دانلود و خرید کتاب بهبودی از آسیب درمانی لیزا انگلهارت ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهبودی از آسیب درمانی اثر لیزا انگلهارت

کتاب بهبودی از آسیب درمانی

معرفی کتاب بهبودی از آسیب درمانی

کتاب بهبودی از آسیب درمانی؛ فارسی-انگلیسی نوشتۀ لیزا انگلهارت و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است. این کتاب را انتشارات مهراندیش منتشر کرده است.

درباره کتاب بهبودی از آسیب درمانی

غم و اندوه می‌تواند همراه ناخواسته همه‌روزه‌ای باشد که زندگی ما را ضایع کند چیزی که خواه‌ناخواه رفاه و سلامت جسمی و روحی ما را تهدید می‌کند و جایی هم برای خوشی و سعادت باقی نمی‌گذارد. زمان، به‌خودی‌خود، همه جراحت‌های ما را بهبود نخواهد بخشید. اما ما با پشتکار و ایمان می‌توانیم به همان جاده سلامتی و سعادت برگردیم و این کتاب چه‌بسا راهنمایی ارزنده و گران‌بها باشد.

احساس آسیب‌دیدگی وضعیت نامناسبی است. غم و اندوه می‌تواند همراه ناخواسته همه‌روزه‌ای باشد که زندگی ما را ضایع کند. این احساس می‌تواند به افکار وسواس‌گونه‌ای از تلخی و کینه‌جویی منجر شود. چیزی که خواه‌ناخواه رفاه و سلامت جسمی و روحی ما را تهدید می‌کند و می‌تواند این طور به نظر برسد که انگار همیشه ادامه دارد و هرگز هم‌پایان نخواهد یافت و جایی هم برای خوشی و سعادت باقی نخواهد گذاشت. با اینکه ممکن است احساس کنیم که هرگز نمی‌توانیم مانع آثار آن آسیب و اندوه شویم درعین‌حال این امکان وجود دارد که راه خود را برای رسیدن به خودِ واقعی خویش پیدا کنیم. این راه با گشودن قلب خود در برابر الطاف خداوند آغاز می‌شود و با کمک منابع شفابخش رشد می‌کند و تقویت می‌شود راهی که نیاز به رفتاری آمیخته با گذشت و بخشش روزانه دارد و در پایان، در می‌یابیم تسکین غم و اندوه ما نه از پنهان‌کردن یا ماندن در آن، بلکه در برانگیختن دوباره عشق ما به خدا میسر خواهد شد. گذشت و بخشش خود ما و دیگران و حتی کسانی که آسیب جدی به ما رسانده‌اند. زمان به‌خودی‌خود همه جراحت‌های ما را بهبود نخواهد بخشید. اما ما با پشتکار و ایمان می‌توانیم به همان جادۀ سلامتی و سعادت برگردیم و این کتاب چه‌بسا راهنمایی ارزنده و گران‌بها باشد.

خواندن کتاب بهبودی از آسیب درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی مناسب است.

درباره نویسنده لیزا ا. انگلهارت

لیزا ا. انگلهارت مدیر ویراستاری در انتشارات آبی پرس و نویسنده بیش از ۱۷ کتاب کودک. است لیزا انگلهارت به همراه شوهر و سه فرزندش در شهر لاورنسبورگ ایندیانای آمریکا زندگی می‌کند.

درباره مهدی سجودی مقدم

مهدی سجودی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران. است. به جز ترجمه ۴۴ جلد کتاب‌های کمک پریان، ترجمه‌های بلندی‌های بادگیر؛ زنبق دشت؛ کتاب‌خوان؛ خنده در تاریکی؛ گتسبی بزرگ؛ دور شده؛ مکبث؛ شاه لیرو... و ویراستاری بالغ بر ۱۴۰ عنوان کتاب در کارنامه سجودی دیده می‌شود.

کتاب‌های یک‌عالمه حرف برای تو؛ روی شانه‌های شب؛ دیوان حافظ، رودررو با لسان‌الغیب تفالی نو بر غزلیات حافظ شیراز؛ نجوای نگاه مجموعه شعر و زیر پلک‌های عشق (مجموعه شعر) توسط مهدی سجودی نوشته شده‌اند.

بخشی از کتاب بهبودی از آسیب درمانی

«- زندگی می‌تواند در معرض ضربات وحشتناکی باشد. تو ممکن است ضایعه‌ای عمیق را تجربه کرده باشی، یک خیانت آشکار رابطه‌ای ویران شده یک بیماری جدی و یا یک معلولیت یک بحران خانوادگی و یا یک رؤیای بربادرفته.

- این طبیعی است که بخواهیم خودمان را از آسیب بیشتر محافظت کنیم ما ممکن است زرهی از خوداتکایی کنترل بر تن کنیم؛ اما این می‌تواند مانع کمک دیگران به ما شود. پذیرای حمایتی باش که برای تو مهیاست.

- آیا از روی عادت، با افکاری مانند «تقصیر خودمه...» یا «فقط اگه می‌تونستم... به خودت سرکوفت می‌زنی؟ آیا احساس می‌کنی به‌خاطر آسیب‌هایت، به‌نوعی، ناقص هستی یا کمبود داری؟ روی غلبه بر این خودگویی منفی کارکن.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۳٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان