دانلود و خرید کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند امیرماهان روزبه
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند اثر امیرماهان روزبه

کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند

معرفی کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند

قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کند نوشته امیر ماهان روزبه در انتشارات امید سخن به چاپ رسیده است. 

درباره کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می‌کند

اصول معرفی شده در این کتاب، برگرفته از قانون جذب و تأثیر آن بر ماست. نویسنده ادعا دارد شکی در عملی بودن آنها نیست. زیرا حتی اگر شما قانونی را قبول نداشته باشید، باز هم شامل حال شما می‌شود و تأثیر آن را خواهید دید.

این کتاب بر اساس اصول جهانی موفقیت نوشته شده است:

 اصل انگیزه:

هرچه می‌گویید یا انجام می‌دهید از تمایلات درونی، خواسته‌های شما سرچشمه می‌گیرد. پس برای رسیدن به موفقیت باید انگیزه‌ها را مشخص کرد تا با یک برنامه‌ریزی اصولی به هدف رسید.

ـ اصل انتظار:

اگر با اعتماد به نفس، انتظار وقوع چیزی را در جهان پیرامونتان داشته باشید آن چیز به وقوع می‌پیوندد. شما همیشه هماهنگ با انتظاراتتان عمل می‌کنید و این انتظارات بر رفتار و چگونگی برخورد اطرافیانتان تأثیر می‌گذارد.

ـ اصل تمرکز:

هر چیزی را که روی آن تمرکز کرده و به آن فکر کنید در زندگی واقعی، شکل گرفته و گسترش پیدا می‌کند. بنابراین باید فکر خود را بر چیزهایی متمرکز کنید که واقعاً طالب آن هستید.

ـ اصل عادت:

حداقل ۹۵ درصد از کارهایی که انجام می‌دهیم از روی عادت است. پس می‌توانیم عادت‌هایی را که موفقیت‌مان را تضمین می‌کنند در خود پرورش دهیم؛ و تا هنگامی که رفتار مورد نظر به صورت اتوماتیک و غیرارادی انجام نشود، تمرین و تکرار آگاهانه و مداوم آن را ادامه دهیم.

ـ اصل انتخاب:

زندگی ما نتیجه انتخاب‌های ما تا این لحظه است. چون همیشه در انتخاب افکار خود آزاد هستیم، کنترل کامل زندگی و تمامی آن چه برایمان اتفاق می‌افتد در دست خودمان است.

ـ اصل تفکر مثبت:

برای رسیدن به موفقیت و شادی، تفکر مثبت امری ضروری است. شیوه تفکر شما نشان دهندهٔ ارزش‌ها، اعتقادات و انتظارات شماست.

ـ اصل تغییر:

تغییر، غیر قابل اجتناب است و ما باید استاد تغییر باشیم نه قربانی آن.

ـ اصل کنترل:

سلامتی، شادی و عملکرد درست از طریق کنترل کامل افکار، اعمال و شرایط پیرامونمان به وجود می‌آید.

ـ اصل مسئولیت:

هرچه و هرکجا که هستید به خاطر آن است که خودتان این‌طور خواسته‌اید. مسئولیت کامل آنچه که هستید، آنچه که به دست آورده‌اید و آنچه که خواهید شد بر عهده خود شماست.

ـ اصل پاداش:

عالم در نظم کامل به سر می‌برد و ما پاداش کامل اعمالمان را می‌گیریم. همیشه از همان دست که می‌دهیم از همان دست می‌گیریم. اگر از عالم بیشتر دریافت می‌کنید به این دلیل است که بیشتر می‌بخشید.

ـ اصل خدمت:

پاداش‌هایی را که در زندگی می‌گیرید با میزان خدمت شما به دیگران رابطه مستقیم دارد. هرچه بیشتر برای بهبود زندگی و سعادت دیگران کار کنید و توانایی‌های خود را افزایش دهید، در عرصه‌های مختلف زندگی خود بیشتر پیشرفت می‌کنید.

ـ اصل علت و معلول:

هر چیزی به دلیلی رخ می‌دهد. برای هر علتی معلولی است و برای هر معلولی علت یا علت‌های به خصوصی وجود دارد، چه از آن‌ها اطلاع داشته باشید چه نداشته باشید. چیزی به اسم اتفاق وجود ندارد. در زندگی هر کاری را که بخواهید می‌توانید انجام دهید به شرط آن‌که تصمیم بگیرید که دقیقاً چه می‌خواهید و سپس عمل کنید.

ـ اصل ذهن:

شما تبدیل به همان چیزی می‌شوید که درباره آن بیشتر فکر می‌کنید. پس همیشه درباره چیزهایی فکر کنید که واقعاً طالب آن هستید.

ـ اصل عینیت یافتن ذهنیات:

دنیای پیرامون شما تجلی فیزیکی دنیای درون شماست. کار اصلی شما در زندگی این است که زندگی مورد علاقه خود را در درون خود خلق کنید. زندگی ایده‌آل خود را با تمام جزییات آن مجسم کنید و این تصویر ذهنی را تا زمانی که در دنیای پیرامون شما تحقق پیدا کند حفظ کنید.

ـ اصل رابطه مستقیم:

زندگی بیرونی شما بازتاب زندگی درونی شماست. بین طرز تفکر و احساسات درونی شما، و عملکرد و تجارب بیرونی‌تان رابطه مستقیم وجود دارد. روابط اجتماعی، وضعیت جسمانی شرایط مالی و موفقیت‌های شما بازتاب دنیای درونی شماست.

ـ اصل باور:

هر چیزی را که عمیقاً باور داشته باشید، به واقعیت تبدیل می‌شود. شما آنچه را که می‌بینید باور نمی‌کنید بلکه آن چیزی را می‌بینید که قبلاً به عنوان باور انتخاب کرده‌اید. پس باید باورهای محدود کننده‌ای را که مانع موفقیت شما هستند شناسایی کنید و آن‌ها را از بین ببرید.

ـ اصل ارزش‌ها:

نحوه عملکرد شما همیشه با زیربنایی‌ترین ارزش‌ها و اعتقادات شما هماهنگ است. آنچه که ارزش‌هایی را که واقعاً به آن اعتقاد دارید بیان می‌کند ادعاهای شما نیست بلکه گفته‌ها، اعمال و انتخاب‌های شما به ویژه در هنگام ناراحتی و عصبانیت است.

ـ اصل تأثیر تلاش:

همه امیدها، رؤیاها، هدف‌ها و آرمان‌های ما در گرو سخت‌کوشی است. هرچه بیشتر تلاش کنیم؛ موفقیت بیشتری کسب خواهیم کرد.

ـ اصل آمادگی:

در هر حوزه‌ای موفق‌ترین افراد، آن‌هایی هستند که وقت بیشتری را صرف کسب آمادگی برای انجام کارها می‌کنند. عملکرد خوب نتیجه آمادگی کامل است.

ـ اصل حد توانایی:

شاید برای انجام همه کارها وقت کافی وجود نداشته باشد ولی همیشه برای انجام مهم‌ترین کارها وقت کافی هست. هرچه بیشتر کار کنیم کارایی بیشتری پیدا می‌کنیم. اما باید اموری را بر عهده بگیریم که در حد توانمان باشد.

ـ اصل تصمیم:

مصمم بودن از ویژگی‌های اساسی افراد موفق است. در زندگی هر جهشی در جهت پیشرفت هنگامی حاصل می‌شود که در موردی تصمیم روشنی گرفته باشیم.

ـ اصل خلاقیت:

ذهن ما می‌تواند به هر چیزی که باور داشته باشد دست یابد. هر نوع پیشرفتی در زندگی با یک ایده آغاز می‌شود و چون توانایی ما در خلق ایده‌های جدید نامحدود است آینده نیز محدودیتی نخواهد داشت.

ـ اصل استقامت:

معیار ایمان به خود، توانایی استقامت در برابر سختی‌ها، شکست‌ها و ناامیدی‌هاست. استقامت ویژگی اساسی موفقیت است. اگر به اندازه کافی استقامت کنیم، طبیعتاً سرانجام موفق خواهیم شد.

ـ اصل صداقت:

خوشبختی زمانی به سراغ ما می‌آید که تصمیم بگیریم هماهنگ با والاترین ارزش‌ها و عمیق‌ترین اعتقادات خود زندگی کنیم. همواره باید با آن بهترین بهترین‌ها که در درونمان وجود دارد صادق باشیم.

ـ اصل انعطاف‌پذیری:

در تعیین اهداف خود قاطعیت داشته باشید، اما در مورد روش دست‌یابی به آن‌ها انعطاف‌پذیر باشید. درعصر تحولات سریع و رقابت شدید، انعطاف‌پذیری از ضروریات است.

ـ اصل خوشبختی:

کیفیت زندگی ما را احساسمان در هر لحظه تعیین می‌کند و احساس ما را تفسیر خودمان از وقایع پیرامونمان مشخص می‌سازد، نه خود وقایع. هرگز برای این‌که تجربه خوشی از دوران کودکی داشته باشید دیر نیست. کافی است گذشته را مرور کنید و روشی را که برای تفسیر تجربیات خود داشته‌اید تغییر دهید.

ـ اصل تعجیل:

ما همواره دوست داریم که هرچه زودتر به آرزوهایمان برسیم، به همین دلیل است که در تمام عرصه‌های زندگی بی‌قراریم.

ـ اصل فرصت:

بهترین فرصت‌ها اغلب در معمولی‌ترین موقعیت‌های زندگی‌مان به وجود می‌آید. پس بزرگ‌ترین فرصت‌ها به احتمال زیاد همیشه در دسترس ماست.

ـ اصل خود شکوفایی:

شما می‌توانید هرچه را که برای رسیدن به اهداف تعیین شده خود به آن نیاز دارید بیاموزید. آن‌هایی که می‌آموزند توانا هستند.

ـ اصل بخشندگی:

هرچه بیشتر، بدون انتظار پاداش به دیگران خدمت کنید خیر و نیکی بیشتری به شما می‌رسد، آن‌هم از جاهایی که اصلاً انتظار ندارید. شما تنها در صورتی حقیقتاً خوشبخت خواهید شد که احساس کنید به دلیل خدمت به دیگران انسان با ارزشی هستید.

 خواندن کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه دوست‌داران کتاب های موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب قوانینی که موفقیت را تضمین می کنند

موفقیت تحصیلی

ـ موفقیت در تحصیل باید مطالعه کردن اولویت اول زندگی‌تان باشد.

ـ هیجان زده شدن از مباحث درسی، قدم اول در موفقیت تحصیلی است.

ـ برای موفقیت تحصیلی از تجربه افراد موفق نیز استفاده کنید.

ـ محبوب معلم و استاد بودن یعنی شما دارید نهایت تلاش خود را برای رسیدن به موفقیت تحصیلی انجام می‌دهید.

ـ برخلاف باور همگان به اندازه تفریح کردن، لازمه رسیدن به موفقیت تحصیلی است.

ـ اگر برای درس خواندن یدکی به نام اراده، موتوری به نام استقامت و راننده‌ای به نام خدا داشته باشی، به جایی خواهی رسید که «موفقیت تحصیلی» نامیده می‌شود.

ـ برای موفقیت در تحصیل خودتان را به زحمت نیندازید که از هم‌کلاسی‌های خود یا پیشینیان بهتر گردید، سعی کنید از خودتان بهتر شوید.

ـ موفقیت تحصیلی در عصر مدرن هنگامی به دست می‌آید که خود را از چارچوب ذهنی بسته خارج کنید و با نگاهی خلاقانه به مباحث درسی فکر کنید.

ـ کسانی که در انتظار زمان نشسته‌اند، آن را از دست خواهند داد.

ـ کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند.

ـ درباره درخت، بر اساس میوه‌اش قضاوت کنید، نه بر اساس برگ‌هایش.

ـ به گمان من انسان برای موفقیت در زندگانی باید بتواند در چهار زمینه استاد شود: مناسبات، تدارکات، نگرش و رهبری.

ـ موفقیت کلید شادی نیست، شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می‌دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.

ـ اعتماد به نفس ضرورتاً تضمین کننده موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شکست می‌شود.

ـ زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است، اما تقوای او کافی نیست، هرچه را که او ممکن است به دست آورد دوباره از دست خواهد داد.

ـ تسلیم نشوید قبل از اینکه به موفقیت تحصیلی برسید.

ـ وقتی می‌کوشید به هدفتان در تحصیلات برسید، همواره باید این را بدانید که موفقیت خیلی نزدیک‌تر از آن است که فکرش را می‌کنید. آن زمان می‌توانید احساسش کنید که در چند قدمی شما ایستاده است. کلید راه این است که دلسرد نشوید و همین‌طور به جلو بروید.

ـ پشتکار یعنی مواجه شدن با ترس‌ها بدون اینکه تسلیم شوید. اغلب انسان‌ها قبل از اینکه در هرچیزی ازجمله تحصیلات به موفقیت برسند، دست از تلاش برمی‌دارند و در دقایق پایانی بازی را رها می‌کنند.

ـ همیشه به خود اعتماد داشته باشید. اگر یک‌بار کاری را با موفقیت انجام داده باشید، باز هم می‌توانید. موفقیت‌های قبلی شما در تحصیل یعنی شما باز هم می‌توانید.

ـ در بن‌بست هم راه آسمان باز است، پرواز را بیاموز.

ـ موفقیت در تحصیل چیزی نیست که دیگران از تو انتظار دارند، بلکه چیزی است که تو به آن می‌اندیشی.

ـ اگر تمایلی به آموزش دیدن ندارید کسی نمی‌تواند به شما کمکی کند. اما اگر مصمم به آموزش دیدن هستید، کسی نمی‌تواند شما را متوقف کند!

ـ گاهی ما ندانسته از یادگرفتن فرار می‌کنیم. در این وضعیت، خودمان را پشت بهانه‌های عجیب اما دهان پرکنی مانند: «با این سن و سال که دیگه نمی‌تونم چیزی یاد بگیرم» یا «دیگه صبر و حوصله یاد گرفتن رو ندارم» پنهان می‌کنیم. نباید با بهانه‌های این چنینی، درب‌های ذهنمان را به روی یاد گرفتن ببندیم. شاید با باز کردن این درب، آن هم بعد از مدت‌ها، نور چشمانمان را بزند اما زودتر از آنچه که فکرش را بکنیم به روشنایی عادت می‌کنیم. یادتان باشد برای کسی که به دنبال یادگیری باشد، هیچ دانشی پنهان نمی‌ماند.

سه جمله برای دستیابی به موفقیت تحصیلی:

۱) بیشتر از دیگران بدان، ۲) بیشتر از دیگران کار کن، ۳) کمتر از دیگران توقع داشته باش.

موفقیت تحصیلی هیچ رازی نداره. از تو شروع می‌شه زمانی که تصمیم می‌گیری شرایطت رو تغییر بدی. شاید به خیلی چیزا فکر کنی، به راهکارها، به مشکلات و... اما یه قانون بیشتر وجود نداره: «موفقیت به سن، وضعیت فعلیت و وضعیت گذشته تو هیچ ارتباطی نداره». دقت کن، هیچ ارتباطی. موفقیت شجاعت و شهامت می‌خواد. اینکه وقتی هزار نفر بهت می‌گن نمی‌تونی، فقط یک جمله بهشون بگی: بشین و تماشا کن!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
از آنچه شنیده و دیده و خوانده‌اید، هیچ چیز را قبول نکنید، مگر آنکه درستی و صحت آن بر خودتان آشکار شده باشد.
markoqolu
نگذارید حاشیه‌های‌های میان راه شما را از پشت سر گذاشتن مسیر باز دارد تا بتوانید کاری را ارئه دهید که در نتیجه نسبت به دیگران از کیفیت و بازدهی بالاتری برخوردار باشد.
markoqolu

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

حجم

۵۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۹۹ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان