌کشید، مجاری بینی‌تان منبسط می‌شود تا هوای بیشتری جذب کنید، روند گوارشتان کند می‌شود، خون از پوست و اندام‌های درونی به سوی مغز و ماهیچه‌های اسکلتی جریان می‌یابد. در نهایت، احساس نیرومندی می‌کنید و برای انجام هرگونه اقدامی آماده می‌شوید. بدنتان برای بهبود هرگونه آسیبی آماده می‌شود و مردمک‌های چشمتان برای مشاهده بهتر، گشاد می‌شود. فشار روانی، به انسان کمک می‌کند که با هماهنگ کردن خود با شرایط، توانایی حفظ بقا را افزایش دهد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۸٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان