دانلود و خرید کتاب تشکر و تحسین! فیلیپ بلچ ترجمه طاهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تشکر و تحسین! اثر فیلیپ بلچ

کتاب تشکر و تحسین!

نویسنده:فیلیپ بلچ
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تشکر و تحسین!

کتاب تشکر و تحسین! نوشته فیلیپ بلچ و با ترجمه طاهره زاهدی در انتشارات الماس دانش منتشر شده است. کتاب تشکر و تحسین! راهنمایی برای مدیران است و ۱۵۰ توصیه برای مدیریت یک تیم پیروز را بیان می‌کند.

درباره کتاب تشکر و تحسین!

اینکه در محیط کاری خود  خنده، جوی دوستانه، توجه فردی، واژه‌ای محبت‌آمیز و رفتاری خیرخواهانه را حس کنید یعنی شما موفق عمل کرده‌اید و تیم شما برای رشد و موفقیت تلاش می‌کند. 

این کتاب ۱۵۰ ایده، اعتقادی ساده اما کارساز را به تصویر می‌کشند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در مدیریت تیم خود به موفق‌ترین شکل ممکن عمل کنید. حقیقت در کار تیمی این است که همکاران شما به شیوه‌ای که از آن‌ها درخواست می‌کنید با مشتری‌های خود رفتار نمی‌کنند، بلکه همانطوریکه شما با آن‌ها رفتار می‌کنید، عمل می‌کنند. به صورت آینه‌وار در تقارن توجهات قرار دارند.

 عنوانی را که به آن می‌دهیم چندان مهم نیست، این ایده عملی می‌شود! توصیه‌های ساده ارزش همهٔ تئوری‌ها را دارد... به این دلیل که همهٔ آن‌ها شایستگی این‌را دارند که بلافاصله اجرایی شوند. اما، در یک دنیای اینچنین پیچیده و سخت برای رمزگشایی، تنها عمل آنی اجازهٔ پیشرفت و تا حدودی فقدان عینیت را جبران می‌کند. 

اگر می‌خواهید اعضای تیم شما به مشتری خدمت رسانی کنند و با عزت و احترام با او رفتار کنند باید بدانید چطور با خودشان رفتار کنید. این کتاب راهنمایی برای مدیران است که بتوانند تیمی حرفه‌ای، با بیشترین کارایی را تربیت کنند تا نتیجه کارشان همان باشد که می‌خواهند. کتاب تشکر و تحسین! به شما کمک می‌کند بهترین باشید و بهترین افراد را بسازید. 

خواندن کتاب تشکر و تحسین! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام مدیران که می‌خواهند در مدیریت سازمانشان موفق باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تشکر و تحسین!

آمریکایی‌ها در شماره‌گذاری شیوه‌ای که مشتریان براساس آن رفتار می‌کنند مهارت دارند، به گونه‌ای که آن‌ها از مطالبات خود رضایت دارند یا ندارند، و چگونه تصمیمات‌شان بر سلامت اقتصادی تاثیر می‌گذارد. به سختی قابل بررسی اما مستند هستند، این اعداد به اندازه کافی وحشتناک‌اند برای اینکه ما را به عمل تشویق می‌کنند. تقریبا از سی سال پیش تغییر نکرده‌اند، از منظر همه شناخته شده‌اند. اما یک یادآوری کوچک لزوما برای جوان‌ترها خالی از لطف نیست. در اینجا صرفا جهت اطلاع بیان می‌شوند. بدست آوردن یک مشتری جدید پنج برابر حفظ آن هزینه بردار است. هر لحظه در شرکت شما، یک چهارم از مشتری‌هایتان به اندازه کافی از شما رضایت ندارند اگر آن‌ها یک شرکت دلخواه را از میان همه آن‌ها پیدا کنند که همان کار را انجام دهد آن را تغییر می‌دهند، به نوعی که آن‌ها را بیشتر مطابق با انتظارت خود می‌دانند. خواه با این وجود بیست و پنج نفر از میان صد نفر باشد! تنها وجود یک مشتری از میان بیست و پنج نفر می‌تواند مختل کننده باشد و وی فرصت این‌را خواهد داشت تا قبل از ترک شما برای همیشه عدم رضایت خود را اعلام کند. اگر شما این شانس را داشته باشید، یک مشتری راضی به طور متوسط با چهار فرد به گونه‌ای مثبت در مورد شما صحبت خواهد کرد، در حالیکه یک مشتری ناراضی تردید نخواهد کرد تا با حداقل یازده نفر از شما بد بگوید. آخرین مثال: در بانک؛ کسب پنج امتیاز خوش‌حسابی به افزایش ۸۵ درصدی مقادیر پس‌انداز شده در یک شعبه ختم می‌شود. این اعداد و ارقام لزوما برای توجیه کردن شما به ادامه مطالعهٔ این کتاب کافی خواهند بود. و به شما کمک می‌کند تا اعضای گروه خود را نسبت به آنچه که می‌توانید در طول مطالعه خود به کار ببرید، متقاعد کنید. قبل از اینکه آن‌ها را بازگو کنید، درخواست کنید که هر کدام از شش موضوع را با یک عدد و رقم به صورت خودکار نشان دهند. عنصر تعجب باید بتواند کاملا نقش بازی کند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

حجم

۲۳۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۱۴ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان