دانلود و خرید کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی) یوسف معصومیان ارزنق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی) اثر یوسف معصومیان ارزنق

کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی)

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی)

کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی) نوشته یوسف معصومیان ارزنق است. کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی) به هنرهای رزمی می‌پردازد.

درباره کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی)

سیلامبام یک سلاح –پایه هنر رزمی سنتی هندی است که از تامیل نادو در جنوب هند سرچشمه گرفته است. در هند هنر رزمی سنتی در عصرهای گذشته (قدیم) مردان عصر حجر برای محافظت از خود در برابر حیوانات و دشمنان از چوب بامبو استفاده می‌کردند. استفاده از چوب بامبو برای آنها آسان بود زیرا که می‌توانستند آن را همیشه با خود به همراه داشته باشند. وقتی آنها به دنبال غذا می‌رفتند مجبور بودند مسافت‌های طولانی را طی کنند. آنها چوب را می‌چرخاندند و حرکت می‌دادند و وقتی بعضی از دشمنان باچوب هایشان به آنها حمله می‌کردند آنها باید به‌وسیله چوب هایشان از خود دفاع می‌کردند. بدین ترتیب یک نوع از مبارزه با چوب شروع به توسعه کرد. 

یک جان سپار و مجاهد بزرگ از لرد. میوروگا. خدای تحیل. در تپه‌های فوتیگای در بخش تیرانلولی که در تافیلنا دو در جنوب هند واقع شده است زندگی می‌کرد. این فرد  هنر از سیلامبام را تاسیس کرده است. بعد از آن پادشاهان پاندیا. چوزا و چرا در جنگلهای‌شان از این هنر استفاده کردند و آن را برای همه سربازان اجباری کردند. سیلامبام فقط یک سلاح نیست بلکه همچنین یک هنر رزمی سنتی است.

از جنوب هند سیلامبام تا سراسر گسترش پیدا کرد و آن به نام‌های مختلف در بخش‌های متفاوت از کشور شناخته شد. این کتاب شما را با این هنر رزمی آشنا می‌کند. این ورزش در سال ۱۳۹۱ از فدراسیون ورزش‌های رزمی کشور جمهوری اسلامی ایران مجوز دریافت کرده است. 

خواندن کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به هنرهای رزمی پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب سیلامبام WSF (بادیگاردی، دفاع شخصی)

محافظ شخصی یا جان‌پاس یا بادیگارد (انگلیسی: Bodyguard) فردی است که از فردی محافظت می‌کند، که غالباً صاحب قدرت، شهرت، ثروتمند یا سیاسی باشند. کاربرد این افراد در جلوگیری از حمله، ربودن، ترور، یا از دست دادن اطلاعات محرمانه یا کارهای دیگر است.

محافظ شخصی به فردی گفته می‌شود كه بصورت حرفه ای از شخصی در مقابل حملات، آدم ربایی، ترور، به سرقت رفتن اطلاعات محرمانه و دیگر خطرات محافظت می كند و دوره های آموزشی مختلفی را جهت حفاظت شخصی می گذراند.

محافظ شخصی یا محافظ نزدیک شامل انواعی از دایره امنیت مامور دولت می‌باشد. از جمله وظایف به محافظت فرد یا افراد معروف،ثروتمند و چهره‌های سرشناس سیاسی، درمقابله خطراتی شامل دزدی،حمله،آدم ربایی،قتل،آزار و اذیت ویا تهدیدهایی برای به دست آوردن اطلاعات محرمانه و از این قبیل جنایات می‌باشد، در اغلب اوقات مهمترین چهره‌ها توسط چندین محافظ شخصی یا یک گروه از محافظان شخصی استفاده میکنند که معمولاً از آژانس‌های مربوطه، نیروهای امنیت یا نیروهای ویژه پلیس ویا سازمان امنیتی دیپلماتیک دپارتمان آن کشور مربوطه تامین می‌گردد.

برای حفاظت افراد سرشناس دولتی یا غیر دولتی از نیروهای نظامی ویژه می‌باشد. درحالی که درصد کمی از چهره‌های عمومی کمتر در معرض خطر و یا ریسک این قبیل جنایات می‌باشند با یک محافظ شخصی همراه می‌شوند که وظیفه محافظت و رانندگی در حیطه امنیتی را بر عهده دارد که به عهده آژانس‌های بادیگاردی می‌باشد.

در واقع میتوان گفت محافظ شخصی عنوان یک نوع پرسنل دولتی یا غیر دولتی به حساب می‌آید که وظیفه محافظت دفاع و امن کردن حوزه خدمتی خود را بر عهده دارد که اکثر اوقات با دور نگه داشتن افراد سیاسی یا غیر سیاسی که مورد حمله قرار می‌گیرند، انجام وظیفه می‌نماید.

برای بعضی از افراد داشتن یك محافظ شخصی بسیار ضروری است. برای مثال افراد مشهور معمولا محافظان شخصی را استخدام می كنند تا از آنها در مقابل آدم ربایی محافظت كنند. در مکان‌های دیگر مانند بانک‌ها هم از محافظان مخصوص استفاده می‌شود.

در واحد های حفاظتی چند نفره ( مانند واحد های حفاظت از افراد مشهور و یا حفاظت از دولت مردان)یك یا چند محافظ در قسمت های تخصصی مشابه ذیل كار می‌كنند.



نسخه سوم بازاریابی
فیلیپ کاتلر
بر فراز اورست
مارک انگلس
بازوهای حجیم و عضلانی
دیوید بار
ارتباطات استراتژیک برای سازمان های غیرانتفاعی
سالی جی. پترسون
آرزوی پارسایان
سید قاسم باقری نی‌ریزی
گردویت را بشکن
وحید ایزانلو
مقدمه ای بر ناوبری زیرسطحی
محمد طالعی اردکانی
کره شمالی
النور بردشاو
درآمدی بر تجزیه و تحلیل افراد
ندیم خان
هنر داستانی در قرآن کریم
محمد احمد خلف الله
سقوط کابل؛ عملیات طوفان - ۳۳۳
مارک گالئوتی
بررسی مفهوم سازی‌ جنگ در روایت زنان و مردان از دوران جنگ تحمیلی با رویکرد معنا‌شناختی
تورج دشمن زیاری
حشره ها
جیل مک دونالد
مدل سازی محیط زیست
اندرو فورد
تاریخ منجم باشی یا صحایف الاخبار فی وقایع الآثار
منجم باشی (احمد دده)
نجوای تاریکی
محمدامین یاوری
لاک سفید
عبدالصاحب مالک
آموزش خط ثلث ویژه مبتدیان (بخش اول؛ مفردات براساس مکتب شوقی)
همایون توفیقی
خلاقیت و نوآوری در فضای باز مدارس
محبوبه معارفوند
پاپی و پوپی یک خانه می سازند
سارا فیلیسیتی پتر
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

حجم

۱٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۶ صفحه

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان