دانلود و خرید کتاب گلابتون (کتاب دوم) فاطمه غلامی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گلابتون (کتاب دوم) اثر فاطمه غلامی

کتاب گلابتون (کتاب دوم)

معرفی کتاب گلابتون (کتاب دوم)

 کتاب گلابتون نوشته فاطمه غلامی و محمود سعیدی رضوانی داستان موزون جذابی است که در قالب ۳۵ بیت و ۲۰ صفحه، به موضوعاتی نظیر عفاف، حجاب و پیامدهای جلوه‌‎گری پرداخته است.

درباره کتاب گلابتون (کتاب دوم)

گلابتون روایتگر اتفاقات یک روز شخصیت ریحانه است، سعی دارد که به طور غیرمستقیم، اهمیت عفاف و حجاب را برای دختران بیان کند. مخاطبان کتاب موزون گلابتون، دختران ۹ الی ۱۲ سال و حتی بالاتر هستند.

یحانه که شخصیت اصلی داستان است، دختری حدوداً ۱۰ ساله است که به همراه مادرش ترنگ خانم، برای خرید لباس وارد فروشگاهی می‌‎شود و پس از خرید لباس برای عروسک‌های خود رخشان و رها، با خوشحالی بسیار، خود را برای رفتن به یک میهمانی پرماجرا آماده می‌کند. اما در حین آماده کردن عروسک‌هایش، لباس یکی از آن‌ها خراب می‌شود و او به رغم میلی باطنی‌اش مجبور می‌شود که رخشان، یکی از عروسک‌ها را با لباس ساده به مهمانی ببرد و وقتی با تعریف مهمانان از لباس جدید عروسکش مواجه می‌شود، به نمایش عروسک خود رها می‌پردازد و این نمایش، زمینه وقوع حوادثی می‌شود. 

ریحانه در این مهمانی متوجه می‌شود که جلوه گری می‌تواند پیامدهای ناگواری را برای او و اطرافیانش داشته باشد. این کتاب تحت نظر آقای دکتر محمود سعیدی رضوانی عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی و مدیر گروه تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد و آقای دکتر علیرضا رسولی، مدرس و منتقد ادبیات داستانی به نگارش درآمده است. در انتهای این کتاب، هفت نکته مهم در تربیت فرزندان به والدین محترم ارائه شده است که مبتنی بر آموزه‌‌های دینی و شواهد تحقیقی تجربی هستند و رعایت آن‌ها می تواند زمینه فرزند پروریِ موردِ رضایتِ حضرت ولی ‎عصر عجل‎ الله‎ تعالی ‎فرجه‎ الشریف را فراهم آورد. 

گلابتون دومین اثر داستانی گروه نویسندگان است. گروه نویسندگان حاضر سعی دارند که مفاهیمی نظیر حجاب و عفاف را به روش داستان به گروه سنی کودک منتقل نمایند. کتاب اول پای سیب نام دارد. داستان‌های مهمانان سرزده و ستاره های خاموش نیز در مرحله انتشار هستند. فاطمه غلامی کارشناس ارشد مدیریت آموزشی، پژوهشگر علوم تربیتی و ویراستار است.

خواندن کتاب گلابتون (کتاب دوم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام والدینی که نگران تربیت دینی فرزندشان هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰ صفحه