دانلود و خرید کتاب عادات خوب، عادات بد وندی وود ترجمه سیده پریا کیائی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عادات خوب، عادات بد اثر وندی وود

کتاب عادات خوب، عادات بد

معرفی کتاب عادات خوب، عادات بد

کتاب الکترونیکی «عادات خوب، عادات بد»نوشتهٔ وندی وود با ترجمهٔ سیده پریا کیائی در انتشارات نسل روشن چاپ شده است. کتابی که در دست دارید دارای رویکرد علمی و مستدل به مسئله ساختن عادت‌های سالم و اجتناب از عادت‌های بد در زندگی است.

درباره کتاب عادات خوب، عادات بد

"وندی وود" که خود پژوهشگری موفق است دلیل نگارش کتاب را این گونه شرح می‌دهد: تقریبا سی سال است که عادت‌های مردم را مطالعه می‌کنم و بالغ بر صد مقاله در نشریات علمی منتشر کرده‌ام. این پژوهشی بسیار هیجان‌انگیز بوده است، مدتی طولانی گرفتار تر از آن بودم که بتوانم کتابی محبوب در این باره بنویسم. اما هر بار که به کتاب‌فروشی‌ای قدم می‌گذاشتم برایم معلوم بود که یک نفر باید این کار را بکند و...

کتاب عادات خوب، عادات بد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب عادات خوب، عادات بد

تصمیم‌گیری و اراده به سادگیِ ابزارهای کاربردی نیستند که بتوان آن‌ها را برای رسیدن به اهداف جدید قربانی کرد. این روند بسیار هزینه بر است و برایمان وقتی نمی‌گذارد تا به چیزهای دیگر فکر کنیم! حتی بیشتر از آن، ادامه نادیده گرفتن خود، اجازه نمی‌دهد تا سودمند باشیم.

روانشناسی به نام دانیل وگنر و همکارانش برای اثبات تاثیرعجیب محدود کردن خواسته‌هایمان تحقیقی انجام دادند. به شرکت‌کنندگان، یک کار ساده آموزش داده شد: فقط نباید به خرس سفید فکر می‌کردند. چه کسی زمان زیادی را صرف فکر کردن به خرس‌های سفید می‌کند؟ شرکت‌کنندگان پنج دقیقه در یک اتاق آزمایشگاهی می‌نشستند و هر بار که نمی‌توانستند این فکر را مهار کنند، زنگ را می‌زدند. به طور متوسط، آن‌ها حدود پنج بار، تقریباً هر یک دقیقه یک بار زنگ را می‌زدند. جای تعجب نیست که وقتی تنها هستیم و حوصله‌امان سر رفته است، افکار ما حتی به سمت موضوعات ممنوعه نیز کشیده می‌شوند. اتفاق جالب بعدی زمانی افتاد که همان شرکت‌کنندگان بعداً پنج دقیقه نشستند و سعی کردند به یک خرس سفید فکر کنند. آن‌ها تقریباً هشت بار زنگ را زدند. در مقابل، به یک سری از شرکت‌کنندگان نیز گفته شد که پنج دقیقه به یک خرس سفید فکر کنند بدون آنکه به آن‌ها تمرین اول داده شود. آن‌ها کمتر از پنج بار زنگ را زدند. به نظر می‌رسید که تلاش برای مهار یک فکر خاص، به آن انرژی ویژه‌ای بخشیده تا بعداً آشکار شود. بعد از اینکه شرکت‌کنندگان سعی کردند در مورد خرس‌های سفید فکر نکنند، دائم به آن فکر می‌کردند. هنگام رتبه بندی تجربه خود، شرکت‌کنندگانی که در ابتدا از فکر کردن به خرس‌های سفید اجتناب کرده بودند، احساس سردرگمی داشتند.

این پیچیدگی عجیب است. تلاش برای مهار فکر، بهترین اهداف ما را تضعیف می‌کند و رسیدن به اهدافمان را سخت‌تر می‌کند. رفتار خوب ما با شکنجه اشتباه گرفته می‌شود. همانطور که وگنر توضیح داده است: «ما با نگرانی از اینکه خوابمان نمی‌برد، بیدار می‌مانیم و وقتی می‌خواهیم رژیم بگیریم، تمام روز فکرمان در یخچال می‌ماند». اعمال کنترل، «ویژگی متضادی دارد که به نظر می‌رسد همیشه به طور مداوم برای هدایت ذهن ما تلاش می‌کند».

درآمدی بر دوبیتی سروده های بومی ایران
مصطفی مبارکی دیل
من چه کاری بلدم؟
معصومه محمدپور
آنجا که جایی نیست
محمدصالح فصیحی
غربالگری دمانس
مهشید فروغان
هنری وروجک کتاب می خونه
فرانچسکا سایمون
سم شناسی دامپزشکی (جلد سوم)
رامش سی. گوپتال
فیل هوا کردن
لیلا اسدیان
جمهوری ترکمنستان
احمد علامه فلسفی
راهنمای آموزشی OSCE در روانپزشکی آزمون ساختار‌یافته عینی بالینی
جعفر بوالهری
انی احب الامام المهدی (ع)
رضا حیدری ابهری
راهنمای جامع آسیب های ورزشی؛ تشخیص و درمان
کریستر رلف
نظام اشتراکی اموال در روابط مالی زوجین
دنا طارمی
جشن تولد جی جی
سارا قهرمانی
بردیا و گولاخ ها؛ هیولای کلمه خوار
مهدی رجبی
بهترین روش های تربیتی در هفت سال اول
علی بابایی خورزوقی
شهربازی هوش هیجانی؛ کودک خوش بین
رضاعلی نوروزی
ایده های بزرگ برای ذهن کنجکاو
آلن دوباتن
ارقام کلیدی آمار حوزه فرهنگ و ارتباطات فرانسه
رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فرانسه
روزی روزگاری
اسماعیل شفیعی سروستانی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

حجم

۳۱۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۴۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان