دانلود و خرید کتاب هندبوک پیشرفته سئو عاطفه یحیوی‌چله‌بری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هندبوک پیشرفته سئو اثر عاطفه یحیوی‌چله‌بری

کتاب هندبوک پیشرفته سئو

انتشارات:نشر عطران
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هندبوک پیشرفته سئو

کتاب هندبوک پیشرفته سئو نوشتهٔ عاطفه یحیوی‌چله‌بری در نشر عطران چاپ شده است. در این کتاب با متدهای پیشرفته بهینه‌سازی در موتورهای جستجو آشنا می‌شوید. شما با مطالعه این سری آموزشی می‌توانید از نصب و راه‌اندازی سرچ کنسول برای یک سایت تا رفع خطاهایی که ممکن است سایت شما با آن‌ها مواجه شوند را یاد بگیرید. همچنین به توضیح انواع لینک‌ها و مشکلات امنیتی که ممکن است سرچ کنسول آن‌ها را تشخیص دهند، می‌پردازیم.

درباره کتاب هندبوک پیشرفته سئو

سرچ کنسول گوگل یکی از ابزارهای مهم و کاربردی برای تحلیل و بررسی بخش‌های مختلف یک سایت است. یکی از کاربردهای مهم سرچ کنسول این است که ورودی‌های ارگانیک از گوگل و خطاهایی که خزنده‌های گوگل تشخیص می‌دهند را به شما نشان می‌دهد. با استفاده از این ابزار می‌توانید وضعیت لینک‌های خود را در گوگل مشاهده کنید و همچنین جایگاه صفحات خود و میزان ورودی هر کدام را مشاهده کنید. ما در سری آموزش رایگان سرچ کنسول گوگل به طور جامع هر بخش سرچ کنسول را توضیح داده‌ایم.

کتاب هندبوک پیشرفته سئو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

برای هر وبمستر، مسئول سئو و صاحب هر کسب‌وکاری، سرچ کنسول یک ابزار بسیار حیاتی است که یادگیری آن بسیار ضرورت دارد چرا که فروش و درآمدزایی از بخش ارگانیک، مهمترین بخش از مارکتینگ یک سایت است که باید به صورت روزانه تحلیل و بررسی شود و سرچ کنسول در هر بازه‌ زمانی می‌تواند آمار و اطلاعات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد.

بخشی از کتاب هندبوک پیشرفته سئو

آموزش نصب و راه اندازی سرچ کنسول بر روی سایت

سرچ کنسول یکی از ابزارهای مهم گوگل است که بیشتر وبمستران از آن استفاده می‌کنند و در این بخش به طور کامل نصب سرچ کنسول و راه اندازی آن بر روی سایت را توضیح می‌دهیم.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که بهبود وضعیت سایت برایتان مهم است و می‌خواهید به آمار و اطلاعات دقیقی دسترسی داشته باشید، حتما اسم سرچ کنسول یا اسم سابق آن با نام گوگل وبمستر تولز را شنیده‌اید. سرچ کنسول ابزاری رایگان است که گوگل در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن اطلاعات دقیقتری را بدست آورند. گوگل سرچ کنسول مستقیما توسط گوگل طراحی شده است و اطلاعاتی به شما ارائه می‌دهد که درهیچ یک از ابزارهای آنلاین سئو قابل ارائه نیست. ابزار گوگل وبمستر به شما کمک می‌کند تا کلیه نقاط ضعف و قوت سایت را شناسایی کرده و از سلامت و امنیت آن مطمئن شوید. ابزار سرچ کنسول در حال گذار از نسخه قدیم خود به نسخه جدید است و در این مدت بخش‌های زیادی از آن به پنل جدید منتقل شده است. با این حال هنوز برخی از امکانات در پنل قدیمی در دسترس بوده و ابزار جایگزینی برای آن ارائه نشده است. آموزش نصب سرچ کنسول و راه اندازی آن برای سایت مطلبی‌است که در این مقاله قصد داریم بسیار ساده و روان آن را بیان کنیم تا هر کاربری که قصد دارد برای سایت خود، سرچ کنسول جدید را راه‌اندازی کند به‌راحتی هر چه تمام‌تر بتواند این موضوع را پیش ببرد.

گوگل سرچ کنسول یا گوگل وبمستر تولز ؟

در ابتدا خوب است که به این سوال پاسخ دهیم که تفاوت گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) با گوگل وبمستر تولز (Google webmaster Tools) چیست و ما قرار است که آموزش نصب کدام یک را توضیح دهیم. گوگل سرچ کنسول مجموعه‌ای از ابزارهای سئو می‌باشد که توسط سایت گوگل و برای استفاده وبمستر‌ها طراحی گردیده است. گوگل سرچ کنسول به صورت رایگان توسط گوگل طراحی شده‌است و به مدیر سایت اجازه می‌دهد تا درک درستی از عملکرد سایت خودش در نتایج جستجو، خطاهای احتمالی از نظر سرعت، وضعیت ایندکس صفحات و … داشته باشند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۷٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان