دانلود و خرید کتاب در گوشی با والدین فاطمه‌سادات رایگانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب در گوشی با والدین اثر فاطمه‌سادات رایگانی

کتاب در گوشی با والدین

معرفی کتاب در گوشی با والدین

کتاب در گوشی با والدین اثری از فاطمه‌سادات رایگانی و علی کربلایی است که  انتشارات امید سخن به چاپ رسیده است.

 درباره کتاب در گوشی با والدین

پدر و مادری که خود را لایق می‌دانند هر روز به دنبال کسب دانش برای کودکان خود هستند تا شاهد روند رو به رشد آن‌ها باشند. مثلاً غذایش را به‌موقع بدهند، به‌موقع واکسنش را بزنند، جای خوابش مناسب باشد و سرما نخورد و...

ما آیا کودک نیاز اساسی دیگری هم دارد که از چشمتان ممکن است به دور افتاده باشد؟

پازل وجودی این کودک قطعاتی کم دارد... خوب نگاه کنید... نمی‌خواهید این پازل را تکمیل کنید؟ ممکن است هر چیزی که شبیه آن قطعه گم شده باشد، جای خالی را پر کند.

آیا این همان طرحی است که می‌خواستید؟ پس به دنبال قطعه مناسب بگردید و آن را جایگزین کنید تا طرح‌تان آن شود که هم خودتان می‌خواهید و هم جامعه‌تان.

تربیت نادرست پازل وجودی کودک را پر می‌کند اما ناقص، نامناسب و همراه با اختلال... پس به دنبال قطعه مناسب بگردید.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بزرگ‌ترین تجارت دنیا فرزندپروری است و قدرتمندترین تاجران والدینی هستند که با انتخاب سبک فرزند پروری مناسب، همچون سبک مقتدرانه به‌جای سبک‌های نادرست مستبدانه یا سهل‌گیر، آموزش صحیح فرزندان خود را شروع می‌کنند و تمام جوانب احساسی، عقلی و اخلاقی را مدنظر قرار می‌دهند.

نویسندگان در این کتاب با تحقیقات و مطالعات گسترده خود برای شما والدین عزیز و مهربان که برای تربیت فرزند خود ارزش قائل شده‌اید، مطالب مهم و مؤثری را به زبان ساده ارائه کرده اند تا به راحتی بتوانید آن را مطالعه کنید و از آموختن نکات مفید و کاربردی لذت ببرید.

این مسئله را مدنظر داشته باشید که شاید بتوان پدر و مادر شدن را تجربه کرد، اما همهٔ افراد پدر بودن و مادر بودن را بلد نیستند و چه زیبا می‌شود اگر قبل از پدر و مادر شدن در ابتدا آن را فرابگیریم و به طرز اصولی و صحیح، اقدام به فرزندآوری و پرورش آنان کنیم.

 خواندن کتاب در گوشی با والدین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 همه والدین و زوج‌هایی که قصد فرزنداوری دارند مخاطبان این کتاب‌اند.

 بخشی از کتاب در گوشی با والدین

بسیار مشاهده می‌شود که والدین از رفتارهای خشونت‌آمیز کودک یا نوجوان خود شاکی هستند و به همین علت به روان‌شناس و یا مشاور مراجعه می‌کنند و می‌گویند نمی‌دانیم با او چه برخوردی داشته باشیم بسیار زود عصبانی می‌شود و حتی خواهر و برادرهایش را کتک می‌زند یا فریاد می‌کشد و یا در شرایط شدیدتر با دوستانش بحث می‌کند.

عصبانی که می‌شود وسایلش را پرت می‌کند و ممکن است آن‌ها را بشکند. هر راه و روشی پیش می‌گیریم شاید در حد چند دقیقه چاره‌ساز باشد اما دوباره حالت‌هایی از آن رفتار تکرار می‌شود.

ابتدا خشم در کودکان را برایتان تعریف می‌کنیم:

خشم یک واکنش هیجانی در کودکان است و بیشتر از سایر حالات هیجانی در بچه‌ها دیده می‌شود. زیرا در محیط ممکن است محرک‌های برانگیزانندهٔ خشم بسیاری وجود داشته باشد.

احساس خشم قطعاً بخشی از زندگی است و همه بچه‌ها آن را به‌نوعی تجربه می‌کنند. کودک گاهی احساسش را از طریق رفتار بروز می‌دهد و نوع برخورد اطرافیان است که آن را شعله‌ورتر می‌کند و یا خاموشی می‌آورد. خشمگین شدن در افراد بالغ با کودکان متفاوت است یکی از ویژگی‌های خشمگین شدن کودکان این است که:

واکنش محیط و میزان عصبانیت و خشم کودک، ناهمسان است و ممکن است یک اتفاق خیلی جزئی که از نظر والدین چندان اهمیتی ندارد، برای کودکان میزانی از خشم را به وجود بیاورد که خیلی بیشتر از آن محرک محیطی است.

احساس‌هایی مانند سرخوردگی، بلاتکلیفی، احساس گناه و شرم می‌تواند موجب تجمع احساسات گردد و در یک موقعیت به حالت خشم و عصبانیت برون‌ریزی شود.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

حجم

۳۸۲٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۶۳ صفحه

قیمت:
۱۱,۰۰۰
تومان