دانلود و خرید کتاب روان شناسی فرهنگی استیون جی. هین ترجمه علی فتحی آشتیانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روان شناسی فرهنگی

کتاب الکترونیکی «روان شناسی فرهنگی» نوشتهٔ استیون جی. هین با ترجمه علی فتحی آشتیانی و پرویز آزاد فلاح و فرهاد جمهری و امیرعلی مازندرانی و حجت‌الله فراهانی و ناصر آقابابائی و علی‌رضا مرادی و حمید خانی‌پور و مهدی زارع بهرام‌آبادی و فرامرز سهرابی در انتشارات سمت به چاپ رسیده است. روان‌شناسی فرهنگی حوزه‌‏ای از روان‌شناسی است که به بررسی تأثیر فرهنگ بر فرایندهای روان‌شناختی از جمله تفکر و رفتار می‏‌پردازد.

درباره کتاب روان شناسی فرهنگی

 روان‌شناسی فرهنگی با روان‌شناسی میان‌فرهنگی متفاوت است. روان‌شناسی میان‌فرهنگی از فرهنگ به عنوان وسیله‌‏ای برای آزمایش جهانی بودن فرایندهای روان‌شناختی استفاده می‌‏کند، ولی در روان‌شناسی فرهنگی، فرهنگ، فرایندهای روان‌شناختی را شکل می‌‏دهد و تأثیرات مهم و چشم‌گیری بر تفکر و رفتار ما دارد.

 کتاب روان‌شناسی فرهنگی، با هدف معرفی حوزه موضوعی آن و برای آشنایی دانشجویان با مباحث روان‌شناسی فرهنگی ترجمه شده است. در این اثر به تفاوت‌ها و شباهت‌های فرهنگی در طیف وسیعی از گرایش‌های روان‌شناسی (روان‌شناسی اجتماعی، روان‌شناسی تحولی، روان‌شناسی شناختی، روان‌شناسی شخصیت و روان‌شناسی بالینی و سلامت) و دیگر رشته‏‌ها (زیست‌شناسی تکاملی و انسان‌شناسی) پرداخته شده است. این اثر می‏‌تواند به عنوان منبع درسی برای دانشجویان رشته روان‌شناسی و در مقیاس وسیع‏‌تر برای همه دانش‏‌پژوهانی که در جستجوی درک عمومی از مفاهیم و فرایندهای روان‌شناختی از دیدگاه فرهنگی هستند، مفید و مؤثر باشد.

کتاب روان شناسی فرهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به دانشجویان رشتهٔ روان‌شناسی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۵۸۸ صفحه