دانلود و خرید کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن لین ژنت رسیتاس ترجمه نوشین کهنسالی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن اثر لین ژنت رسیتاس

کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن

دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن

کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن نوشته لین ژنت رسیتاس است که با ترجمه نوشین کهنسالی منتشر شده است. کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن به شما کمک می‌کند بتوانید زندگی سالمی داشته باشید.

درباره کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن

افزایش وزن، میگرن، مشکلات پوستی و فشارخون بالا یا پایین، همگی، ناشی از فرآیندی التهابی هستند که به‌واسطه‌ غذاهای محرک ایجاد می‌شوند؛ غذاهایی که در ظاهر سالمند ولی به‌صورت مداوم و ناغافل باعث افسردگی، بیماری و اضافه وزن در شما می‌شوند.

برنامه‌های غذایی متفاوتی را تجربه کرده‌اید، تغذیه خوبی دارید و ورزش می‌کنید، اما هنوز کم‌وبیش به وزنتان اضافه می‌شود. شاید هم افزایش وزن نداشته باشید، ولی نمی‌توانید مثل گذشته وزنتان را کاهش دهید. همزمان ممکن است از اختلالات هورمونی، میگرن، افسردگی، مشکلات پوستی، درد مفاصل، سندرم روده‌ تحریک‌پذیر IBS یا سایر بیماری‌های گوارشی رنج ببرید. یک روز بعد از خوردن غذاهای کاملاً سالم، خود را وزن می‌کنید؛ وزنتان بالاست، توجیهی برای آن ندارید؛ ناامید، بقیه روز را بیسکوئیت، شیرینی و... می‌خورید؛ روز بعد، می‌بینید وزنتان ثابت مانده و اضافه نشده! تمام راه‌هایی را که قبلاً جواب می‌داد امتحان کرده‌اید: رژیم غذایی، ورزش و... اما هنوز وزن شما تغییری نکرده؛ اگر شما مانند هزاران نفری هستید که این تجربه را دارند این کتاب را از دست ندهید. 

باورش مشکل است که در این کتاب شیرینی‌جات و چیپس و بیسکوئیت دغدغه ما نیستند. ما می‌دانیم که اگر در مصرف تنقلات افراط کنیم، افزایش وزن خواهیم داشت. با مصرف نکردن آن‌ها هم، وزن کم نمی‌کنیم و حس سلامتی و نشاط هم نداریم؛ مصرف تنقلات نوعی خوشگذرانی است، اما در مورد ماهی، لوبیاسبز، گوجه فرنگی و بقیه غذاها چطور؟

اگر روزی را با خوردن شیرینی و تنقلات سپری کنید و وزنتان بالا رود طبیعی است. به‌راحتی می‌توانید با ورزش کردن، وزن اضافه را یک یا دو روزه از بین ببرید. اما اگر روزی را با خوردن غذاهای سالم و ارگانیک بگذرانید، افزایش حتی پانصد گرم وزن هم نشانه‌ مشکل است. این کتاب به شما کمک می‌کند اصولی همه چیز را تغییر دهید. 

خواندن کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال زندگی سالم هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب طرح، سبک نوین در زندگی، راهی برای مدیریت سلامت و وزن

برای سهولت در کار، همین ابتدا از The Plan به عنوان طرح یاد می‌کنم؛ برای اینکه بفهمید کدام غذاها با بدنتان سازگارند و کدام نه، طی بیست روز آینده آزمایش کنترل شده‌ای را می‌گذرانید. به یاد داشته باشید که شیمی هر بدنی کاملاً منحصر به فرد است. می‌خواهیم به‌طور منظم، غذاها را امتحان کنیم تا بدانیم بدنتان چطور واکنش نشان می‌دهد. به این ترتیب بعد از این آزمایش، می‌توانید انتخاب‌های آگاهانه‌ای داشته باشید.

طرح را به سه بخش یا سه فاز تقسیم می‌کنیم:

فاز اول، سه روز سم‌زدایی جهت برقراری شرایط متعادل در بدن؛

فاز دوم، فاز آزمایش (از روز چهارم تا بیستم)، غذاهایی که می‌خورید را امتحان می‌کنید و آن‌ها را به دو دسته‌ غذاهای سازگار و غذاهای محرک تقسیم می‌کنید. اگر غذای مورد علاقه شما در گروه غذاهای محرک قرار گرفت، نگران نباشید، چون آن غذا برای همیشه از برنامه‌ غذایی شما حذف نمی‌شود بلکه یاد می‌گیرید که چگونه روی آن کار کنید و آگاهانه‌ از آن لذت می‌برید؛

نهایتاً در فاز سوم، یاد می‌گیرید چگونه برای خود برنامه‌ غذایی بنویسید و چطور پاسخ‌های بدنتان را تجزیه و تحلیل کنید. به این ترتیب، طرح «The Plan» راهی طبیعی و آسان برای زندگی می‌شود؛ شما شاهد کاهش هشت درصد از وزن بدن خود خواهید بود و در کنار آن به بهبود وضعیت خواب، سطح انرژی، عملکرد گوارش، سلامتی و نشاط خواهید رسید (بسیاری از مراجعه‌کنندگان، درمان‌های دارویی را که سال‌ها انجام می‌دادند ترک کردند.)

تمام این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که ما غذاهای محرک، که باعث التهاب می‌شوند، را حذف کنیم و اجازه دهیم بدن به بازسازی، ترمیم و تعادل خود بپردازد. به این ترتیب متوجه می‌شوید که چگونه بدن غذاهای مختلف را فرآوری می‌کند و هرگز با اضافه وزن و علائم مختلف غافلگیر نخواهید شد.

طرح «The Plan» یک برنامه‌ غذایی نیست؛ من نمی‌خواهم شما صرفاً تغذیه سالمی را دنبال کنید؛ گیاهخوار شوید یا از رژیم‌های کم چرب و با کربوهیدرات کم پیروی کنید. برای اینکه بتوانید مطابق بدن خود غذا بخورید، باید مواد غذایی ناسازگار را شناسایی کنید؛ یعنی، بدانید کدام ماده‌های غذایی برای شما مناسب است تا برنامه‌ غذایی را خودتان تعیین کنید.

در این بیست روز، قوانینی را اجرا می‌کنید تا بتوانید یک برنامه غذایی شخصی را تنظیم کنید و رابطه‌ شما با غذا برای همیشه تغییر خواهد کرد.

اینجا کجاست؟ ما گم شدیم؟!
نسیم عرب امیری
نگاهی به دنیای پر رمز و راز سئو
علیرضا نورعلیزاده پیر
فرهنگ و تمدن ایران در دوره‌ی صفوی
مهری ادریسی‌آریمی
تاریخ تشیع (رشته ﺗﺎرﯾﺦ ﻓﺮﻫﻨﮓ و ﺗﻤﺪن اﺳﻼﻣﯽ)
فاطمه جعفرنیا
انتخابات بزرگ
استن برنشتاین
مائده‌های آسمانی
سیدعلیرضا بهشتی شیرازی
سنی سویوروم
عاطفه جانقلی‌زاده هلق
مختصر البصائر؛ متن و ترجمه
شیخ حسن بن سلیمان حلی
بزرگ‌ترین کشف قرن؛ اسرار شادی و آرامش پایدار
فرهاد مدرس
کاکوله
صادق نیک‌پور
مدیریت دانش در سازمان های ورزشی
ابراهیم علی دوست قهفرخی
گلبرگ علوم و فنون ادبی ۳ دوازدهم رشته ادبیات و علوم انسانی (بانک سوالات امتحانی)
فاطمه اکران
راهنمای گفتمان‌شناسی انتقادی
جان فلاوردو
روش های نوین تدریس
سامان ظاهری عبده وند
ترجمه و تلخیص بارداری و زایمان ویلیامز ۲۰۱۸؛ جلد ۶
دپارتمان زنان و زایمان گزینه پارسیان طب
تنها راه رستگاری (خوشنویسی)
سیدمهدی شجاعی
آموزش امنیت برای کاربران عمومی
عاطفه تاج پور
نقش رهبری اخلاقی بر رفتار شهروند سازمانی
سارا خسروی مهد
دلماه
پریاسادات پورافضلی

نظرات کاربران

کاربر 3653108
۱۴۰۰/۰۷/۲۹

کتابی بسیار عالی با متن روان ؛ رویکردی جدیدی را در تلفیق طب مدرن و آموزه های سنتی ارائه می دهد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان