دانلود و خرید کتاب مدیریت برند لیسلی دی چرناتونی ترجمه سیدعلی عادل رستخیز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مدیریت برند

کتاب الکترونیکی «مدیریت برند» نوشتهٔ لیسلی دی چرناتونی و مالکوم مک دونالد و الاین والاسه با ترجمهٔ سیدعلی عادل رستخیز و میثم عمرانی و امیر غفوریان شاگردی و امید بهبودی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است. نقش برند خیلی بالاتر از یک نام تجاری است و این برند است که در زندگی‌ها وارد شده و به زندگی ما جریان و هویت می‌دهد. در حقیقت برندها ایجاد کننده یک هویت دوسویه هستند، زمانی که از یک برند خودرو، پوشاک یا عطر خاص استفاده می‌کنید، با آن شناخته می‌شوید. از طرفی برند هم با ما شکل می‌گیرد، اگر از برندی برای یاری رساندن استفاده کنید، به یاری رسان و کمک کننده معروف می‌شود، در شادی و هیجان باشد برند برونگرای جذاب به ذهن می‌رسد و مجموعه‌ای از باورها، افکار و ادراکات و شخصیت‌ها در همراهی و رفاقت برند و مشتری شکل می‌گیرد.

درباره کتاب مدیریت برند

تصویر ذهنی برند نقش بسیار مهم در شکل‌گیری و ارتقاء کسب و کار دارد و یک مدیر کسب و کار باید برای تمامی خدمات و محصولات خود نقشه راه داشته باشد تا در نهایت یک تصویر برند یکسان در ذهن مشتریان شکل گیرد و بر اساس این تصویر مشتریان را به سمت آن جذب کند و محبوب شود. این محبوبیت باید مانند روابط دو دوست صمیمی و همراه ادامه پیدا کند و تا آخر حیات ادامه داشته باشد تا روابط بین برند و رفقا شکل گرفته و عمیق شود.

برند باید به عنوان یکی از اعضای دوست‌داشتنی، دوست و رفیق مشتری باشد، با آنها تماس بگیرد و در ارتباط باشد. رفیق باید بداند کی و کجا به دوست خود پیام دهد، به او تبریک یا تسلیت بگوید؟! با او همدردی کند، کامیابی‌هایش را به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت، سلامت، کامروایی، خوشبختی و ... کند. به او انرژی دهد و از او در مورد خودش بپرسد و در برخی موارد او را نصیحت کند.

کتاب مدیریت برند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به مدیران و علاقه‌مندان به کتاب‌های مربوط به کسب‌وکار پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب مدیریت برند

ما از عبارت "تعیین پیشنهاد ارزش" در جهت ساده‌‏سازی فرآیند تصمیم‏‌گیری استفاده نموده‌‏ایم. تصمیم‏ اینکه چه چیزی به مشتری ارائه می‏‌گردد؛ چه ارزشی مشتری دریافت خواهد داشت و در عوض آن چه ارزشی (که معمولاً قیمت خرید و درآمدهای جاری است) را سازمان دریافت خواهد کرد. فرآیند تحویل این ارزش، مانند ساخت و تحویل یک محصول فیزیکی یا خدمت، با "تحویل پیشنهاد ارزش" توصیف می‌‏‏شود.

روشن است که تمامی فعالیت‏‌های بازاریابی، تحت کنترل بخش بازاریابی، نیست. این بخش باید متصدی دو فرآیند نخست یعنی "تعیین بازارها و ارزش مشتری" و "تعیین پیشنهاد ارزش" باشد. به رغم آنکه این موارد شامل وظایف متعددی هستند ولی توسط پرسنل متخصص بازاریابی هماهنگ شده‌‏اند. در عین حال تمام بخش‌‏های سازمان مسئول تحویل ارزش است که این خود مستلزم همکاری و استفاده از مهارت‌‏های میان‏‌بخشی می‌‏باشد. این دو مرحله شامل افزایش تولید، ساخت، خرید، افزایش فروش، پست الکترونیکی جهت آگهی مستقیم به مشتری، توزیع و خدمات پس از فروش می‌‏باشند.

ارزش‏‌های مورد نیاز مشتریان در طی زمان تغییر می‏‌یابد و با توجه به درک سازمان از این تغییر، به‌روزرسانی می‏‌شود. بر این اساس فرآیند بازاریابی یک فرآیند دوره‌‏ای است. این دوره عمدتاً یک‌ساله است و یک برنامه بازاریابی، مستند به خروجی مراحل ۱ و ۲ را ارائه می‏‌دهد. البته ممکن است تغییرات در طول سال بسیار سریع رخ دهد که مستلزم ایجاد دوره‌‏های جدید در جهت پاسخگویی، استفاده از فرصت‏‌ها و رفع مشکلات خاص است.

انتخاب‏‌ها در بازار ممکن است تحت‌تأثیر دارایی‏‌های فیزیکی و نامشهود یک سازمان باشد، اما ارزش قابل توجهی از آن محصول توسط کارکنان سازمان، برندها، وضعیت مالی و فناوری اطلاعات حاصل می‌‏شود. نویسندگان کتاب در این‏جا در عوض اختلاف نظرات بی‌‏پایان در مورد تعریف مناسبی از بازاریابی، بیان می‏‌دارند ما این موضوع را به عنوان نقطه آغاز برای توجه بیشتر به نقش برند و چگونگی ایجاد یک برند قوی و مؤثر مطرح می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۳۶ صفحه

قیمت:
۱۶۹,۰۰۰
تومان