دانلود و خرید کتاب راه اندازی کسب و کار بیل اولت ترجمه سعید روشنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راه اندازی کسب و کار اثر بیل اولت

کتاب راه اندازی کسب و کار

معرفی کتاب راه اندازی کسب و کار

کتاب راه اندازی کسب و کار نوشته بیل اولت است و با ترجمه سعید روشنی و نفیسه رضایی‌نیک منتشر شده است. این کتاب را انتشارات آریانا قلم منتشر کرده است و ۲۴ گام برای موفقیت کسب و کارهای نوپا به شما یاد می‌دهد.

درباره کتاب راه اندازی کسب و کار

امروزه در جهان، افراد خالق، نوآور و مبتکر که کارآفرین شناخته می‌شوند منشأ تحولات بزرگی در زمینۀ توسعۀ صنعت، تولید و خدمات شده‌اند. کشورهای پیشرفتۀ صنعتی به سرعت نقش این افراد را در توسعۀ اقتصادی کشف کردند و توسعه و ترو یج فرهنگ کارآفرینی را در برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای خود قرار دادند.

باوجود اینکه در کشورهای پیشرفتۀ دنیا از اواخر دهۀ ۱۹۷۰ و در بسیاری از کشورهای درحال توسعه از اواخر دهۀ ۱۹۸۰ به موضوع کارآفرینی توجه جدیشده است، در کشور ما تا شروع اجرای برنامۀ سوم توسعه، توجه چندانی به کارآفرینی نشده بود و حتی در محافل علمی و دانشگاهی نیز به جز موارد نادر، فعالیتی در این زمینه صورت نگرفته بود. مشکل بیکاری و حادتر شدن آن در دهۀ ۱۳۸۰ موجب شد که در زمان تدوین برنامۀ سوم توسعه، به موضوع توسعۀ کارآفرینی توجه شود. در سال‌های اخیر با پیشرفت فناوری و ورود جمعیت جوان خالق به عرصۀ کسب و کار توجه بیشتری به این موضوع شده و دوره‌های آموزشی و برنامه‌هایی همچون استارت‌آپ ویکندها به این روند شتاب بخشیده است. با وجود سال‌ها کار علمی، آموزشی و تجربی هنوز اختلاف نظرهای جدی در بحث کارآفرینی وجود دارد و هنوز بسیاری معتقدند کارآفرینان به صورت ذاتی ویژگی‌هایی دارند که عامل موفقیت آنهاست، اما بیل اولت، نویسندۀ این کتاب این موضوع را افسانه‌ای بیش نمی‌داند و بیان می‌کند که کارآفرینی و راه اندازی کسب وکارهای جدید نیازمند یادگیری برخی مهارت‌ها مانند مهارت تحلیل محیط، مدیریت افراد و مانند آن است.

او در این کتاب مهارت‌های لازم را به شما یاد می‌دهد و همراهی‌تان می‌کند به چیزی که می‌خواهید برسید. کتاب حاضر با دیدگاهی نظام‌مند به ارائۀ گام هایی عملیاتی برای راه‌اندازی این کسب و کارهای نوپا پرداخته است. این راهنمای گام به گام که استاد کارآفرینی دانشگاه ام‌آی‌تی آن را طراحی کرده است حاصل بیست سال تجربۀ و مشاورۀ او به کارآفرینان و کسب و کارهای نوپایی بوده است که در سرتاسر جهان دست به خلق و توسعۀ نوآوری‌ها و فناوری‌های خود زده‌اند. این کتاب ۲۴ گام عملیاتی را ارائه می‌دهد که از مرحلۀ ایده‌پردازی تا رساندن محصول یا خدمت جدید به بازار، کارآفرین را حمایت و راهنمایی می‌کند. بیل اولت نویسندۀ این کتاب تلاش کرده است که در هر مرحله با ارائۀ مثال‌های متنوع از ایده‌ها و کسب و کارهای مختلف مقصود هر گام را بهتر و واضح‌تر و خواننده را در درک هر یک از مراحل یاری کند. شاید بتوان ادعا کرد در میان گستره متنوع کتاب‌های مرتبط با کارآفرینی که به طور عمده به طور نظری نوشته شده‌اند و به مسائل کلیشه‌ای و غیرعملیاتی کارآفرینی و نوآوری فناورانه پرداخته‌اند، این کتاب به شکلی توانمند و با زبانی ساده مباحث عملیاتی را طرح و ابزاری عملیاتی برای ساخت کسب و کار جدید و مبتنی بر نوآوری فناورانه ارائه کرده است. 

خواندن کتاب راه اندازی کسب و کار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به شروع یک کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم. 


نظرات کاربران

مهدی ابراهیمی
۱۴۰۱/۰۷/۰۹

یک چارچوب نظام مند برای کارافرینی که بهتر بود کتاب کار این کتاب هم به فارسی ترجمه میشد در کنار این کتاب نسخه سوم Running Lean اش موریا پیشنهاد میشه

همایون
۱۴۰۲/۱۲/۰۸

واقعاً جا داره نسخه ی epub این کتاب مفید رو قرار بدید. مطالعه pdf واقعاً سخته.

صدیقه حسینی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸

باید این المان پی دی اف مشخص‌تر باشه من اگر می‌دونستم قراره یه پی دی اف با فونت ریز تحویل بگیرم نمی‌خریدم اصلا

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۹۸,۰۰۰
تومان