دانلود و خرید کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی زهرا کشتکار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی اثر زهرا کشتکار

کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

معرفی کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

کتاب الکترونیکی «مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی» از زهرا کشتکار و احمد شعبانی و سیدعلی سیادت در انتشارات اساطیر پارسی چاپ شده است. این کتاب را می‌توانید از طاقچه دریافت کنید. این کتاب در راستای توسعهٔ مدیریت علمی کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی، بر اساس سرفصل جدید درس «مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی» دورهٔ کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی تدوین شده است.

درباره کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

 در این کتاب مطالب اساسی و پایه علم مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی در هفت فصل، به زبانی ساده و بر اساس یک نظم منطقی ارائه شده است. نویسندگان کوشیده اند موضوعات روز مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی را نیز پوشش دهند

کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اطلاعات این کتاب برای دانشجویان رشته‌ٔ علم‌ اطلاعات و دانش‌شناسی، کتابداری و سایر رشته‌های مرتبط و افراد فعال در کتابخانه‌ها مناسب است.

بخشی از کتاب مبانی و اصول مدیریت کیفیت در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی

توجه به حوزه مدیریت و اصول آن در رشته کتابداری و اطلاع رسانی در نخستین سالهای آموزش کلاسیک این رشته از موارد قابل بحث و تأکید بر زمینه های ساختاری این موضوع بوده که در حقیقت هر نوع دگرگونی در فرآیند مدیریت سازمانهای اقتصادی، صنعتی و تجاری تأثیر عمیق خود را در متغیرهای آن به مرور نشان داد، به قسمی که اصول مدیریت مدرن و پست مدرن در واپسین سالهای قرن بیستم و آغاز هزاره جدید، جنبه های نوین و مطلوبی را در پی ریزی اصول اداره کتابخانه ها فراهم آورد. اجرای این اصول همگام با روند ارزیابی و توسعه ارزشیابی فرآیند معیارهای این زمینه در طول چند دهه اخیر بوده که از تجربیات دمینگ، تا به تبیین مدل بالدریج وسپس مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی به مرور نفوذ دیدگاههای مزبور در کتابخانه ها موجب شد جنبه های بدیعی را در تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی فراهم آورد. بر این قرار توجه به زمینه های کیفیت در حوزه مدیریت کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی با تأخیر از دیگر رشته ها مورد توجه واقع شد. شاید دلیل این موضوع ضعف تحقیقات کمی از نظر اصول اجرایی در این رشته بوده است. نخستین بار در طول سالهای اخیر برخی توجهات پژوهشی از سوی اساتید و دانشجویان در گروههای کتابداری و اطلاع رسانی به بنای ساختاری این نوع سنجش مدیریت در پایان نامه های تحصیلی دانشجویان فراهم آمد، و تبیین موضوعی آن پارههایی از اصول مکتوم و مستتر را برای کتابداران فراهم آورد، و به واقع گشاینده راهی بود که دیگر دوست داران اینگونه از تحقیقات را فایده مندی خاصی بخشید. این متن کوچک و موجز پاسخی به تجربه جمع سه گانه ای است که در طول گفتگوها و ارزیابی های متراکم تهیه شده است. در این جزوه نگرشهای موجود در حوزه مدیریت کیفیت بنیاد اروپایی معرفی شده و در نهایت در چارچوب کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی جمع بندی می شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان