دانلود و خرید کتاب دوستی‌درمانی کاس پی. دوتِروایک ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دوستی‌درمانی

کتاب دوستی‌درمانی، اثر کاس.پی. دوتروایک و جان.دی. پری، کتابی زیبا، لطیف، خواندنی و عمیق درباره‌ی دوستی است که به دو زبان فارسی و انگلیسی نوشته شده است. کار ترجمه فارسی کتاب دوستی‌درمانی را مهدی سجودی مقدم، بر عهده داشته است.

دوستی‌درمانی تصاویر زیبایی هم دارد که آر.دبلیو. الی کشیده است.

درباره‌ی کتاب دوستی‌درمانی

دوستی چیست؟ یک فرد باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا نام دوست را بر او بگذاریم؟ دوستی یکی از عمیق‌ترین روابطی است که کودکان و به طور کلی انسان‌ها در زندگی خود تجربه می‌کنند. زیبایی دوستی به ارزشی است که دو دوست برای یکدیگر قایلند و اهمیتی که به همدیگر می‌دهند. اما دوستی هم راه و روش و مرام خاص خود را دارد. همانطور که ما هرکسی را به عنوان دوست خود انتخاب نمی‌کنیم، در دوستی نیز باید مراقب برخی از رفتارها و کارها باشیم. برای اینکه تجربیات و روابط دوستانه‌ی خوبی را تجربه کنیم، کتاب دوستی‌درمانی اینجا است. کتاب دوستی درمانی به ما کمک می‌کند که به دوستی‌هایمان ارج بگذاریم، دوست بهتری باشیم و به عنوان یک هدیۀ ارزشمند به دوستتان بگوییم که چقدر برای ارتباطی که با او داریم ارزش قائلیم. این راهنمای عاقل و روحیه بخش به ما یادآوری می‌کند که دوست خوبی بودن و دوست خوبی داشتن چه موهبت بزرگی است.

کتاب دوستی‌درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب دوستی‌درمانی را به تمام کودکانی که می‌شناسید هدیه بدهید تا از معنای زیبایی که دوستی می‌تواند داشته باشد، هرگز غافل نشوند.

بخشی از کتاب دوستی‌درمانی

یک دوست تو را درست همانطور که هستی، می‌پذیرد. تصویری که از تو در نگاه یک دوست نقش می‌بندد، جلوه‌ای از تصویری‌ست که از تو در چشم‌های خدا وجود دارد.

مزرعه دوستی خودت را شخم بزن. در خاکی از توجه و احترام که با رطوبت همراهی و همدلی و آفتاب صداقت و درستی سیراب شده، زندگی مثل یک درخت بالنده شکفته می‌شود، غرق میوه‌هایی از عشق.

بگذار دوستی‌ات بزرگ باشد یا کوچک، بلند یا کوتاه، گرد یا گوشه‌دار، نقش‌دار یا ساده. دوستی را می‌شود در هر اندازه و شکل و قیافه‌ای تصور کرد.












نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۵٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان