دانلود و خرید کتاب بازاریابی به معنای اصیل لری وبر ترجمه عباس احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازاریابی به معنای اصیل اثر لری وبر

کتاب بازاریابی به معنای اصیل

نویسنده:لری وبر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بازاریابی به معنای اصیل

کتاب بازاریابی به معنای اصیل نوشتهٔ لری وبر و ترجمهٔ عباس احمدی است. انتشارات راوشید این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی در باب جنبه‌های اخلاقیِ بازاریابی .

درباره کتاب بازاریابی به معنای اصیل

چگونه باید قلب و ذهن مشتری را از طریق قدرت مقصود ربود؟ کتاب بازاریابی به معنای اصیل (Authentic marketing) در سه بخش کوشیده به این پرسش پاسخ دهد. عنوان این سه بخش عبارت است از «بازاریابی اصیل و قدرت مقصود»، «بازاریابی اصیل: مؤلفه‌های کلیدی» و «بازابداعِ خوبی‌ها و نیروی نهفته در روح شرکت». این کتاب که ۱۳ فصل دارد، گنجینه‌ای از دانش، ارتباط‌ها و عاقبت‌اندیشی را در بر گرفته است که همگی درمورد موضوع «مقصود» هستند. نویسنده از اعتماد مشتریان جهانی برخوردار است که داستان‌هایشان را با او در میان گذاشته‌اند؛ همچنین در مقام شخصی که سال‌ها در جبههٔ برندسازی و اکوسیستم‌های بازاریابی فعالیت داشته، دارای خردی روشنگرانه دانسته شده است. گفته شده است که لری وبر در مقام رهبر تجاری، نه‌تنها توانایی خود را در یاری‌رساندن به مشتریان برای مرتبط‌بودن به تمرکز شرکت بر روی فناوری به اثبات رسانده، بلکه سوابقی طولانی از پیش‌بینی این‌گونه روندهای آینده‌ساز را به دست آورده است. با او همراه شوید.

خواندن کتاب بازاریابی به معنای اصیل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعه در باب کسب‌وکار و بازاریابی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بازاریابی به معنای اصیل

«ما اکنون در یکی از آن لحظه‌های سرنوشت‌ساز عصر ایستاده‌ایم. دریایی از دگرگونی‌ها در تمام پیرامون ما در حال رخداد است که من باور دارم نه تنها سبک عملکرد کسب‌وکارها برای پیشرفت بلکه از آن مهمتر، شیوه ارزشگذاری کسب‌وکارها را تعریف خواهد کرد. از زمانی که شروع به نگارش این کتاب کردم، مقصود از موضوعی که تازه وارد رادارِ دنیای کسب‌وکار شده بود به اصلی تازه تبدیل شده که حالا در سراسر صنایع و نواحی جغرافیایی پذیرفته می‌شود.

برخی شرکت‌ها مانند پاتاگونیا، تامس، دیلویت، سیلزفورس و بقیه که در این کتاب ذکر شدند در مسیر منحنی بسیار جلودار هستند. با این حال، در مورد خیلی از شرکت‌ها، خدمت‌رسانی بصورت خیراندیشانه همچنان اقدامی بی‌فرجام باقی مانده؛ رویکردی که هر لحظه آمادگی سقوط دارد. با در آغوش گرفتن این دگرگونی انقلابی، شرکت‌های می‌توانند نیروی مقصود را آزاد کنند، انسانیت را بیابند و این نیروی خیر را برای پیشبرد عملیات‌های روزانه به کار گیرند.

همانطور که در فصل ۳ توصیف شد، با وجود الگوی راهبردی جدید برای درآمیختن راهبردهای کسب‌وکار، مشارکت و فناوری حول محور مقصودی قدرتمند، شرکت‌ها می‌توانند سطح کاملاً جدید از ارزش را محقق کنند که برای هر نوع مخاطبی، از کارمندان گرفته تا ذی‌نفعان، جذاب خواهد بود.

اگرچه کشف روح شرکت یک سفر طولانی است، بدون شک ارزش آغاز کردن را دارد. همانطور که مقصود در جامعه ریشه می‌دواند، شواهد تازه حاکی بر آن است که شرکت‌ها از طریق خیراندیشی عملکرد خوبی دارند. مطالعه پشت مطالعه نشان می‌دهد که مقصود استعدادها را با دادن کارهای معنادار جذب و حفظ می‌کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

حجم

۵۳۹٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۱۳۱ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان