دانلود و خرید کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا ساناز مینایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا اثر ساناز  مینایی

کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا

معرفی کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا

کتاب الکترونیکی «طعم لاغری به روایت ساناز سانیا» نوشتۀ ساناز مینایی و ساناز شریفی و سانیا شریفی در انتشارات ساناز سانیا چاپ شده است. مؤسسۀ ساناز سانیا به مدیریت ساناز مینایی بیش از ۴ دهه است که در زمینۀ آشپزی و تغذیه فعالیت می‌کند و مجموعۀ ارزشمندی از کتاب‌های این حوزه را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا

مطالعۀ کتاب «طعم لاغری به روایت ساناز سانیا» به‌ویژه برای زندگی انسان مدرن که هر روز بیشتر به سمت تغذیۀ ناسالم و غذاهای فست‌فودی می‌رود، لازم است. نویسنده در این کتاب تلاش می‌کند راهکارهایی برای داشتن تغذیه‌ای سالم ولی کم‌خرج و در عین حال متنوع ارائه دهد. هدف از این کتاب آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه نسبت به اهمیت برنامۀ غذایی است و سعی شده رژیمی ارائه دهد که تمام فاکتورهای سلامت و مدیریت بودجه برای تهیۀ مواد و زمان را داشته باشد. کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا دستورهای غذایی متنوعی دارد که شامل صبحانه‌های مغذی و آسان، انواع سوپ‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، غذاهایی با مرغ و گوشت و ماهی، غذاهای گیاهی و غذاهایی است که در ۳۰ دقیقه یا کمتر آماده می‌شود. هر فصل کتاب به یکی از این دسته‌بندی‌ها اختصاص یافته است. ۲ فصل کتاب به لقمه‌های لاغری و غذاهای گیاهی اختصاص یافته است. خوانندگانی که می‌خواهند مراحل لاغری‌شان تسریع شود می‌توانند از این فصل‌ها بهره ببرند. فلسفۀ رژیم غذایی در کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا بر پایۀ مواد موجود در هر فصل است که باعث چشیدن طعم تازه‌تر و سالم‌تری می‌شود. برنامۀ غذایی به‌گونه‌ای است که هرچند مواد استفاده‌شده در هر وعده کالری زیادی ندارد؛ ولی کالری‌های مورد نیاز روزانه را شامل می‌شود که برای بدن مفید است. این اثر در تلاش است که شما را با آشپزی و آشپزخانه آشتی دهد و کمکتان کند تا سبک جدید و سالمی از زندگی را در پیش بگیرید که هم به اندام ایدئال خود برسید و هم اینکه از انواع بیماری‌هایی که ناشی از غذاهای ناسالم است جلوگیری کنید. 

کتاب طعم لاغری به روایت ساناز سانیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که به رژیم‌های غذایی سالم علاقه‌مند هستند و همچنین کسانی که تمایل دارند هم‌زمان با کسب کالری مورد نیاز روزانه، وزنشان را نیز کاهش دهند، مناسب است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

حجم

۶۷٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۴ صفحه

قیمت:
۷۰۰,۰۰۰
تومان