دانلود و خرید کتاب مناجات شعبانیه ترجمه سیدمهدی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مناجات شعبانیه اثر سیدمهدی شجاعی

کتاب مناجات شعبانیه

معرفی کتاب مناجات شعبانیه

کتاب مناجات شعبانیه با ترجمه سیدمهدی شجاعی منتشر شده است. این کتاب را انتشارات کتاب نیستان منتشر کرده است.

درباره کتاب مناجات شعبانیه

مناجات شعبانیه مناجاتی از حضرت علی(ع) است که گفته‌اند همه امامان(ع) پس از ایشان به قرائت آن اهتمام داشته‌اند. این مناجات را نمونه کاملی از تضرع و وصف حال برگزیده‌ترین بندگان صالح خدا با خداوند متعال به شمار آورده‌اند. شیعیان غالبا مناجات شعبانیه را در ماه شعبان می‌خوانند. راوی این مناجات شخصی به نام قاضی علی بن محمد بن یوسف بن مهجور فارسی، مکنی به «ابن خالویه» است. این کتاب با ترجمه زیبای سیدمهدی شجاعی منتشر شده است. 

خواندن کتاب مناجات شعبانیه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به درک بهتر دعاها پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره سید مهدی شجاعی

سید مهدی شجاعی نویسنده و روزنامه‌نگار در سال ۱۳۳۹ در تهران متولد شد، وقتی جوان بود تحصیلاتش را در رشته‌‌های ادبیات نمایشی و حقوق همزمان شروع کرد و به دلیل علاقه‌اش به نوشتن تحصیلاتش را ناتمام گذاشت. او در روزنامه‌‌های مختلف و مطبوعات مثل صفحات هنری و فرهنگی روزنامه‌ی جمهوری اسلامی، ماه‌نامه‌ی صحیفه و مجله‌ی رشد جوانان فعالیتش را دنبال کرد و مدتی هم سرپرست انتشارات برگ را برعهده داشت، پس از نقد‌های اجتماعی او که در مجله منتشر کرد، مجبور به متوقف کردن فعالیت این ماه‌نامه شد و بعد از تعطیلی این نشریه انتشارات نیستان را تاسیس کرد.

او علاوه بر فعالیت در نشریه‌های متفاوت چند فیلم‌نامه هم نیز نوشته است و با کارگردانانی چون مجید مجیدی، بهزاد بهزاد‌پور همکاری داشته و فیلم‌نامه‌هایی از جمله: پدر، چشم خفاش، دیروز بارانی و .. نیز از فعالیت‌های سینمایی او است. او به عنوان داور در جشنواره فیلم فجر، جشنوار تئاتر فجر، جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان و جشنواره مطبوعات هم حضور داشته است. او در کتاب‌های کودک و نوجوان نیز پرکار بوده، از جمله پهلوان و فیل، قصه‌ی پلنگ سفید و ...

نظرات کاربران

omidfarzadyanpoor
۱۴۰۰/۱۲/۲۱

متن ترجمه‌اش خیلی عالی بود حال و هواتُ خوب که نه،عاالی می‌کنه💐

zahra
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

یک مناجات عارفانه و عاشقانه بی نظیر که نه فقط در ماه شعبان،که در تمام ماه ها و روزها باید خوانده شود.نه فقط روخوانی.بلکه توجه به تک تک کلمات.بعد از خواندن این مناجات واقعا قوی می شویم.

Sobhan Naghizadeh
۱۴۰۱/۱۲/۱۱

خوبه فقط کاش معنی رو زیر عبارت عربی قرار می‌دادین که همزمان با متن عربی ترجمه ش رو هم ببینیم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

حجم

۵۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۴۵ صفحه

قیمت:
۱۰,۱۲۵
تومان