دانلود و خرید کتاب روزهای شاد آسمانی سیدصادق میرشفیعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روزهای شاد آسمانی اثر سیدصادق میرشفیعی

کتاب روزهای شاد آسمانی

امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روزهای شاد آسمانی

روزهای شاد آسمانی کتابی نوشته سیدصادق میرشفیعی درباره ایام غدیریه ۱۰ الی ۲۵ ذی‌حجه یعنی ۱۵ روز شاد آسمانی در تقویم مسلمانان است.

 درباره کتاب روزهای شاد آسمانی

 از شما برای بهره مندی از سفره با برکت ولایت دعوت می کنیم سفره با برکتی که متاعش توشه راه همه انبیا الهی بوده و عمر خویش را بر سر آن صرف نموده‌اند چنان‌که شب معراج، وقتی خاتم رسولان از آنان پرسیدند «علی ماذا بعثتم» برای چه مبعوث شده اید؟ همه در جواب گفتند:«علی شهاده ان لااله الاالله و رسالتک و ولایه علی بن ابی طالب علیهم السلام؛ بر محور توحید الهی و رسالت شما و ولایت علی بن ابی طالب علیهم السلام!»

آری ایام سعادت فرجام غدیریه ( از ۱۰ تا ۲۵ ذی حجه) فرصتی طلایی است برای آنان که خود را در نسیم رحمت«رحم الله من احیا امرنا» قرار می‌دهند، و لبیک‌گویای ندای آسمانی پیامبر اکرم صلوات الله علیه در خطبه غدیریه هستند که فرمودند فیبلغ الحاضر الغائب و الوالد الولد الی یوم القیامه؛ حاضرین به غائبین و پدران به فرزندانشان تا قیامت پیام غدیر را برسانند»

و دست تقدیر الهی در گلستان پرطراوت ماه ذی الحجه چه زیبا گل‌های ولایت را به ردیف و نظم چیده است و چه خوش منظری فراروی حق جویان فراهم ساخته! چراکه این ایام برای سرور عالمیان و پیشوای متقیان حضرت علی علیه اسلام ایام دریافت مدال‌های افتخاری است که یکی پس از دیگری از طرف خدای متعال برای او آمده است! 

از سدالابواب گرفته تا حدیث ثقلین، خاتم بخشی، آیه تطهیر، آیه ولایت، آیه مباهله، و سوره هل اتی که هر یک از این‌ها جزء بزرگترین استدلال‌های شیعه در اثبات حقانیت مولی علی علیه السلام و اهل بیت هستند.

با کتاب روزهای شاد آسمانی همراه باشید تا با فضیلت‌های این روزهای عزیز بیشتر آشنا شوید.

خواندن کتاب روزهای شاد آسمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دوست داران آشنایی با تاریخ اسلام به ویژه واقعه غدیر مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب روزهای شاد آسمانی

شق القمر

امام صادق علیه السلام فرمودند: ۱۴ نفر از اصحاب عقبه در شب چهاردهم ذی‌حجه جمع شدند و به رسول‌الله عرض کردند هر پیامبری معجزه‌ای دارد معجزه شما در این شب چیست؟ حضرت فرمودند چه می‌خواهید. عرض کردند ماه را دو نیم کن! جبرییل نازل شد و عرضه داشت همه چیز در اطاعت توست. «فَامُرِ القَمَر اَن یَنقَطِعَ قَطعَتَین...» حضرت امر کرد و ماه دو نیم شد و دوباره امر کردند بجال اول برگشت آنگاه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و مؤمنان به ایشان سجده افتادند و خدا را به‌خاطر چنین لطفی که نشانه عظمت پیامبر است شکر کردند!

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان