دانلود و خرید کتاب گنجینه تست های جغرافیا محمد پورکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گنجینه تست های جغرافیا اثر محمد پورکار

کتاب گنجینه تست های جغرافیا

معرفی کتاب گنجینه تست های جغرافیا

کتاب گنجینه تست‌های جغرافیا نوشته محمد پورکار است. این کتاب، مجموعه تستی درباره ۳ کتاب جغرافیای علوم‌انسانی دبیرستان دوره دوم است که دانش‌آموزان گام‌به‌گام دانش‌آموزان را برای درک بهتر درس همراهی می‌کند.

درباره کتاب گنجینه تست‌های جغرافیا

این کتاب با پرداختن به مفاهیم کاربردی جغرافیا در کنکور علوم‌انسانی دانش‌آموزان را برای آزمون کنکور سراسری و آزمون‌های مدرسه آماده می‌کند.

این نوع کتاب‌ها باعث می‌شوند شما با خودارزیابی و همچنین تسلط بر موضوع، آمادگی کافی و لازم را برای کنکور سراسری به دست آورید و باانگیزه و پشتکار دوچندان در این آزمون سرنوشت‌ساز شرکت کنید. همچنین با مهارتی که به دست خواهید آورد آن را نه‌تنها در کنکور به کار بسته بلکه در دوره دانشگاه و محیط کار نیز به کار بندید.

بخش اول شما را با کتاب جغرافیای پایه دهم و با موضوعاتی مانند تعریف دانش جغرافیا، کاربرد دانش جغرافیا، رابطه دانش جغرافیا با دانش‌هایی همچون: هواشناسی - زمین‌شناسی - اقتصاد - خاک‌شناسی - فیزیک و... دوره‌های زمین‌شناسی و تأثیرات آن بر محیط جغرافیایی، دشت‌ها، رودها، توده‌های هوایی و... آشنا خواهید کرد.

در بخش دوم، یعنی کتاب جغرافیای پایه یازدهم، شما با مفاهیم جغرافیای انسانی مانند: ناحیه، مهاجرت، مرزهای سیاسی، دانش و فناوری در دانش جغرافیا، با تغییرات آب‌وهوایی، نواحی پرفشار و کم‌فشار، فرسایش و... آشنا خواهید شد.

در بخش سوم در کتاب پایه دوازدهم، شما دانش‌آموزان گرامی با مفاهیمی همچون: سکونتگاه، تفاوت شهر و روستا، کلان‌شهرها، آبراهه‌ها و نقش اقتصادی آنها، حمل‌ونقل دریایی، آتشفشان، زمین‌لرزه و... آشنا خواهید شد.

این کتاب از ۳ کتاب جغرافیای دبیرستان دوره دوم تألیف شده است و برای داوطلبان کنکور علوم‌انسانی و دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم علوم‌انسانی می‌تواند مفید و کاربردی باشد. دانش‌آموزان با خواندن این کتاب تستی، در زمانی کوتاه، مطالب و مفاهیم اصلی این سه کتاب را در تعداد صفحات کمتر و با صرف هزینه زمانی کمتر یاد خواهند گرفت و برای شرکت در کنکور سراسری، آمادگی کافی و لازم را به دست خواهند آورد. این مجموعه تستی از اصلی‌ترین و پرکاربردترین مفاهیم، گزینش شده و شما را در زمانی کوتاه برای کنکور سراسری و آزمون‌های مدرسه آماده خواهد کرد. همچنین با خواندن این مجموعه تستی، دانش‌آموزان می‌توانند برای تک‌تک دروس این سه کتاب آمادگی داشته باشند. در بخش نخست، تست‌های پایه دهم تألیف شده است و پاسخ‌نامه آن نیز در ادامه آمده است. در بخش دوم، تست‌های جغرافیای یازدهم به همراه پاسخ‌نامه آن و در بخش سوم، تست‌های جغرافیای دوازدهم با پاسخ‌نامه آمده است.

خواندن کتاب گنجینه تست‌های جغرافیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام دانش‌آموزان علوم‌انسانی پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان