دانلود و خرید کتاب پای سیب (کتاب اول) فاطمه غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پای سیب (کتاب اول) اثر فاطمه غلامی

کتاب پای سیب (کتاب اول)

معرفی کتاب پای سیب (کتاب اول)

کتاب پای سیب (کتاب اول) نوشته فاطمه غلامی داستان موزون جذابی است که در قالب ۶۸ بیت و ۲۰ صفحه، به موضوعاتی نظیر حجاب، عفاف و امر به معروف و نهی از منکر پرداخته است. این کتاب سعی دارد که اهمیت عفاف و حجاب را برای دختران ۸ الی ۱۰ سال بیان کند. مشاوران این کتاب داستان، دکتر محمود سعیدی رضوانی و دکتر علیرضا رسولی هستند.

درباره کتاب پای سیب (کتاب اول)

لاله شخصیت اصلی داستان پای سیب، دختری حدوداً ۹ ساله است که به همراه دوستانش روناک و محدثه در پارک در حال بازی کردن است. روناک و محدثه که با ورود به ۹ سالگی، حجاب خود را رعایت می کنند، سعی دارند که دوست خود لاله را نیز به حجاب دعوت کنند. اما لاله در مقابل دعوت آنها از خود واکنش منفی نشان می‌دهد و آنها را به حسادت متهم می‌کند. لاله برای رعایت نکردن حجاب خود دلایلی دارد و حاضر نیست که دلایل دوستانش را بشنود و بپذیرد و چند روزی را به صورت قهر از آنها فاصله می گیرد. اما در این چند روز اتفاقاتی روی می‌دهد که نظر او را نسبت به رعایت حجاب تغییر می‌دهد.

این کتاب تحت نظر آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و مدیر گروه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و آقای دکتر علیرضا رسولی، مدرس و منتقد ادبیات داستانی به نگارش درآمده است. در انتهای این کتاب، هفت نکته مهم در تربیت فرزندان به والدین محترم ارائه شده است که مبتنی بر آموزه‌‌های دینی و شواهد تحقیقی تجربی هستند و رعایت آن‌ها می تواند زمینه فرزند پروریِ موردِ رضایتِ حضرت ولی ‎عصر عجل‎ الله‎ تعالی ‎فرجه‎ الشریف را فراهم آورد.

پای سیب اولین اثر داستانی گروه نویسندگان است. گروه نویسندگان حاضر سعی دارند که مفاهیمی نظیر حجاب و عفاف را به روش داستان به گروه سنی کودک منتقل نمایند. کتاب دوم گلابتون نام دارد. داستان‌های مهمانان سرزده و ستاره‌های خاموش نیز در مرحله انتشار هستند. فاطمه غلامی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، پژوهشگر علوم تربیتی و ویراستار است.

کتاب پای سیب (کتاب اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که نگران تربیت دینی فرزندشان هستند پیشنهاد می‌کنیم

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه