دانلود و خرید کتاب یک سال با نظم مارتین میدوز ترجمه علیرضا ارجاع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب یک سال با نظم اثر مارتین میدوز

کتاب یک سال با نظم

معرفی کتاب یک سال با نظم

کتاب یک سال با نظم نوشته مارتین میدوز با ترجمه علیرضا ارجاع در انتشارات شمشاد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب یک سال با نظم

 در کتاب یک سال با نظم، ۳۶۵ ایدهٔ آگاه‌کننده برای کنترل‌نفس، انعطاف‌پذیریِ ذهن و موفقیت می‌آموزید.

مارتین میدوز در این کتاب برای هر روز شما یک ایده تادیب نفس دارد که همراه روزانهٔ شما باشد. او معتقد است اگر شخصی بخواهد به تمام توانایی‌هایش پی‌ببرد، نمی‌تواند از سختی‌ها فرار کند؛ زیرا همین سختی‌ها کلید انسان برای گشودن دری به روی اهدافش خواهند بود.

 او برای هرروز از سال شما ، یک موضوع در مورد تأدیب‌نفس، درگیری‌های ذهنی، موفقیت یا در کل خودسازی را با شما درمیان می‌گذارد. افکار بزرگ از ذهن‌های درخشان تراوش می‌کنند: کارآفرینان موفق، ورزشکاران، نویسندگان پرفروش، محققان، مجریان، وبلاگ‌نویسان و غیره.

از آنجا که مقدمهٔ هرروز از کتاب مختصر و کوتاه است و مستقیم به قلب موضوع اشاره می‌کند، شما سریعاً قادر به پیدا کردن راهی الهام‌بخش می‌شوید که به‌صورت دائمی مسیری را نمایان می‌کند تا اهداف بلندمدتتان را پیدا کنید و هرلحظه شخصیتی ایدئال‌تر برای خود بسازید.

باتوجه به اینکه تعداد روزهای سال زیاد است، برخی از موضوع‌ها و استدلال‌ها به ناچار تکراری خواهند شد. اما نویسنده تلاش کرده تا در هرموضوع تکراری از دیدگاهی متفاوت عقایدش را شرح دهد. 

دقت کنید که مارتین میدوز در این کتاب به سخنان افراد بیشماری اشاره کرده‌ است؛ افرادی از منابع مختلف، کتاب‌ها، مقالات، وبلاگ‌ها، مصاحبه‌ها و غیره بنابراین در کتابش تاکید کرده که زندگی شخصی و شخصیت‌هایشان لزوماً موردتائید او نیستند.

او هرجا توانسته است دربارهٔ نویسنده یا شخصی که از سخنانش استفاده کرده توضیح مختصری داده است. 

 خواندن کتاب یک سال با نظم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 دوست‌داران کتاب‌های موفقیت و رشد فرید مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب یک سال با نظم

روز ۳۷: مقاومت اولیه

مقاومت در ابتدا آسان‌تر از پایان است.

لئوناردو داوینچی

برای جلوگیری از تعلل در کار، من از قانونی استفاده می‌کنم که دوست دارم آن را «قانون صفر ثانیه» بنامم. لحظه‌ای که متوجه شدم به‌خاطر کاری غیرضروری دارم از کار اصلی خود عقب می‌مانم، بلافاصله تمام کارهای جانبی را کنار گذاشته و کار اصلی خود را از سر می‌گیرم.

اگر در انجام کاری بیش از حد به این فکر کنم که آیا شروعش کنم یا نه، حس تردید را در خود پرورش می‌دهم و اندکی بعد غلبه بر آن چنان سخت خواهد شد که دیگر در انجام هرکاری در طول روز شکست می‌خورم.

این ترفند همیشه جواب می‌دهد زیرا (همان‌طور که لئوناردو داوینچی می‌گوید) مقاومت در ابتدا آسان‌تر از پایان است. زمانی‌که می‌خواهید کاری را شروع کنید که باب‌میلتان نیست، بهتر است از همان اول به وظیفهٔ خود بپردازید تا اینکه زود تسلیم شوید یا آن را به تعویق بیندازید.

اگر احساس کردید ممکن است کاری را به تعویق بیندازید، باید سریعاً وارد عمل شوید و با آن مقابله کنید. هرچه زودتر به آن بپردازید، سریع‌تر به نتیجه می‌رسید.

به‌عنوان مثال، من همیشه قبل از خوردن وعدهٔ غذایی، وسایلی که برای پختن غذا استفاده کرده‌ام را می‌شویم. این‌گونه می‌توانم بدون هیچ نگرانی و مزاحمت فکری در مورد ظرف‌های نشسته، غذایم را میل کنم.

این عادت‌های کوچک باعث می‌شوند به‌جای انباشته شدن کارها، همان ابتدا از شرّشان خلاص شوید. ایجاد چنین عادت‌هایی می‌تواند تردیدهایی که در ذهنتان ایجاد می‌شود را تا حد زیادی کاهش دهد و به شما آرامش بیشتری در انجام کارهای روزمره‌تان ببخشد.

نظرات کاربران

Zahra🌻🦋✨
۱۴۰۱/۰۶/۱۸

باتشکر از طاقچه عزیز لطفا در بی نهایت قرارش بدین،باتشکر🤍🤍✨✨

کمالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

کتاب یک سال با نظم به قلم مارتین میدوز به خواننده کمک میکنند که نفس خود را کنترل کند. جرعه ای از کتاب: ( سختی ها کلید انسان برای گشودن دری بروی اهدافشان خواهند بود ) کتاب کاربردی بود...

Avalanche
۱۴۰۱/۰۹/۰۱

لطفا در طاقچه‌ بی‌نهایت قرار بدید

جو مارچ
۱۴۰۱/۱۱/۰۷

این دسته کتاب های روانشناسی و موفقیت همیشه یکسری از کلمات کلیشه ای رو تو خودشون دارن اما با اینحال هیچوقت تکراری نمیشن، و تقریبا شما همانقدر که به امید، ارزو، محبت، عشق و ارامش نیاز دارید به خواندن کتاب

- بیشتر
naeme
۱۴۰۱/۰۵/۰۳

بنظرم کتاب خوبیه برای کسایی که دنبال موفقیت و درست عمل کردن تو زندگی با استفاده از ترفند های کاربری هستن

کاربر 878231
۱۴۰۱/۰۹/۲۶

لطفا این کتاب رو در طاقچه بی نهایت قرار بدید🌹ممنونم

کویر
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

خلاصه جامع مفید کاربردی

کاربر ۲۹۴۸۴۳۵
۱۴۰۱/۰۴/۲۹

کتابی مختصر و مفید و بسیار آموزنده

hamidfs
۱۴۰۱/۱۰/۰۱

کتاب خوبیه پیشنهاد میشه

کاربر ۲۱۰۹۹۷۵
۱۴۰۲/۰۸/۲۹

ای کاش به صورت صوتی هم ارائه شود.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۷۶)
امروز می‌خواهم یک قانون ساده را به شما بگویم و بخواهم آن را در طول زندگی خود به‌خاطر داشته باشید؛ هرگاه به خودتان گفتید که «از فردا شروع خواهم کرد»، هرکار دیگری که مشغول انجام دادن آن هستید را متوقف کنید و کار اصلی را از همان لحظه شروع کنید.
Old Oak
شما همیشه باید کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید قادر به انجامش نیستید.
مجتبی
زندگی آسان است اگر آن را به‌سختی به‌دست آورید. اگر سعی کنید به آسانی زندگی کنید، زندگی دشوار می‌شود.
Mina
هربار که مجبور شدید بین یک تصمیم سخت اما منطبق با نظم و یک تصمیم آسان اما بدون درنظر گرفتن عواقب، یکی را انتخاب کنید، یادتان باشد که این تصمیم نتیجه‌ای فراتر از آن‌چه فکر می‌کنید در زندگی‌تان خواهد گذاشت. تصمیم لحظه‌ای می‌تواند (و خواهد توانست) بارها و بارها مسیر زندگی‌تان را در آینده تغییر دهد.
Mina
انسانی که در ده‌سال آینده به آن تبدیل می‌شوید شباهت زیادی با شخصیت کنونیِ شما ندارد، اما آن انسان همچنان خودِ شما هستید. این به شما بستگی دارد که با توجه به تصمیمات کنونی، هنگامی که در ده‌سال آینده به گذشته‌تان می‌نگرید از اینکه برای این روزها نگران بودید و دلسوزی به خرج دادید خوشحال هستید، یا اینکه خود را فردی خودخواه می‌بینید که به‌خاطر خوشی‌های زودگذر و لحظه‌ای آینده‌اش را نابود کرده است.
جو مارچ
آیا مایلید بیش از اندازه بخوابید و به سختی خود را به سرکار برسانید، یا ساعت ۵ صبح بیدار شوید و قبل از رفتن به کار اصلی‌تان، کارهای جانبی‌تان را هم انجام دهید؟
Gisoo
افراد موفق مشکلات کمتری ندارند، بلکه عزم خود را جزم کرده‌اند تا هیچ‌چیز جلودارشان نشود.
محمد
نظم و انضباط در زندگی شخصی به‌معنای سخت زندگی کردن به روشی دشوار است؛ یعنی مقاومت دربرابر وسوسه‌ها و لحظات لذت‌بخش زودگذر به‌منظور به‌دست آوردن نتیجه و آینده‌ای بهتر. به یقین دوری از ناملایمات یا فاصله گرفتن از دشواری‌ها کار آسانی‌ست، اما در پایان چیزی جز خوشی‌های زودگذر که به قیمت از دست رفتن آینده تمام شده‌اند، نصیبتان نمی‌گردد؛ که می‌توانست با انتخابی بهتر این‌گونه نباشد. فردی بی‌اراده را درنظر بگیرید که هنگام مواجهه با هرچالشی بلافاصله از آن شانه‌خالی می‌کند. چنین فردی که اولویت ابتدایی‌اش راحتی در زندگی است چگونه می‌تواند دستاوردهای بزرگ و کارآمدی در زندگی داشته باشد؟
smoothybook
قضاوت خود اعتماد کنید و برای خودتان فکر کنید. بهتر است از انتخاب‌های خودتان رنج ببرید تا اینکه زندگی‌تان را تنها به دلیل اینکه بدون هیچ استدلالی از دیگران پیروی کرده‌اید هدر دهید.
مریم عبداللهی
تحت‌سلطه گرفتن احساسات و افکار خیلی باارزش‌تر از هرخوشی زودگذری‌ست که خودتان را از آن محروم می‌کنید.
Old Oak

حجم

۵۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

حجم

۵۹۵٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۴۶۹ صفحه

قیمت:
۴۹,۵۰۰
تومان