دانلود و خرید کتاب دوازده ستون موفقیت جیم ران ترجمه الناز قاضی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دوازده ستون موفقیت اثر جیم ران

کتاب دوازده ستون موفقیت

معرفی کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب دوازده ستون موفقیت نوشتهٔ جیم ران و کریس وایدنر و ترجمهٔ الناز قاضی است و انتشارات فرشته آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دوازده ستون موفقیت

کتاب دوازده ستون موفقیت ۱۲ فصل درباره‌ٔ رسیدن به موفقیت است. مفاهیم کتاب، حقایقی بی‌انتها هستند که اگر آن‌ها را دنبال کنید، به‌طور قطع شما را به زندگی بهتری سوق می‌دهند. در حالی که روی هر کدام از نکات می‌اندیشید، از خودتان بپرسید که چطور می‌توانید این قوانین را در زندگی خود جاری کنید. ایده‌ها را به عمل تبدیل کنید و در نتیجه، زندگی و کارتان به‌طور غیرقابل تصوری زیباتر خواهد شد. با مطالعهٔ این کتاب می‌توانید موفقیت و کامیابی زندگی کنونی و آینده‌تان را روی این ستون‌ها بنا کنید. سپس یک قدم فراتر روید و بعد از آن‌که به این ستون‌های موفقیت، مهارت یافتید، به نوبهٔ خود میراثی از خودتان به جا بگذارید. بدین ترتیب که این مفاهیم و قوانین آموزشی را به دیگران بیاموزید و با این عمل به حس رضایت دست پیدا کنید و از سوی دیگر در مسیری که زندگی از قبل برایمان مقدر کرده به خود، خانواده، جامعه و کسب‌وکارتان برکت ببخشید. فصل‌های این کتاب از این قرار هستند: رویارویی شانسی، سلامت زندگی کنید، موهبت روابط،دستیابی به اهداف، استفادهٔ بهینه از وقت، بهترین افراد را برای هم‌نشینی انتخاب کنید، تمام طول عمر آموزنده باشید، همهٔ زندگی فروش است، رشد مالی وابسته به رشد فردی است، ارتباط زمینه‌ای متعارف از درک مشترک را همراه دارد، در دنیا همیشه به وجود رهبری بزرگ نیاز است، یادگاری از خود بجا بگذارید.

جیم ران و کریس وایدنر، نویسندگان این کتاب، انسان‌هایی خارق‌العاده هستندو هر کسی که طالب فلسفه‌شان باشد، می‌تواند کیفیت زندگی‌اش را بهبود بخشد. ادراک و آگاهی آن‌ها در مهارتِ دستاورد و موفقیت، مسیر زندگی هزاران نفر را به سمت موفقیت و شادی سوق داده است.

خواندن کتاب دوازده ستون موفقیت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب فرای سن‌وسال، جنسیت و مرزهای جغرافیایی نوشته شده است. از صاحبان کسب و کارهای بزرگ تا پدر و مادرهایی که می‌خواهند فرزندان بهتری تربیت کنند، همه مخاطبان این کتاب هستند. این کتاب برای کسانی است که به دنبال تعریف جدید و ساده‌ای از موفقیت هستند، آن‌ها می‌توانند در این کتاب چیزهایی یاد بگیرند که زندگی‌شان را برای همیشه تغییر دهد.

بخشی از کتاب دوازده ستون موفقیت

«هر قدر رشد کنید، مستقیماً بر آنچه به‌دست می‌آورید، تأثیر دارد.»

قهوه مایکل سرد شده بود، بنابراین بلند شد تا قهوه‌اش را عوض کند و فنجان دیگری بریزد، سپس به نیمکتش برگشت و از چارلی خواست تا ستون موفقیت بعدی را به او بیاموزد.

«خب حالا نوبت ستون نهم است. از آن‌جا که به پول ربط دارد حتماً برایت جالب خواهد بود.»

«چون به پول ربط دارد، شرط می‌بندم که برایم جالب خواهد بود. اما چرا ستون نهم، پس نباید ستون اول باشد؟ به هر حال دنیا روی پول می‌چرخد؟»

«مایکل، این اشتباهی است که بیش‌تر مردم مرتکب می‌شوند. حقیقت به تمام معنا این است که دنیا به هیچ وجه روی پول نمی‌چرخد.»

«ولی نمی‌توانی از منظر چنین خانه‌ای، این را بگویی.»


معرفی نویسنده
عکس جیم ران
جیم ران
آمریکایی | تولد ۱۹۳۰ - درگذشت ۲۰۰۹

امانوئل جیمز ران که با نام کوتاه و مستعار جیم ران شناخته می‌شود، در ۱۷ سپتامبر ۱۹۳۰ در واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. خانواده‌ی او کشاورز بودند و تنها دارایی‌شان یک زمین کشاورزی بود. او در زمانه‌ای زندگی می‌کرد که هر فرزندی در بهترین حالت آینده‌ای شبیه به پدرش می‌داشت و تنها گزینه‌ای که برای او وجود داشت این بود که پا جای پای پدر خودش بگذارد. بنابراین تنها پیش‌بینی که درمورد جیم وجود نداشت این بود که در سی سالگی یک میلیونر و یک آموزگار مشهور شود!

نظرات کاربران

فاطمه جان
۱۴۰۱/۱۱/۱۱

الان در حال خوندنشم کتاب خوبیه در حالت داستان وار ستون های موفقیت رو میگه اگه به دنبال تغییرید بخونیدش و عمل کنید🙂

Sharif Mohammadi
۱۴۰۱/۰۲/۱۶

زیاد نمی‌دونم ولی کتاب خوبیه 💪

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۸٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان