دانلود و خرید کتاب فرصت های کارآفرینی گرگ گلایدزدیل ترجمه محمود مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت های کارآفرینی اثر گرگ گلایدزدیل

کتاب فرصت های کارآفرینی

معرفی کتاب فرصت های کارآفرینی

فرصت های کارآفرینی، زمان مناسب، مکان مناسب نوشتهٔ گرگ گلایدزدیل است و محمود مرادی آن را ترجمه کرده است. این کتاب در انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به چاپ رسیده است. کتاب فرصت‌های کارآفرینی شامل دوازه فصل است. در این کتاب فرصت ها که اساس فرآیند کار آفرینی را تشکیل می‌دهند و عوامل موثر بر تشکیل، شناسایی و بهره برداری از آنها به صورت نظری در فصول مختلف مطرح گردیده است. اشاره به پژوهش های مختلف و آوردن مثال های مناسب، رهنمودها و راهکارهای مختلفی را برای هریک از مخاطبین ارائه نموده است.

درباره کتاب فرصت‌های کارآفرینی

بازارها مملو از فرصت‌هایی است که می‌توان به سمت آنها هجوم برد.بیشتر موفقیت‌های کارآفرینانه حاصل قرار‌داشتن در زمان مناسب و مکان مناسب و منطبق‌کردن مهارت‌ها و توانایی ها با تغییرات بازار است. با داشتن آگاهی بیشتر از تغییرات بازار و حساسیت بیشتر نسبت به آنها قادر خواهید بود موقعیت خودتان را ارزیابی کنید تا پنجره‌های فرصت به روی شما گشوده شوند. ایجاد یک کسب‌وکار جدید دارای الگوهای منسجمی است. درک این الگوها، قدم‌گذاشتن در راهی است که به موفقیت منجر می شود

کتاب فرصت‌های کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبین این کتاب شامل دولت‌ها، افرادی که دنبال راه اندازی کسب و کار هستند، جامعه دانشگاهی، مؤسسات مالی و… است. اهداف هر کدام از مخاطبین برای استفاده از این منابع متفاوت است، اما برای همه کسانی که به نحوی با کارآفرینی سروکار دارند مفید خواهد بود.

بخشی از کتاب فرصت‌های کارآفرینی

چرا همه افراد با هوش به موفقیت نمی رسند؟

اقتصاد در حال توسعه زمینه بسیار مساعدی را برای افراد آگاه و باانگیزه فراهم می کند. در چنین مواقعی می توانید از قوه تشخیص تان استفاده کنید ، در مورد فرصت های موجود در بازار تحقیق کنید، وام بگیرید و تولید محصول تان را آغاز کنید . مدت زیادی طول نمیکشدکه 50.000 عدد از محصول را به فروش می رسانید. کسب و کارتان مرحله بحران را پشت سر می گذارد و نشریات محلی شما را به عنوان کار آفرینی که دور اندیشی فوق العاده ای دارد تحسین میکنند و میتوانید با افتخار از موفقیت هایتان یاد کنید.

وقتی اقتصاد در حالت رکود قرار دارد، دقیقا همان کارها را میکنید. از قوه تشخیص تان استفاده میکنید ، وام بگیرید و محصول جدیدی را عرضه میکنید اما فقط 45.000 عدد از محصول خود را به فروش میرسانید که برای گذر از آن سال های حیاتی اولیه کفایت نمیکند.

ورشکسته می شوید ، به خاطر شکست احساس سرافکندگی می کنید و نسبت به توانایی های خودتان تردید پیدا میکنید. شما دقیقا همان کارها را انجام داده اید اما نتیجه کاملا متفاوت از آب در آمده . برآورد تقاضای بازار یک محصول جدید برای یک کارآفرین کوچک بسیار دشوار است . یک تفاوت10 درصدی چندان بزرگ نیست اما ممکن است کاملا حیاتی باشد. احتمالا باید به شرایط متغییر اقتصادی بیشتر متوجه میکردید اما برای عرضه محصول جدید کارهای زیادی باید انجام بگیرد . راستی چه میشد اگر شرایط در نیمه راه تغییر میکرد؟

زیر بنای توسعه در هر شاخه علمی، برنامه ریزی، تالیف و ترجمه منابع مهم در آن حوزه است. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از مطرح شدن مباحث مربوطه به کارآفرینی در ایران نمی‌گذرد، کمبود منابع ارزشمند در این حوزه یکی از تنگناهای جدی پیش روی علاقه مندان در کشور بوده و محدود بودن کتاب های کارآفرینی از نظر تعداد و تنوع به خوبی احساس می‌شود. سازمان مدیریت صنعتی، جهت برطرف کردن این کمبود همواره کوشیده است با در اختیار قراردادن جدیدترین و برجسته ترین آثار، دانش روز دنیا را به مخاطبین منتقل نماید..

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

حجم

۱٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲۵ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان