دانلود و خرید کتاب کتو به روایت ساناز سانیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتو به روایت ساناز سانیا اثر ساناز  مینایی

کتاب کتو به روایت ساناز سانیا

گردآورنده:ساناز مینایی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کتو به روایت ساناز سانیا

کتاب کتو به روایت ساناز سانیا نوشتهٔ ساناز مینایی در انتشارات ساناز سانیا چاپ شده است. این کتاب مجموعه‌ای است ترجمه شده از پرفروش‌ترین کتاب کتو در وب سایت آمازون، با بیش از ۵۰ دستور بر اساس رژِیم غذایی کتو بر پایه چربی. لازم به توضیح است دستورات در ساناز سانیا با ذایقه ایرانی همخوانی دارد و روش‌های تهیه نیز استانداردسازی شده است.

درباره کتاب کتو به روایت ساناز سانیا

این کتاب از چند ویژگی ممتاز برخوردار است:

اول اینکه: مبتنی بر تجربیات مستقیم و شخصی خود نویسنده است که از سن ۱۴ سالگی با مشکل اضافه وزن و چاقی روبه رو بوده و در تکاپوی رها شدن از این مشکل راه‌های گوناگون را آزموده و اکنون نتیجه و عصاره همه آن روش‌ها و تجربیات را در این کتاب گرد آورده است. بنابراین؛ احساس گرسنگی‌، افسردگی ناشی از رژیم‌های طولانی و دشواری‌های مبارزه با اضافه وزن را با تمام وجود درک می‌کند و با آن آشنایی دارد.

دوم اینکه: روش توصیه شده در این کتاب مبتنی بر نیازها و ویژگی‌های طبیعی بدن انسان است. می‌دانیم که تمایل انسان به خوردن امری ذاتی و طبیعی است. در این روش به هیچ عنوان به سرکوب این تمایل توصیه نمی‌شود و بنابراین می‌توانید بیشتر مواد غذایی را میل کنید؛ اما رمز کار حفظ تعادل‌های لازم بین مصرف غذاهای مختلف است.

سوم اینکه: روشی دقیق، علمی و دانش محور مبتنی بر آخرین تحقیقات و دستاوردهای دانش تغذیه است.

چهارم اینکه: هرگز شما را به گرسنگی کشیدن توصیه نمی‌کند. نیازهای بدن شما به مواد غذایی به اندازه، لازم، طبیعی و کافی تامین می‌شود و برعکس روش‌های دیگر دچار عوارض جانبی و سوء تغذیه نخواهید شد.

کتاب کتو به روایت ساناز سانیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به افرادی که مایل هستند رژیم کتو را به‌ شکلی درست و اصولی رعایت کنند، پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب کتو به روایت ساناز سانیا

کلان مغذی‌ها شامل پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها می‌شوند و انرژی موردنیاز بدن را به‌صورت کالری تأمین می‌کنند. به‌عنوان‌مثال، چربی در هر گرم، ۹ کالری تأمین می‌کند؛ این در حالی است که در هر گرم پروتئین و هر گرم کربوهیدرات، ۴ کالری وجود دارد. یک روش بسیار ساده، برای محاسبه کلان مغذی‌های کتوژنیک، استفاده از ماشین‌حساب آنلاین کتو است که ظرف چند ثانیه قابل محاسبه است. این محاسبه می‌تواند به شما کمک کند که مقدار دقیق کلان مغذی‌های موردنیازتان را به‌راحتی پیدا کنید که آیا قصد کاهش وزن دارید و یا قصد دارید وزنتان را حفظ کنید. ماشین‌حساب‌هایی برای رژیم غذایی کتوژنیک کلاسیک (۷۵ % چربی، ۲۰ % پروتئین، ۵ % کربوهیدرات) و سایر مدل‌های رژیم غذایی کتوژنیک وجود دارند، بنابراین شما می‌توانید باتوجه‌به شرایط ترجیحی خودتان میزان مشخص کلان مغذی‌ها را وارد کنید. چربی‌ها بخش اصلی رژیم کتوژنیک هستند اما لازم به توضیح است، نوع چربی که در این رژیم استفاده می‌کنید، بسیار حایز اهمیت است زیرا برخی چربی‌ها برای کاهش وزن بسیار بهتر و سالم‌تر از سایر چربی‌ها هستند. زمان زیادی صرف شد تا به این اصل برسیم که برای چربی‌سوزی باید چربی مصرف کرد.

 اگر فقط از مصرف چربی اجتناب کنید و در عوض میزان زیادی پروتئین بدون چربی، مثل مرغ بدون پوست مصرف کنید، پروتئین مازاد به گلوکز تبدیل می‌شود که خود منجر به افزایش میزان انسولین در شما می‌شود. محصولات کم‌چرب ممکن است ظاهراً پروتئین‌های مناسبی برای کاهش وزن به حساب بیایند مانند کره بادام‌زمینی کم‌چرب، سس سالاد بدون چربی، یا ماست کم‌چرب اما معمولاً این نوع مواد حاوی مواد تشکیل‌دهنده ناسالم، روغن‌های فرآوری شده و شکر هستند. فراموش نکنید که بدن انسان به همه نوع چربی اعم از اشباع شده و غیراشباع شده نیاز دارد. چربی‌های غیراشباع شده به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند:

۱. چند غیراشباع شامل امگا ۳ و امگا ۶

۲. تک غیراشباع

 منابع اسیدهای چرب تک غیراشباع شامل روغن زیتون، روغن بادام‌زمینی، روغن کانولا، روغن کنجد و بادام هندی هستند. مواد غذایی که مقدار بیشتری از چربی چند غیراشباع شده در آن‌ها وجود دارد عبارت‌اند از آجیل، مغزها، روغن سویا و ماهی‌های چرب.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

حجم

۱۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۰ صفحه

قیمت:
۶۲۰,۰۰۰
تومان