دانلود و خرید کتاب آغاز پایان صالح قاسمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آغاز پایان اثر صالح قاسمی

کتاب آغاز پایان

نویسنده:صالح قاسمی
انتشارات:انتشارات سروش
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب آغاز پایان

کتاب آغاز تا پایان رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین نوشتهٔ صالح قاسمی در انتشارات سروش به چاپ رسیده است. نویسنده کتاب معتقد است توسعه فرهنگ ازدواج آسان، ترویج ارتقای الگوی فرزندآوری، مهاجرت نکردن و تداوم حضور در فلسطین، راه‌اندازی جنبش بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن و همچنین، شکستن حصر باریکه غزه از جمله راهکارهایی هستند که ذیل راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین و قدس شریف تعریف شده و روند مرگ جمعیتی رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کنند. سرزمینی که امروزه صهیونیست ها آن را اسرائیل نامیده اند، سرزمین فلسطین است. فلسطین کشوری است که از لحاظ تاریخی و از دوران روم باستان به ناحیه ای که بین دریای مدیترانه و کرانه های رود اردن واقع شده است، گفته می شد. فلسطین قلب کشورهای عربی، گهواره ادیان توحیدی بزرگ تاریخ و ملتقای تمدن هاست؛ سرزمینی پربرکت و زیبا، که از لحاظ سوق الجیشی، سیاحتی و ایدئولوژیک یکی از مهم ترین نقاط کره زمین است.

درباره کتاب آغاز پایان؛ رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین

کتاب آغاز پایان، رصد تحولات آماری و راهبردهای جمعیتی آزادسازی فلسطین با موضوع راهبردهای جمعیتی نابودسازی اسرائیل است.

یوال دیسکین، رئیس سابق شاباک درباره زوال جمعیتی رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد و در روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت:

روندهای جمعیتی، اجتماعی و اقتصادی است که اساسا جوهره اسرائیل را تغییر داده و موجودیت آن را طی یک نسل با خطر جدی مواجه خواهد ساخت.

طبق آمارهای سازمان مرکزی آمار بزودی درمی ‌یابیم که تا چند سال بعد نیمی از جمعیت اسرائیل را یهودیان مذهبی و اعراب مسلمان تشکیل خواهند داد، مهم است که ما بدانیم وجه مشترک اینها امروز چیست و چرا آینده آن‌ ها چهره اسرائیل را تشکیل خواهد داد و بر توان موجودیتی آن طی 30 تا 40 سال تأثیر می‌ گذارد.

سرزمین تاریخی و مقدس فلسطین، از دیرباز مورد توجه ادیان آسمانی و تمدن‌های بشری بوده است. از منظر ایدئولوژیک و دینی، فلسطین در گذشته ادیان آسمانی و حوادث آینده آخرالزمانی جهان بسیار تعیین‌کننده بوده و خواهد بود. همان‌طور که از دریچه مباحث استراتژیک و ژئوپلتیک نیز جغرافیای حساس این کشور باستانی در راهبردهای کلان جهانی، تعیین‌کننده برتری سیاسی قدرت‌های بین‌المللی بوده است. نظر به ابعاد اهمیت دینی و سیاسی این کشور بود که سازمان صهیونیسم جهانی این سرزمین مظلوم را برای اجرای طرح اسکان یهودیان صهیونیست و تأسیس رژیم نامشروع اسرائیل برگزید.

کتاب آغاز تا پایان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کسانی که دغدغهٔ سرنوشت فلسطین را دارند پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب آغاز تا پایان

قبـل از بررسـی سـیر پیشـینۀ اشـغال فلسـطین به وسـیلۀ یهودیـان صهیونیسـت، سـؤالی کـه 1 و سـرزمین مقـدس فلسـطین را مطـرح میشـود ایـن اسـت: چـرا صهیونیسـتها خاورمیانـه برای تأسیس یک کشور جعلی صهیونیستی انتخاب کردند؟ دلیل اول، اینکه همۀ ادیان آسمانی، که مردم را به توحید دعوت میکردند و پیامبران عظیم‌الشأنی که مبعوث میشدند، در خاورمیانه علم توحید را برپا میکردند و این منطقه ایدئولوژیک‌ترین منطقۀ تاریخ بوده و خواهد بود. دلیـل دوم، موضـوع نفـت و انـرژی اسـت، به طـوری کـه ۷۵ درصـد انـرژی دنیـا در خاورمیانه هست و از خاورمیانه در حال تردد است. عامـل سـوم، اینکـه خاورمیانـه قلـب جهـان اسلام اسـت. ایـن منطقـه بیشـترین تراکـم جمعیـت مسـلمانان دنیـا را در خـود جـای داده اسـت. غربیهـا همیشـه مایل به تسـلط بر تمـام مـردم دنیـا ازجملـه مسـلمانان بوده‌انـد. بنابرایـن، بـرای تسـلط و کنتـرل هرچـه بیشـتر مسلمانان به این نتیجه رسیدند که یهودیان را در این منطقه مستقر کنند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۶٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
۱۰,۰۰۰
۵۰%
تومان