دانلود و خرید کتاب ‌‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن علیرضا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ‌‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن اثر علیرضا میری

کتاب ‌‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن

معرفی کتاب ‌‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن

کتاب ‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن نوشته علیرضا میری است. این کتاب در مرحله اول به شما کمک می‌کند مهندسی ذهن را درک کنید و بعد از آن به موفقیت برسید.

درباره کتاب ‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن

اصل و قاعده‌ی مهم این است که هیچ تصویری بدون تصمیم گیری نهایی ذهن هشیار وارد سیستم نخواهد شد و ذهن هشیار با سه کلید (توجه، هیجان و تکرار) تصویرهای دلخواه را می‌آفریند.

مهندسی ذهن، آشنایی با کارکرد و ساختار ذهن هشیار و ناهشیار و بهره برداری بهینه از توانایی‌های شگفت انگیز آن‌ها است. مهندسی ذهن، طراحی و مدیریت ذهن برای رسیدن به هدف‌های معین است. مهندسی ذهن، نمایانگر یک قدرت عظیم و شگفت انگیز در ذهن است و آن قدرت، توانایی ذهن آدمی در تطبیق واقعیت‌ها و جهان بیرونی با پروژه‌ها و طرح‌های ثبت شده در آن است. اصل مهم مهندسی ذهن این است که واقعیت‌های بیرونی تا حدودی انعکاس طرح‌های ذهنی بشر است.

 این کتاب به شما کمک می‌کند موفق باشید، این کتاب کمکتان می‌کند مرحله به مرحله به موفقیت نزدیک شوید و هدف‌هایتان را درک کنید. 

خواندن کتاب ‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ‫مهندسی و برنامه ریزی ذهن

۱. نیم کرهٔ راست و نیم کرهٔ چپ

نیم کرهٔ چپ مغز، برای اندیشیدن، پیش بینی، راه حل یابی و علت یابی و تصمیم گیری و تمامی امور منطقی طراحی شده است و برای انجام این امور نیاز به فکر دارد و فکر کردن به مفهوم مصرف انرژی فراوان و بالا رفتن دمای مغز است. از کجا انرژی از دست رفتهٔ مغز تأمین می‌شود؟ تا چه زمانی می‌توان فکر کرد؟ نیم‌کرهٔ راست برای استراحت، آرامش، توجه به زیبایی، شادی و رهایی، شعر و موسیقی، عشق و دل‌سپردگی، پیوستن به ابدیت و جاودانگی طراحی شده است و انرژی از دست رفته را تأمین می‌کند.

ذهن خلاق، ذهنی است که به صورتی متعادل از نیم کرهٔ راست و نیم کرهٔ چپ خود بهره می‌برد. یعنی انرژی تولید شده در نیم کرهٔ راست که نتیجهٔ مراقبه، سکوت، رهایی و بی فکری است، در نیم کرهٔ چپ برای دریافت ارتباط‌های جدید میان پدیده‌ها به کار می‌برد. لذا هدف تربیت مهندسان و کارگرانی است که مهارت بهره برداری متناسب از نیم کرهٔ چپ و راست مغز خود را دارند و نه تنها در کار و شغل خود موفقند، بلکه در ارتباط انسانی و خانوادگی خود و در تفریحات و خلاقیت‌های هنری و ادبی و... نیز احساس موفقیت می‌کنند.

۴. فایل مثبت و فایل منفی

ذهن ما دائماً در حال تولید فکر است. هر ذهنی دو آرشیو و فایل مستقل از یک دیگر دارد که یکی تمامی خاطرات و پیام‌های منفی و ناخوشایند زندگی فرد را در خود ذخیره کرده است و هم اکنون هم در حال تولیدات جدید و افزودن بر انبار اطلاعات منفی است و آرشیو دیگری هم برای ضبط و فعالیت افکار و اندیشه‌ها و خاطرات مثبت و خوشایند وجود دارد.

فردی که بنا به شرایطی در فایل منفی خود زندگی می‌کند، به دلیل احساس خطر در حالت دفاعی یا حالت گریز و یا حالت حمله قرار می‌گیرد و انرژی فراوانی را از دست می‌دهد. فکر منفی بلافاصله در سراسر بدن جاری می‌شود و تمرکز فرد را از میان می‌برد و وی دیگر نمی‌تواند به جنبه‌های مثبت امور بیندیشد.

نظرات کاربران

*&aمرب
۱۴۰۰/۱۱/۱۹

نمی دونم خوبه یانه چون نخوندم😀😀😀

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
پتر کبیر درباره دلیل موفقیت هایش می گوید: آنقدر شکست خوردم تا راه شکست دادن را آموختم.
کاربر ۱۹۷۵۹۲۶
توجه، تکرار و هیجان سه کلید مهم ثبت اطلاعات در ذهن هستند
کاربر ۱۹۷۵۹۲۶
به قول «دیپاک چوپرا» برای کشف های بزرگ: «در شکاف ذهنت خانه کن»
کاربر ۱۹۷۵۹۲۶

حجم

۱۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۲۱٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان