دانلود و خرید کتاب وحده الاخلاق مینا جیگاره
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب وحده الاخلاق اثر مینا جیگاره

کتاب وحده الاخلاق

نویسنده:مینا جیگاره
انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب وحده الاخلاق

کتاب وحده الاخلاق نوشته دکتر مینا جیگاره است. این کتاب را انتشارات نظری منتشر کرده است. این کتاب جهت درس ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس با محوریت کتاب «المحجه البیضا» ملامحسن فیض کاشانی «مبحث خشم» تدوین شده است. 

درباره کتاب وحده الاخلاق

کتاب حاضر که نویسنده آن را واحد اخلاق نامیده است با محوریت کتاب بسیار ارزشمند اخلاقی تربیتی المحَجّة البیضاء فی تهذیب الإحیاء حکیم اندیشمند ملّا محسن فیض کاشانی، جهت درس ترجمه از فارسی به عربی و بالعکس رشته زبان و ادبیات عربی، الهیات و معارف اسلامی و رشته های مرتبط تدوین گشته است.

در این کتاب، در کنار بررسی مبحث اخلاقی خشم، حقیقت آن، دلائل و راه‌های علاج آن به عبارات پرکاربرد زبان عربی مانند مشاغل، رشته‌های تحصیلی، خوراکی‌ها و برخی اصطلاحات فضای مجازی نیز پرداخته شده تا دانشجویان عزیز بتوانند در کنار بهره‌مندی از مباحث تربیتی اخلاقی، براندوخته‌های زبانی خود افزوده و یا آن را تقویت کنند.

ذکر این نکته ضروری است که ترجمه عربیِ عبارات فارسی در صفحه مقابلِ هر متن با رعایت به هم ریختگی ترتیب عبارات، جهت درکِ هر چه بیشتر دانشجویان و تطبیق جملات و عبارات عربی با عبارات فارسی آورده شده و نیز ترجمه فارسی برخی عبارات عربی کتاب المحجة البیضاء در صفحه مقابل آورده شده و ترجمه سایر عبارات عربی بر عهده دانشجویان است.

خواندن کتاب وحده الاخلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به زبان و ادبیات عربی و دانشجویان این رشته پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۸ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان