دانلود و خرید کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست جان گوردون ترجمه فیروزه مهرزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست اثر جان گوردون

کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست

معرفی کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست

مثبت یا منفی انتخاب با شماست کتابی در حوزه موفقیت در کسب‌وکار نوشته جان گوردون است که به شما می‌آموزد چگونه شکایت‌ها را به راه‌حل، نوآوری و موفقیت تبدیل کنید.

درباره کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست

امروزه غر زدن یکی از بزرگترین مشکلات در دنیای تجارت است. غر زدن کارایی تیم و سازمان را ضعیف می کند و باعث تحقیر و ناتوانی در سازگاری و تغییر می شود. در کتاب مثبت یا منفی، انتخاب با شماست، جان گوردون راه حل‌هایی عملی ارائه می‌دهد. روش‌های او رویکرد منفی بودن را حذف و کمک می‌کند با پشتکار و تلاش به بهره‌وری بیشتری برسید و محیطی کم استرس‌تر داشته باشید.

در این کتاب گوردون برای شما داستانی درباره قوانین غر نزدن و روش‌های مثبت برای رسیدگی و حل مسئله منفی‌بافی در محل کار و خانه تعریف می‌کند.

 خواندن کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه کسانی که دوست دارند موفقیت بیشتری را در حوزه کار و زندگی خود تجربه کنند مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب مثبت یا منفی انتخاب با شماست

 قبل از آنکه داستانی دربارهٔ چگونگی کاربرد قانون غر نزدن برایتان بگویم، مهم است بدانید که نوشتن این کتاب نشان نمی‌دهد که من همیشه مثبت و بسیار خوش‌بین بوده‌ام. مرد خوشحالی که هیچ‌وقت منفی نبوده، هرگز غرغر نکرده و همیشه در حال لبخند زدن است. در حقیقت من یک غرغروی حرفه‌ای بودم و برای مشکلاتم همه را مقصر می‌دانستم. خودم و زندگی‌ام را دوست نداشتم. من به‌دلیل ناکامی‌ها، همسرم، اضافه وزن و هر چیز دیگری شکایت می‌کردم. در کتابم اتوبوسی به نام انرژی ـ داستان دربارهٔ مردی است که منفی بودنش، زندگی و کارش را در شرف فروپاشی قرار داده است، باید اعتراف کنم که شخصیت آن مرد را براساس شخصیت خودم نوشتم؛ غر زدن و منفی‌بافی‌های من آن‌قدر زیاد بود که همسرم مرا به جدایی تهدید کرد. «تغییر کن یا از اتوبوست پیاده می‌شوم.» من ناامید، مطرود و در آستانهٔ طلاق بودم!

حقیقت این است که غر زدن، بخش بزرگی از زندگی و تربیت من بود. اغلب به شوخی می‌گویم من عضوی از قبیلهٔ شاکیان هستم. مادربزرگم در زندگی، زنی سرشار از عشق به خانواده‌اش ولی ترسو بود. او از پرواز خیلی می‌ترسید. همیشه می‌گفت: «می‌دانم روزی زمان مرگم فرا می‌رسد، ولی دلم نمی‌خواهد در هواپیمایی باشم که زمان مرگ دیگران، من هم سوارش هستم.» هر بار که عمه‌ام را می‌بینم او درباره ناملایمات زندگی‌اش شروع به صحبت می‌کند. امروز نامهٔ الکترونیکی‌ای حاوی سلام و لیستی از مشکلاتش دریافت کردم. هر سال روز تولد بچه‌ها، کارتی برای آنها می‌فرستد به این مضمون که: «تولدت مبارک، ای‌کاش مشکلی نداشتم، می‌توانستم در کنارتان باشم و لذت ببرم.» ولی من خانواده‌ام را مقصر نمی‌دانم، همان‌طور که گفتم من عضوی از قبیلهٔ شاکیان هستم.

