دانلود و خرید کتاب همسر آری (جلد اول) محمد عبدالصمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همسر آری (جلد اول) اثر محمد عبدالصمدی

کتاب همسر آری (جلد اول)

معرفی کتاب همسر آری (جلد اول)

کتاب همسر آری (جلد اول) نوشته محمد عبدالصمدی است. این کتاب را انتشارات آرمان رشد منتشر کرده است. این کتاب درباره انتخاب هوشمندانه، زندگی شیرین سخن می‌گوید. 

درباره کتاب همسر آری (جلد اول)

کتاب همسر آری شامل پاره‌ای از خاطرات و تجربیات و پژوهش‌های آقای محمد عبدالصمدی است. وی می‌کوشد تجربه سال‌ها زندگی و مشاوره خود را در اختیار عموم قرار دهد. یکی از ویژگی‌های مهم این مجموعه بیان ساده و روان خاطرات و تجربیات و ارائه راهکارهای کاربردی برای حل مشکلات است. این اثر در دو جلد منتشر شده که جلد اول آن شامل دو دفتر است. در دفتر اول سعی شده به نگرانی والدین و جوانان در امر انتخاب همسر و مسائل قبل از آن پاسخ داده شود و با ارائه راهکارهای مجردان را کاهش داده با این رویکرد عملی و ساده، دغدغه والدین و خصوصا که در آینده از فروپاشی زود هنگام خانواده‌ها و تبعات آن جلوگیری نماید. این اثر به بالا بردن سطح آگاهی عمومی در مواجهه با مسائل و مشکلات جوانان کمک شایانی می‌نماید.

دفتر دوم به زوج‌های جوان و خانواده‌هایی اختصاص دارد که زندگی مشترک را آغاز کرده و شیرینی و حلاوت آن را چشیده‌اند؛ اما در پاره‌ای از موارد که با بروز برخی از تنش‌ها، زندگی دچار بحران می‌شود، نویسنده سعی دارد راه‌های برون رفت از این چالش‌ها را با بیان تجربیات و خاطرات زیبا و به یادماندنی به خواننده ارائه نماید تا خانواده‌های نوپا با به‌کارگیری این نکات ظریف و کلیدی زندگی زیباتر و لذت‌بخش‌تری را تجربه نمایند.

جلد دوم نیز در دو دفتر تنظیم شده است که دفتر سوم به دوران میان‌سالی؛ یعنی پنج سال پس از ازدواج تا بازنشستگی و ماجراهای تلخ و شیرین آن اختصاص یافته است. دفتر چهارم به مباحث دوران آرامش؛ یعنی سال‌های پس از بازنشستگی پرداخته است. یکی دیگر از ویژگی‌های این کتاب استفاده از آیات قرآن، احادیث و سخنان بزرگان است که این سخنان حکیمانه و ارزشمند می‌توانند همچون چراغی فراروی ما قرار گیرند و در کوره‌راه‌های زندگی راه‌گشای ما باشند.

خواندن کتاب همسر آری (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.  

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان