دانلود و خرید کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور مهدی جهانشاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور اثر مهدی جهانشاهی

کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور

انتشارات:نشر معارف
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور

کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور؛ هم گام با الگوهای قرآنی فتح و پیروزی نوشتهٔ مهدی جهانشاهی است و نشر معارف آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور

کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور دربارهٔ اقداماتی است که باید در دوران غیبت امام زمان (عج) انجام دهیم. از نظر نویسندهٔ این کتاب نشانه‌های ظهور و پیروزی نزدیک است؛ فقط باید آن‌ها را بادقت پیدا کنیم و بنگریم و امید به فتح و پیروزی بزرگ داشته باشیم. برای شرح این قسمت از آیات قرآن و روایات هم استفاده شده است. فصل‌های این کتاب از این قرار هستند: با دوران سرتاپا ابهام غیبت چه کنیم؟ الگوهای فتح و پیروزی در قرآن، هم‌گام با جریان فتح داودی.

خواندن کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به منتظران حضرت مهدی (عج) پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خان هفتم در طلیعه ظهور

از جمله آرمان‌های بلندی که دین اسلام پیش روی ما قرار داده، ولی در اثر خمودگی هزارسالهٔ پس از دوران رسالت، آن را به دست فراموشی سپرده‌ایم، جنبهٔ فرامرزی و جهان‌شمول دیدن دین است که از شاخصه‌های مهمّ رسالت بوده است و پیامبر خدا (ص) در زمان حیاتشان در تکاپوی آن بوده‌اند، ولی پس از ایشان به دست فراموشی سپرده شده است.

فقرات دعای ندبه، با عنایت به آیات قرآن کریم، به کارِ نیمه‌تمامی اشاره دارند که از اهداف اصلی رسالت بوده و تا کنون محقق نشده است.

کار با نصرت و یاری خاص خدا شروع می‌شود:

ثُمَّ نَصَرْتَهُ بِالرُّعْبِ وَ حَفَفْتَهُ بِجَبْرَئِیلَ وَ مِیکائِیلَ وَ الْمُسَوِّمِینَ مِنْ مَلَائِکتِک؛ «او را با رعب و وحشت در دل دشمنان یاری کردی و جبرئیل و میکائیل و ملائکهٔ نشانه‌شده را به گرد او درآوردی».

شروع موفقی رقم می‌خورد و کار تا تثبیت و استقرار حکومت در جزیرة‌العرب پیش می‌رود؛ اما چشم‌انداز هدف در همین حد خلاصه نمی‌شود و بنا بر این است که این دین جهانی شود، و این وعدهٔ قطعی خداوند است:

وَ وَعَدْتَهُ أَن تُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کلِّهِ، وَ لَوْ کرِهَ الْمُشْرِکونَ؛ «به او وعده دادی که دینش را بر هر دینی چیره کنی، هرچند مشرکان خوش نداشته باشند».

پیشروی به سمت دشمن خارجی - روم - در زمان حیات رسول خدا (ص) کلید می‌خورد؛ اما با وفات - یا ترور - ناگهانی آن حضرت، نقشهٔ راه دستخوش تحریف می‌شود. بنابراین، این تکلیف و وظیفه در زمان پیامبر (ص) و حتی پس از ایشان در زمان حضرت علی و دیگر ائمه (ع) به انجام نرسید.


نظرات کاربران

کاربر ۲۸۲۵۲۳۳
۱۴۰۲/۰۱/۲۰

توضیحات اینجا در مورد کتاب دقیق نیست. کتاب نگفته که ظهور حتماً نزدیکه و اصلأ بحثش علائم و نشانه‌های ظهور نیست. کتاب در مورد هفت مرحله امتحانات پیش از ظهوره. کتاب صوتی این کتاب هم هست. توی اینترنت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۸۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۴,۸۰۰
تومان