دانلود و خرید کتاب روانشناسی انگیزه تامارا لو ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روانشناسی انگیزه اثر تامارا لو

کتاب روانشناسی انگیزه

نویسنده:تامارا لو
انتشارات:نشر آسیم
امتیاز:
۳.۷از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روانشناسی انگیزه

کتاب روانشناسی انگیزه نوشته تامارا لو است و با ترجمه مهدی قراچه‌داغی در نشر آسیم منتشر شده است. این کتاب کمک می‌کند به کمک انگیزه بر هر مانعی غلبه کنید، به هر هدفی برسید و موفقیت خود را شتاب بخشید.

درباره کتاب روانشناسی انگیزه

این کتاب درباره انگیزه است. چگونه می‌توانید خودتان و دیگران را به سرعت و سهولت متقاعد کنید. نظامی که می‌خواهم با شما درباره‌اش حرف بزنم، حاصل هشت سال کار و تجربه ما با ۱۰۰۰۰ نفر است.

آیا مایلید که اشتیاق و انرژی بیشتری برای رسیدن به هدفهایتان داشته باشید؟ وقتی احساس می‌کنید انگیزه شما کاهش می‌یابد، آیا مایلید بدانید چگونه و به چه سرعتی می‌توانید بر این انگیزه بیفزایید؟ آیا عالی نیست که از این توانایی برخوردار باشید که به کسانی که دوستشان دارید انگیزه بدهید ــ همسر، فرزندان، دوستان و بستگان ــ و به آنها کمک کنید تا رشد کنند و به شکوفایی برسند؟ آیا می‌خواهید با رمز و راز الهام بخشیدن به همکارانتان باخبر شوید تا مانند قهرمانان رفتار کنید؟ این کتاب را بخوانید، جواب تمام سوال‌هایتان را می‌دهد. 

خواه شما یک مدیر باشید که بخواهید گروهتان را انگیزه بدهید و یا کسی باشید که بخواهید به هدفهای شخصی خود برسید، کتاب حاضر می‌تواند به شما کمک کند.

خواندن کتاب روانشناسی انگیزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به پیشرفت در زندگی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب روانشناسی انگیزه

متفاوت از دیگران انگیزه می‌گیرد

هر کس انگاره موفقیت منحصربه فردی دارد که من به آن دی ان اِی انگیزشی نام داده‌ام.

درست همان‌طور که دی ان اِی ژنتیکی کیفیات فیزیکی شما را مشخص می‌سازد، دی ان اِی انگیزشی توضیح می‌دهد که چگونه به بهترین شکل خود انگیزه پیدا می‌کنید. دی ان اِی انگیزشی شما از میل و خواسته، نیازها و پاداشهایی که شما را انگیزه می‌دهند درست می‌شود.

میل، نیاز و پاداشهای انگیزشی شما یا دی ان اِی با هم ترکیب می‌شوند و چیزی را شکل می‌دهند که مانند اثر انگشت شما مختص خودتان است.

همه ما دارای یک ماتریس انگیزشی هستیم که مشخص می‌کند چه عواملی به ما انگیزه می‌دهند و چه عواملی نمی‌دهند. آنچه در مورد شخص دیگری مؤثر واقع می‌شود، ممکن است روی شما تأثیری بر جای نگذارد. شما به گونه‌ای درست شده‌اید که عوامل بخصوصی به شما انگیزه بدهند. عوامل انگیزه‌دهنده خاصی وجود دارند که به شما الهام می‌بخشند، اما عوامل دیگری وجود دارند که روی شما تأثیر نمی‌گذارند.

توجه داشته باشید که کیفیت زندگی شما تا حدود زیاد با توجه به انگیزه شما مشخص می‌گردد. موفقیتها یا شکست‌های روابط شما، امور مالی و سلامتی شما، هدفهای شخصی و تلاشهای حرفه‌ای شما همه به وسیله دی ان اِی انگیزشی مشخص می‌شوند.

بررسی رمز انگیزشی

من برای اولین بار درباره دی ان اِی انگیزشی که در این کتاب به آن اشاره کرده‌ام، در سال ۱۹۹۹ بررسی نمودم. از آن زمان به بعد، مراجعان، مشاوران و آموزش‌دهندگان در سرتاسر جهان در این فرایند شرکت کرده‌اند. من و گروه همکارم روی ۱۰۰۰۰ نفر بررسی کرده‌ایم. زمینه‌های بررسی ما بسیار متنوع بوده است: تجارت، طب، آموزش، دولت، هنرها، سرگرمیها، ورزش، علوم، حقوق و امور مالی.