متوجه شدم همسرم از غر زدن متنفر است. گرچه غر زدن با دی‌اِن‌اِی۳ من عجین شده بود، هنگامی که همسرم تهدید به ترکم کرد جز نگاهی کلی به سراسر زندگی‌ام انتخاب دیگری نداشتم و همان موقع بود که فهمیدم غرزدن و منفی بودن در تمام زندگی‌ام اشتباه بوده. هر روز به جای زندگی، می‌مردم. با این جملهٔ آبراهام لینکلن۴ موافقم که می‌گفت: «مردم به همان اندازه خوشبختند که خودشان می‌خواهند» بنابراین شروع به تحقیق در زمینهٔ تأثیرات مثبت بودن و مضرات منفی‌گرایی کردم. و این کار مرا به سمت نوشتن، صحبت کردن و مشورت با تاجران و سازمان‌ها سوق داد و در نهایت، قانون غر نزدن متولد شد.

آیا هنوز هم غر می‌زنم؟ البته که غر می‌زنم ولی خیلی کمتر. آیا هنوز منفی‌بافی می‌کنم؟ همهٔ ما حالت‌های منفی داریم، نکته این است که چطور آنها را تغییر دهیم. همهٔ ما در جادهٔ موفقیت با حالت‌های منفی، انگل‌های انرژی و موانع متعدد، روبه‌رو می‌شویم؛ به همین دلیل یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانیم در تجارت و زندگی‌مان انجام دهیم این است، با استفاده از روش‌هایی که انرژی منفی را به راه‌حل‌های مثبت تبدیل می‌کنند، مثبت باشیم؛ بنابراین هدف این کتاب حذف همهٔ غرزدن‌ها نیست بلکه حذف شکایت‌های بی‌مورد است و هدف بزرگ‌تر این است که شکایت‌های قانع‌کننده را به راه‌حل‌های مثبت تبدیل کنیم؛ با این همه هر شکایت، فرصتی است برای تغییر نکته‌ای منفی به مثبت. می‌توانیم از شکایت‌های مشتریان در بهبود خدماتمان استفاده کنیم؛ شکایت کارمندان می‌تواند نوآوری و پیشرفت را سرعت بخشد. باید از شکایت‌ها به‌عنوان نشانه‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم از آنچه که نمی‌خواهیم آگاه و بر آنچه که می‌خواهیم متمرکز شویم.

آزمون های جامع EPT
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
مسئولیت پذیری بی قید و شرط
کریس نیبار
حل مسأله عشق
موسی زمان‌زاده‌دربان
ساخت بازی سه بعدی با موتور یونیتی (جلد دوم)
منصوره عشوریون
بُعد اجتماعی - فرهنگی دفاع همه‌جانبه از دیدگاه قرآن کریم
سورنا کیانی
اختلال نافرمانی مقابله ای
باربارا باچین
فتوای تنهایی
عاطفه حیدرنیا فتح‌آباد
تبعیت بدن از طبیعت سبز
شقایق کوهی
آموزش جامع برنامه‌نویسی اندروید (پیشرفته)
الهام محمودآبادی
مطالعات بالینی موردی برای فرآیند مراقبت تغذیه ای
الیزابت زورزانلو امری
تبلیغات رسانه ها و میزان قصد خرید مشتریان
پوریا مجد آملی
بخواه، برآورده خواهد شد
موسی زمان‌زاده‌دربان
نهنگی که بیشتر می خواست!
ریچل برایت
مکاتب نوین زبان شناسی
زکی هموند
سردار بی‌ادعا
میرعمادالدین فیاضی
ذهن آگاهی مدرن در جهت کاهش استرس
بت آن مولیگان
چراغ دل زنت را روشن کن
الن کریدمن
راهنمای پیکره دانش مدیریت پروژه و استاندارد مدیریت پروژه PMBOK 7
سیدطه حسین مرتجی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
معجزه (شکرگزاری)
مسیحا برزگر
هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها
مارک منسون
پسرک، موش کور، روباه و اسب
چارلی مکسی
عادت های اتمی
هادی بهمنی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
خرده‌ عادت ها
جیمز کلیر
پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
جیمز نوربری
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتاثر مرکب
دارن هاردی
کاش وقتی بیست‌ساله بودم می‌دانستم
تینا سیلیگ
آداب معاشرت
برایان تریسی
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
خالی‌ شدن از احساسات منفی
جوئل اوستین
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
چهار میثاق
دون میگوئل روئیز
هنر دختر بودن
راضیه کیماسی
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۸۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان