دانلود و خرید کتاب زن باکلاس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زن باکلاس اثر پری عبادی

کتاب زن باکلاس

گردآورنده:پری عبادی
امتیاز:
۳.۶از ۱۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب زن باکلاس

کتاب زن باکلاس نوشته پری عبادی همان کتابی است که خیلی از افراد جامعه امروز در پی آن هستند تا بتوانند در دنیای شلوغ و سردرگم امروزی، زندگی راحت‌تر و متعادل‌تری داشته و همیشه در هر جمعی بهترین باشند؛ متناسب‌ترین پوشش را انتخاب کنند. درست‌ترین رفتار را در مقابل دیگران داشته باشند و بهترین واکنش را در شرایط بحرانی و اضطراری از خود نشان دهند.

درباره کتاب زن باکلاس

در این کتاب اصول و راه‌هایی برای به‌روز کردن خود و نحوه رفتار در مکان‌ها و شرایط مختلف ارائه‌شده است. زیرا که خیلی از افراد به دلیل ناآگاهی از آداب معاشرت، باعث صدمات روحی و یا جسمی به خود و دیگران می‌شوند. شاید کسی فکرش را هم نکند که ممکن است همین یک رفتار کوچک اشتباه، باعث از هم پاشیدن خانواده‌ها شود و یا اتفاقات ناگواری را در جامعه برای دیگران رقم بزند. بسیاری از دعوا و نزاع‌هایی که در اطرافمان مشاهده می‌کنیم فقط به خاطر رعایت نکردن همین موارد کوچک و ساده است که باعث می‌شود خیلی از خانواده‌ها عزیزانشان را از دست بدهند و یا فردی به زندان بیافتد و مجازات شود. اگر فقط همین موارد اصولی و کاربردی را به کار بگیریم می‌توانیم جامعه‌ای پر از شادی و امنیت بیشتر داشته باشیم و از احترام و عشق بیشتری نسبت به خودمان برخوردار شویم.

کتاب زن باکلاس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به زنان و مردانی پیشنهاد می‌شود که در پی ارتقاء شخصیت خود هستند و می‌خواهند بهترین نسخه از خود را به نمایش بگذارند و همواره می‌کوشند تا به حقوق دیگران احترام گذاشته و رعایت حقوق متقابل را به دیگر افراد جامعه نیز بیاموزند تا بتوانند جامعه را از فرسودگی و بی‌نظمی نجات دهند و لبخند و نشاط را به زندگی هم‌نوعانشان ببخشند.

بخشی از کتاب زن باکلاس

- بسیاری از زنان فکر می‌کنند اگر در ابتدای زندگی، تمامِ ‌وقت خود را صرف این کنند که از نظر ظاهری برای نامزد و یا همسرشان جذاب باشند، او را از دست نمی‌دهند و برای همیشه به دستش می‌آورند؛ و یا زنانی که تمام ‌روزِ خود را در آشپزخانه به پخت‌وپز و یا نظافت می‌گذرانند، زن دلخواه مردشان هستند.

درصورتی‌که مردان، این زنان را درمانده و گدای محبت می‌بینند و تلاشی برای به دست آوردن آن‌ها نمی‌کنند. ازآنجاکه مردان، عاشق چالش و تلاش برای به دست آوردن چیزی هستند، برای آنان زن ایده‌آل زنی ست که دست‌نیافتنی و ارزشمند باشد.

- اگر برای مدتی از نامزدمان بی‌خبر بودیم با ناراحتی و گلایه نگوییم «چرا در این مدت مرا بی‌خبر گذاشتی و یا من همش نگران تو بودم و...» طوری وانمود کنیم که انگار اصلاً متوجه نشده بودیم از او خبری نیست. (چون در این مدت ما نیز مشغول خوش‌گذرانی و وقت گذاشتن برای خود بوده‌ایم)

دست‌نیافتنی باش تا برایت بجنگند:

- اگر با زن جذابی روبرو شدیم، نباید احساس خطر کنیم. اگر بخواهیم خود را چند برابر زیباتر نشان دهیم، اصلاً نباید وانمود کنیم زیبایی آن زن به چشم ما آمده و برای ما مهم است. آنگاه همسرمان اعتمادبه‌نفس ما را دیده و جذب ما خواهد شد و ناگهان آن زن، تمام جذابیت خود را از دست خواهد داد.

- اگر نامزد و یا همسرمان می‌گوید: «برای مدتی به فکر کردن و تنهایی نیاز دارم.» و می‌خواهد چمدانش را ببندد، نباید بگوییم: «لطفاً مرا ترک نکن و تنهایم نگذار!» باید کمک کنیم تا چمدانش را ببندد. هنگامی‌که مردی ترس از دست دادن زنی را داشته باشد احساس هیجان در او برانگیخته می‌شود. روان مردان مثل گیاه است. آبیاری و هوای تازه نیاز دارد؛ اما آبیاری بیش‌ازحد ریشه‌های گیاه را می‌پوساند.

نظرات کاربران

مهدی ایمانی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷

بله خوبه کتا بتون بیبخشد اسم شما چیه

Rahele Lotfi
۱۴۰۱/۰۹/۰۴

کتاب خوبی بود.مفید ومختصر و همه جانبه.

کاربر ۵۵۱۰۴۸۴
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

به نظر من برای کسانیکه مطالعه ندارند عالی است و برای اهل مطالعه یاد آوری است. در هر دو صورت مفید است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۱۶,۵۰۰
تومان