دانلود و خرید کتاب در لحظه کرک دی استروساهل ترجمه نیلوفر شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب در لحظه

کتاب الکترونیکی «در لحظه» نوشتهٔ کرک دی استروساهل و پاتریشیا رابینسون با ترجمه نیلوفر شمس و فاطمه‌ اصلاحی‌ در انتشارات دانیار به چاپ رسیده است. کرک استروساهل یکی از بنیان‌گذاران درمان پذیرش و تعهد (ACT) است و بیش از ۳۰ سال در کاربرد ACT به‌عنوان یک مداخله مختصر تجربه دارد.

درباره کتاب در لحظه

این کتاب در سه بخش به شما کمک می‌کند تا قسمت‌هایی از مغز خود را تقویت کنید که از سرزندگی و احساس حضور کامل در این‌جا و اکنون حمایت می‌کنند:

در بخش اول، با عنوان «چشم‌اندازی جدید در ارتباط با پرداختن به استرس روزمره» سه فصل برای کمک به شما جهت ایستادن بر روی پای خودتان، ارزیابی نقطه‌ای که در آن قرار دارید و برنامه یادگیری شخصی خودتان ارائه شده‌اند. 

بخش دوم، با عنوان «پنج قدم به سمت کاهش استرس» دارای پنج فصل است که هر‌کدام یکی از پنج وجه اصلی ذهن‌آگاهی را به طور جامع روشن می‌کند: مشاهده، توصیف، رها شدن، عشق ورزیدن به خود و عمل آگاهانه. 

بخش سوم، با عنوان «برپایی یک سبک زندگی آگاهانه» به شما در طراحی سبک زندگی مبتنی بر ذهن‌آگاهی و عملی کردن آن کمک می‌کند.

کتاب در لحظه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به تمام افرادی که در زندگی امروز درگیر استرس‌های مداوم هستند پیشنهاد می شود.

بخشی از کتاب در لحظه

لیلی تازه مادر شده بود. او از زمانی که اولین عروسکش را در کودکی گرفت رویای مادر شدن را داشت. پس از تولد فرزندش، متوجه وسواس عجیبی شد که می‌خواست همه چیز مرتب سر جایش قرار گیرد، خانه همیشه پاکیزه باشد و همیشه گوش‌به‌زنگ باشد که خطری دخترش را تهدید نکند. برای جبران این زیاده‌روی، تصمیم گرفت هر روز صبح ده تا پانزده دقیقه بدون هیچ هدف خاصی به دخترش فکر کند. در طول این زمان، به خودش انگیزه می‌داد تا با ریزبینی به اندیشه‌هایش توجه کند و هرگونه قضاوت درباره توانایی‌هایش به‌عنوان یک مادر کم‌تجربه را از ذهنش بیرون کند. لیلی در دانشکده، پس از رسیدن به حس ناامیدی در پیشرفت درسی که با کمال‌گرایی او ناسازگار بود، از تکنیکی مشابه استفاده کرده بود. اگرچه گاهی اوقات لیلی با پندارهایی از آسیب‌دیدگی دخترش، در نتیجه کوتاهی یا نبود آینده‌نگری‌اش دچار دلهره و ترس می‌شود، ولی در زمان روبه‌رو شدن با این اندیشه‌ها می‌تواند به ذهنش برای خروج از این وضعیت کمک کند. با گذشت زمان، لیلی پی برد که توانایی‌اش برای کنترل اندیشه‌ها و واکنش‌های استرس‌آور دیگر زندگی روزانه بهبود یافته است؛ بنابراین، یادگیری روش جداشدن از پندارهای دلهره‌آور در مورد دخترش او را به سامان دادن موقعیت‌های عاطفی دیگر روزانه‌اش پیوند داد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان