دانلود و خرید کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی احمد زاکانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی اثر احمد زاکانی

کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی

نویسنده:احمد زاکانی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی

کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی نوشته احمد زاکانی است. این کتاب به دانشجویان تربیت بدنی و علاقه‌مندان به ورزش کمک می‌کند بتوانند اصولی حرکات ایروبیک را انجام دهند.

درباره کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی

در عصر حاضر که زندگی ماشینی و آپارتمان نشینی با کاهش میزان فعالیت بدنی توأم شده است ، از یک سو، موجب فقر حرکتی در انسان iا گردیده و از سویی دیگر ابتلا به چاقی و بیماری های قلبی و عروقی و فشار خون بالا و استرس را برای نسل امروزی باعث گردیده است. به نظر اکثر کارشناسان ورزشی، بهره‌مندی از رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن تنها راه مقابله با این نوع از بیماری‌ها است. در این میان اجرای حرکات کششی تاکید می شود چرا که کشش، زنجیره اتصال بین زندگی غیر متحرک با زندگی متحرک است و موجب نرم و انعطاف پذیر شدن عضلات و اندام می‌شود و آنها را از سفتی، خشکی و آسیب پذیری مصون می دارد. اصولاً برخورداری از نعمت ارزشمند سلامتی و بهره‌مندی از زیبایی و تناسب اندام و به تبع آن داشتن طول عمر مفید با کارآیی و توان بالا در طی دوران زندگی، همچنین طی نمودن پله‌های ترقی در یک رشته ورزشی تا سطح باشگاهی و قهرمانی نیازمند یاد گیری، تمرین و ممارست بدنی است.

بنابراین مطالعه واستفاده از کتاب حاضر که حاوی سلسله تمرینات ایروبیکی به صورت مصور است و بخش عمده آن شامل معرفی حرکات کششی ایستاده و زمینی (خوابیده و نشسته) و بخشی نیز مشتمل بر نرمش‌های عمومی است به عنوان یک راهکار ارزان و مفید پیشنهاد می‌شود . نکته چشمگیر و قابل توجه اینکه، تمرینات ایروبیکی کتاب از ویژگی های زیر بر خوردار است:

- حرکات، ساده و متعادل بوده و به تدریج به حرکات دشوار می رسد.

- گویا و تصویری است

- به وسایل و تجهیزات پیچیده و گران قیمت نیاز ندارد.

- اجرای حرکات سن و جنس نمی‌شناسد.

- انتخاب حرکات را بر عهده خود شما می‌گذارد.

- شما می‌توانید با توجه به سن و توانایی‌تان تمرینات کششی را از حرکات ساده تا حرکات پیچیده‌تر طبق برنامه پیشنهادی کتاب اجرا کنید.

- زمان بندی تمرین بر عهده خودتان است بدین معنا که، در ایام فراغت، می‌توانید در منزل و یا هر مکان مناسب دیگری با استفاده ازیک تشک ژیمناستیک ۲*۱ متری تمرینات کششی خوابیده و نشسته را به نحو مطلوب انجام دهید. هنگام اتمام حرکات کششی ونرمشی سعی شده است با انجام حرکات ریلکسیشن (آرامش بخش)، ریکاوری (برگشت به حالت اولیه) وسرد کردن بدن صورت پذیرد.

خواندن کتاب ایروبیک؛ حرکات کششی و نرمشی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ورزش پیشنهاد می‌کنیم. 

نظرات کاربران

mahnaz
۱۴۰۱/۰۷/۱۶

سلام ای کاش در نسخه نمونه کمی از حرکات ورزشی رو هم نشون می داد که چطوری آموزش داده شده

کاربر 3794024
۱۴۰۰/۰۹/۱۵

عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

حجم

۴٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۷ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان