دانلود و خرید کتاب سوگند دنیا ملازاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سوگند اثر دنیا ملازاده

کتاب سوگند

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب سوگند

کتاب سوگند نوشته دنیا ملازاده است. این کتاب را انتشارات ارشدان منتشر کرده است. این کتاب روایت زندگی واقعی آدم‌های واقعی است.

درباره کتاب سوگند

این کتاب صرفا یک داستان عاشقانه نیست، روایتی است از زندگی چند نفر که طی ناملایمتی‌های روزگار (دردو فقر... ) چطور هرکدام به نحوی سرنوشتشان دست خودشان تغییر می‌کند. شخصیت‌های داستان همگی واقعی‌اند. این کتاب داستان زنی است که زود ازدواج می‌کند و زندگی سختی را در پیش دارد. 

خواندن کتاب سوگند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به داستان عاشقانه پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب سوگند

تازه شانزده سالم بود که مرا به زور عروس کردند. چیزی از ازدواج نمی‌دانستم مادرم سعی داشت هرچه سریعتر از دستم خلاص شود حتی در مورد داماد تحقیق هم نکردند همه چیز به سرعت فراهم شدو روز موعود فرا رسید.

وقتی شرایط را به خانواده‌ام گفتم، پدرم گفت همان‌طور که با لباس سفید رفتی با کفن برخواهی گشت. دیگر واقعاً مجبور بودم آن زندگی پراز دروغ را تحمل کنم. هر روز زندگیم بدتر از دیروز می‌شد، اما هربار که بچه تکان می‌خورد حس مادرانه‌ام مرا بیشتر به زندگی امیدوار می‌کرد حالا دیگر این بچه تنها دلیل زندگیم بود کاش با آمدن او همه چیز تغییر می‌کرد.

روزها گذشتند و شکمم هر روز بزرگترشد، حتی نمی‌دانستم بچه دختر است یا پسر ماه‌های آخر بارداریم بود تا حالا یکی دوبار بیشتر خانواده‌ام رو ندیده بودم نه علی می‌ذاشت نه اونا میل زیادی به دیدن من داشتن نان خوری اضافه بودم که از سرشان کم شده بود.

زندگی روی خوشش رو هیچ وقت بهم نشون نداد کاش آدم‌ها می‌تونستن خودشون سرنوشتشون رو انتخاب کنن اما اینطوری هیچ کدوممون خودمون رو نمی‌سنجیدیم ببینیم تا چه حد در برار سختی‌ها مقاومین البته اگه سختی‌های زندگی نباشن و همه چیز رو ریتم تکرار باشه که کسی قدر عافیت رو نمی‌دونه بالاخره این پستی بلندی‌هان که نبض زندگی رو می‌سازن. داستان هم یکی از همین دردها رو می‌گه.

نظرات کاربران

helena
۱۴۰۱/۱۲/۰۷

با سلام و تشکر ازتمامی دست اندر کاران، خصوصآ نویسنده محترم... در کل داستان واقعی و جالب بود. صفحه آراییش جذاب! و آیە ای کە در اول صفحه استفاده شده با داستان زندگی اکثر ماها مطابقت دارد؛ این مورد خیلی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

حجم

۸۵۸٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۴ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان