دانلود و خرید کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی) لیزا انگلهارت ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی) اثر لیزا انگلهارت

کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی)

امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی)

جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی) نوشته لیزا انگلهارت کتاب در حوزه روان‌شناسی است که با ترجمه مهدی سجودی مقدم در انتشارات مهراندیش به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی)

روز تولد نقطهٔ عطفی‌ست که جشن و شادی را می‌طلبد. همان جشن و شادی‌ای که در آن هدیه می‌گیریم، با دوست‌هایمان جمع می‌شویم، برایمان مایه می‌گذارند و یا خودمان برای خودمان مایه می‌گذاریم. پس چرا باید در چنین موقعیت شاد و خوشی از «درمان» صحبت کنیم؟

واقعیت این است که جشن‌های تولد همیشه «رویدادی» خوشایند نیستند. نوعی غم و دلتنگی هم اغلب می‌تواند با آن‌ها همراه باشد. جشن‌های تولد، بخصوص با گذشت دهه‌ای از عمر و یا مرحلهٔ مشخصی از زندگی، به‌گونه‌ای جدی، کارهای ناتمام، راه طولانی‌ای که باید طی شود و زمان محدودی که داریم تا به خواسته‌هایمان برسیم را یادآوری می‌کنند. کارت‌های مربوط به کشیدن پوست سربه‌سرمان می‌گذارند و هرچه تعداد شمع‌های روی کیک زیادتر می‌شود، تاب‌وتوان ما کمتر می‌گردد. اما اگر هیچ کارت و توجهی هم نباشد، احساس می‌کنیم فراموش شده‌ایم ـ حتی زمانی که خودمان هم اطمینان نداریم آیا واقعاً می‌خواهیم این روز یادآوری شود یا نه!

جشن‌تولددرمانی حصار کلیشه‌ها را می‌شکند و راه‌هایی را به تو پیشنهاد می‌کند تا از جشن تولدت در مسیر تفکر، خودباوری و رشد بهره بگیری. این کتاب به تو کمک می‌کند تا از ناامیدی‌ها و افسوس‌هایت باخبر شوی، و در همان‌حال راهی را که تاکنون طی کرده‌ای و آنچه را که پیش رو داری،‌ تحسین کنی. پیام‌های عمیق و زندگی‌بخش این کتاب از تو دعوت می‌کنند که این روز بخصوصِ مقررشده را که خالق و مؤلف زندگی تو را در آن وارد تاریخ کرده است، جشن بگیری!

 خواندن کتاب جشن تولد‌ درمانی (فارسی - انگلیسی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست داران کتاب‌های روان‌شناسی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 

نظرات کاربران

aysoo
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

حس حال قشنگی داره این کتاب ها

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۸٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان