دانلود و خرید کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) آنتوان دوسنت اگزوپری ترجمه فاطمه حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) اثر آنتوان دوسنت اگزوپری

کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

کتاب الکترونیکی «شازده کوچولو (دوزبانه)» نوشتهٔ آنتوان دوسنت اگزوپری با ترجمه فاطمه حسینی در انتشارات الهام نور چاپ شده است. کتاب شازده کوچولو معروف‌ترین اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است. داستانی که به شیوه‌ای سورئالیستی بیانی متفاوت از فلسفه دوست داشتن، عشق و هستی دارد. متن این کتاب به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

درباره کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

داستان کتاب شازده کوچولو درباره‌ٔ پسرکی است که در سیاره‌ٔ کوچکی به نام ب۶۱۲ با یک گل سرخ و دو آتشفشان خاموش زندگی می‌کند. پسرک عاشق گل شده، اما گل با با لحنی مغرورانه با او حرف می‌زند. پسرک از دست گل ناراحت می شود و سفری طولانی را آغاز می‌کند.

در این سفر به ۷ سیاره‌ی دیگر می‌رود و با افرادی در هر سیاره صحبت می‌کند.

کتاب شازده کوچولو (دوزبانه) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند داستان شازده کوچولو را به انگلیسی نیز بخوانند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب شازده کوچولو (دوزبانه)

In the book it said: "Boa constrictors swallow their prey whole, without chewing it. After that they are not able to move, and they sleep through the six months that they need for digestion. " I pondered deeply, then, over the adventures of the jungle. And after some work with a colored pencil I succeeded in making my first drawing. My Drawing Number One. It looked something like this:

در کتاب گفته شده: " مارهای بوآ، تمام شکارشان را بدون جویدن یک‌جا قورت می‌دهند. بعد از آن دیگر نمی‌توانند حرکت کنند و تمام شش ماهی که نیاز به هضم شکارشان را دارند، می‌خوابند. سپس راجع به حوادث جنگل به طور عمیق فکر کردم و سرانجام پس از کار کردن با یک مداد رنگی، موفق به کشیدن اولین نقاشی‌ام شدم. اولین نقاشی‌ام به شکل صفحه بعد است:

معرفی نویسنده
عکس آنتوان دوسنت اگزوپری
آنتوان دوسنت اگزوپری
فرانسوی | تولد ۱۹۰۰ - درگذشت ۱۹۴۴

آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان فرانسوی است که با جاودانه «شازده کوچولو» در تاریخ ادبیات جهان ماندگار شد. او که یک خلبان غیرنظامی موفق در پیش از آغاز جنگ جهانی دوم است، با برافروخته شدن شعله‌های جنگ به نیروی هوایی فرانسه پیوست. اما اشغال زودهنگام و رعدآسای فرانسه توسط قوای نازی، او را بر آن داشت تا به آمریکا برود و به جریانی بپیوندد که می‌کوشید ایالات متحده را مجاب کند تا وارد جنگ شود. سپس باز در جایگاه یک خلبان جنگی به نیروهای ارتش آزادی‌بخش فرانسه پیوست. او در این زمان از نظر سنی برای این کار پرخطر، نسبت به دیگر خلبانان، مسن‌تر و آسیب‌پذیرتر بود. در یکی از پروازهای عملیاتی بر فراز مدیترانه، ناپدید شد و به نظر می‌رسد در همین زمان جان باخته باشد.

نظرات کاربران

ali mahmoodi
۱۴۰۲/۰۸/۰۵

از این ترجمه برگام ریخت!...نمونه رو خوندم و انگار مترجم نشسته و کلمه به کلمه ترجمه کرده و چیده پشت هم..بدون حس و بدون روح...بدون در نظر گرفتن مخاطب

کاربر ۲۵۴۹۱۶۸
۱۴۰۱/۰۸/۲۷

متاسفانه باید بگم ترجمه افتضاحه و مترجم از ادبیات چیزی نمیدونه و همین جوری هر چی از متن اصلی فهمیده نوشته تو برنامه های ترجمه میزدی چیز بهتری تحویلت میداد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۹,۰۰۰
تومان