دانلود و خرید کتاب خلاق شو حسین محمدقاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خلاق شو

کتاب خلاق شو نوشته نوشته حسین محمدقاسمی و دیگران است. این کتاب به تکنیک‌های خلاقیت، توسعه و نوآوری می‌پردازد.

درباره کتاب خلاق شو

امروزه داشتن خلاقیت چه در زندگی شخصی و چه در حوزه‌های کاری بسیار مهم و حیاتی شده است. برای خلاقیت تعاریف زیادی وجود دارد. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خلق یک چیز جدید یعنی خلاقیت، در صورتی که اینطور نیست و هر خلق کردنی از خلاقیت سرچشمه نمی‌گیرد.

شاید بتوان خلاقیت را این طور تصویر کرد که نوعی توانایی در تولید ایده‌های نو از طریق ترکیب، تغییر و دوباره به کارگیری ایده‌ها و ارائه یک طرح جدید است.گاهی این ترکیب یک خروجی بسیار جذاب و دوست داشتنی ارائه می‌کند که همه از آن به عنوان یک خلاقیت نام می‌برند و گاهی هم خروجی، یک ایده یا یک محصول غیر کاربردی است که نشانی از نبوغ و خلاقیت در آن نخواهید دید. این کتاب سعی کرده است تا بهترین روش‌های افزایش خلاقیت رو به شما آموزش دهد. اگر به دنبال بهترین نکات برای افزایش خلاقیت خود هستید پیشنهاد می‌کنیم حتما این کتاب را مطالعه کنید.

این کتاب با تمرکز بر خلاقیت و نیز با تمرکز بر اینکه شما را به فردی خلاق تبدیل خواهد کرد، در ده فصل نگاشته شده است. در فصل اول، ضمن ارائه نقش مهم ضرورت نوآوری در زندگی، نحوه خلق ایده‌های نو، ارائه تکنیک‌های مربوط به آن و در هم‌شکستن الگوهای فکری برای خوانندگان تبیین گردیده و در فصل دوم تکنیک طوفان نقش‌ها، پنجره جدیدی را در خصوص خلق ایده‌های ناب، به روی خوانندگان گشوده است. فصل سوم بر نحوه استفاده از تکنیک طوفان فکری و انواع این تکنیک متمرکز است و فصل چهارم موضوع ذهن نویسی که در آن، تکتک اعضا برای مشارکت در خلق ایده‌های نو فرصت مساوی دارند و قادرند بدون «انسداد» فکر کنند را به خود اختصاص داده است. ابزاری به نام چارچوب بندی مجدد در فصل پنجم، طوفان فکری معکوس و روش چارت به ترتیب در فصل ششم و هفتم، خوانندگان را با شیوه‌های جدید و راهکارهای نوین جلسات خلاقیت آشنا نموده است و در فصل هشتم نیز راهکارهای طوفان فکری آنالین با بهره‌گیری جدیدترین متدهای نوین در این خصوص، تقدیم خوانندگان محترم گردیده است. نهایتا در فصل نهم و دهم، تکنیک اسکمپر و ستاره افشانی و روش سیمپلکس، تکنیک‌های جدید و جالب توجهی را برای بهبود محصول یا خدمات فعلی‌تان به شما ارائه داده و مسیر تفکرتان را به جایی می‌رساند که ایده‌های ناب و هوشمندانه‌ای را برای یکی از محصولات یا خدمات جدیدتان پیدا کنید.

خواندن کتاب خلاق شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به دنبال  افزایش خلاقیت خود هستید این کتاب را از دست ندهید.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۶۰۰
تومان