من در جریان بررسی‌های خود و برای اینکه بدانم مردم از چه انگیزه می‌گیرند به بیش از ۷۰ کشور دنیا سفر کردم. با اشخاص مختلف و از جمله دولتمردان کشورها و مربیان بزرگ ورزشی صحبت کردم. با موسیقی‌دانها، میلیونرها، میلیاردرها و بسیاری از موفقهای دیگر حرف زدم. در جریان این بررسی، به عواملی که به اشخاص انگیزه می‌دهند پی بردم.

بارها برایم این سؤال مطرح شد که چگونه اشخاصی با هوش، استعداد، احساس تعهد و اشتیاق زیاد موفق شدند، اما بودند کسانی که همه این کیفیات را دارا بودند و موفق نشدند. این‌گونه بیش از آنکه به جواب برسم، سؤالات دیگری برایم مطرح می‌شد.

ـ آیا انگیزه یک موضوع درونی است یا بیرونی؟

ـ آیا انگیزه می‌تواند به تنهایی رفتارهای نامطلوب را تغییر دهد؟

ـ آیا می‌توان به شخصی انگیزه داد تا کاری را که به واقع نمی‌خواهد، انجام بدهد؟

ـ چه عواملی بیشترین انگیزه را ایجاد می‌کند؟

من و گروهم بعد از سالها بررسی به این نتیجه رسیدیم که هشتادویک مورد خاص وجود دارد که اشخاص می‌گویند به آنها انگیزه می‌دهد. من و گروهم متوجه شدیم که عواملی هستند که به اشخاص بدون توجه به سن و سال و میزان تحصیلات و غیره انگیزه می‌دهد.

مقابله و درمان اعتیاد و فرزندان ما
حامد اختیاری
تندآموز روان درمانی دلسوزی مدار
پل گیلبرت
خاستگاه ایده‎ ها و اندیشه های ناب
استیون جانسون
مصادیق عملی نظریه دلبستگی
سوزان ام . جانسون
مصاحبه انگیزشی در درمان مشکلات روانی
ویلیام آر. میلر
لاک‌پشت‌های نینجا؛ قسمت یازدهم
کوین ایستمن
زبان مشکلات
مهدی جهانشاهی
کتاب کار توجه آگاهی و پذیرش برای درمان اضطراب اجتماعی و کمرویی
ژان فلمینگ
رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (کتاب کار)
گلن آر. شیرالدی
جعبه ابزاری از درمان شناختی - رفتاری CBT برای زوجین
جان دبلیو
اختلالات دوران کودکی
میلاد جلیل پیران
درمان شناختی رفتاری به زبان ساده
اولیویا تلفورد
شجاعت تایید نشدن
ایچیرو کیشیمی
درمان اضطراب
متیو مک کی
تشخیص و درمان خستگی مزمن
فریده صادقی
درمان وسواس
پریسا دیناری
گل های لاله عباسی و داستان ‌های دیگر با تفسیر
جمال میرصادقی
مرا ترک مکن
الهه اولیازاده
راهنمای کاربردی شناختی رفتاری تغییر عادت
جیمز کلیبورن
ساعت شادتر
کیسی هلمز

نظرات کاربران

نگار
۱۴۰۱/۰۵/۲۲

کتاب عالی‌ . ترجمه بسیارعالی بی نهایت سپاس

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
همه رهبران بزرگ وجه مشترکی دارند و آن این است که به انگیزه فراوان برای موفقیت تجهیز می‌باشند. اینها لزومآ باهوش‌تر و بااستعدادتر از دیگران نیستند، اما میلی که به موفق شدن دارند سبب می‌شود زودتر از خواب بیدار شوند، بیشتر بیدار بمانند و در مقایسه با دوستان و رقبای خود بیشتر تلاش کنند. به نظر من کسانی در زندگی موفق می‌شوند که از انگیزه بیشتری برخوردار باشند.
احسان رضاپور
دی ان اِی انگیزه‌بخش از پیش‌برنده‌ها، نیازها و پاداشها تشکیل می‌شود. ـ پیش‌برنده‌ها برای ایجاد پیوند و یا تولید نیروهای درونی هستند که به شخص تحرک می‌دهند تا کاری صورت دهد. ـ نیازها برای ثبات و یا تنوع لازمه‌های وجودی هستند که شخص برای اینکه احساس موفقیت کند، باید در اختیار داشته باشد. ـ پاداشهای درونی یا بیرونی جبرانی هستند که شخص می‌خواهد برای پاداش دادن به موفقیت یا تشویق عملکرد از آن استفاده نماید. به نمودار زیر توجه کنید.
احسان رضاپور

حجم

۵۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵۶۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان