دانلود و خرید کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هيل ترجمه فائزه باطنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هيل

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل است و با ترجمه فائزه باطنی در انتشارات الینا منتشر شده است.

درباره کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

۱۳ گام برای رسیدن به ثروت که در این کتاب آورده شده، کوتاهترین راه فردی را به مردان و زنانی نشان می‌دهد که به دنبال اهداف مشخص در زندگانی خود بوده‌اند. پیش از شروع خواندن این کتاب، اگر بدانید که برای سرگرمی نوشته نشده و برایتان بسیار مفید خواهد بود.

نویسنده با روش تجزیه و تحلیل شخصیت صدها انسان موفق به این نتیجه رسیده است که همه افراد موفق سعی دارند تا ایده‌ها و نظراتشان را در محیط‌های دورهمی و همایش‌ها با یکدیگر در میان بگذارند. وقتی آن‌ها با مشکلی روبه‌رو می‌شدند دور هم جمع شده و آزادانه به بحث و گفتوگو می‌پرداختند تا از روش‌ها و برنامه‌های یکدیگر بهره‌مند شوند و دیگران را در جهت رسیدن به اهدافشان نزدیکترکنند.

این کتاب به شما کمک می‌کند به سمت موفقیت بروید و زندگی‌ای سرشار از ثروت و شادی داشته باشید.  

خواندن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به به جذب ثروت پیشنهاد می‌کنیم. 

 درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل از نویسندگان پیشرو در حوزه موفقیت است. او در اکتبر سال ۱۸۸۳ در ویرجینیا در منطقه‌ای که مردمش کم‌سواد و خرافاتی بودند به دنیا آمد. پدرش آهنگر بود و خانه‌ای محقر داشت. مادرش هم در جوانی بر اثر بیماری و سوء تغذیه، درگذشت. هیل همیشه حسرت زندگی هم سن و سالان ثروتمندش را می‌خورد، او که با ازدواج مجدد پدرش کاملا تنها و بی‌پناه شده بود به خواندن کتاب پناه برد. کتاب تنها دلخوشی او در روزهای سخت نوجوانی و جوانی‌اش بود.

ناپلئون از سیزده سالگی به خلاصه‌نویسی و داستان‌نویسی علاقه داشت برای همین توانست خبرنگار روزنامه شود. او نام گزارشگر کوهستان را برای خود انتخاب کرد و با پولی که از خبرنگاری به دست می‌آورد، تحصیل می‌کرد.

در ۱۸ سالگی توانست وارد دانشکده حقوق جورج تاون شود اما تامین مخارج زیاد دانشگاه در توانش نبود، برای همین بیشتر وقت خود را صرف روزنامه‌نگاری کرد.

ناپلئون هیل روحیه خشن و ریسک‌پذیری داشت و حتی با خود اسلحه هم حمل می‌کرد. او استعداد خوبی هم در نوشتن داشت و در دوره کاری‌اش در روزنامه توانست با افراد سرشناس زیادی مصاحبه کند. او از تجربیات افراد موفق درس می‌گرفت و آنها را در زندگی به کار می‌برد.

ٰناپلئون هیل در سال ۱۹۲۸ کتابی بانام «قوانین موفقیت» نوشت که با استقبال خوبی روبه‌رو شد. بعد از آن مجله خود را به نام «قوانین طلایی هیل» تاسیس کرد. در سال ۱۹۳۰ هم کتابی درباره رسیدن به موفقیت نوشت. کتاب‌های هیل به زودی پرفروش شدند و کتاب «علوم موفقیت» او در سال ۱۹۶۰ رکورد زد و ۳۰ میلیون نسخه فروخت.

ناپليون هیل در سال ۱۹۷۰، زمانی که در حال نوشتن کتاب «تو می‌توانی کار کنی و معجزه ببینی» بود، در ۸۷ سالگی درگذشت.

یکی از معروفترین کتاب‌های هیل که تا به حال از پرفروش‌های موفقیت بوده است کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» است که ناشران گوناگونی در ایران هم آن را به فارسی ترجمه و منتشر کرده‌اند.

این اثر یکی از کاملترین کتاب‌های موفقیت در قرن بیشتم محسوب می‌شود و در هر فصل خود به یکی از رازهای پول جمع کردن اشاره می کند. طبق گزارش‌ها این کتاب زندگی پانصد نفر را متحول کرده است

نظرات کاربران

کاربر 4601053
۱۴۰۱/۰۶/۱۵

من این کتاب و به صورت پی دی اف و مجازی خریداری کردم ولی هزینه شو ک دادم از سایت منو انداخت بیرون و کتاب و هم نداد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان