دانلود و خرید کتاب لالایی های کودکان ایران حمید سفیدگر شهانقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لالایی های کودکان ایران اثر حمید سفیدگر شهانقی

کتاب لالایی های کودکان ایران

امتیاز:
۳.۸از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب لالایی های کودکان ایران

کتاب لالایی های کودکان ایران اثری پژوهشی از حمید سفیدگر شهانقی است که در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. این اثر دربردارنده مجموعه‌ای از لالایی‌هایی است که در شهرهای مختلف سرزمین ایران، برای نوزادان و کودکان خوانده می‌شود. 

درباره کتاب لالایی های کودکان ایران

لالایی‌ها، آوازهایی دلنشین و آرامش‌بخشند: ترکیبی از عشق، امید، آرزوها و دلتنگی‌های مادرانه که در تمام طول تاریخ و در تمام فرهنگ‌ها وجود دارند. یک مادر در لالایی از آرزوهایش برای کودکش حرف می‌زند و یا با او درددل می‌کند و در نهایت کودک را به آرامش و خوابی عمیق و دلنشین دعوت می‌کند. در فرهنگ‌های گوناگون و مناطق مختلف، لالایی‌ها، برگرفته یا به عبارت بهتر، تاثیرپذیرفته از عناصر بومی خود هستند. به طور کلی کلام ریتمیک به کودکان به شدت کمک می‌کند و هم بر بالا رفتن هوش موسیقایی و هم بر هوش کلامی آنان تاثیر می‌گذارد. 

حمید سفیدگر شهانقی در کتاب لالایی های کودکان ایران مخاطبانش را آماده سفری به تک‌تک شهرهای ایران می‌برد و لالایی های آنان را برای ما برمی‌خواند. این اثر یک کتاب پژوهشی ارزشمند است که یکی از مهم‌ترین بخش‌های ادبیات شفاهی را زنده کرده است و هم در کنار آن، به تمام والدین کمک می‌کند تا با لالایی‌های مختلف آشنا شوند و آن‌ها را برای کودکانشان بخوانند. 

کتاب لالایی های کودکان ایران را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

لالایی های کودکان ایران، کتابی است برای تمام مادران و والدین و کتابی است برای تمام کسانی که دوست دارند با لالایی‌های فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند. 

بخشی از کتاب لالایی های کودکان ایران

لالا لالا به سر تخته

 بُبوی رودم سفر رفته

می‌آره كفش نارنجی

ُ به پای رودم نمی‌گنجی

لالا لالا گل پونه

شتر ريخته به رودخونه

چی چی بار شتر باشه

هل و ميخک و رازونه 

لالا لالا ننه حوری 

ميان باغ انگوری

گلوم خشكه تو ميدونی

بده يک خوشه انگوری

نظرات کاربران

Mikasa
۱۴۰۲/۰۷/۲۶

قدیما چه قدر هنرمند بودن برای به خواب بردن بچه هاشون شعر میگفتند اون هم چه اشعار غنی و پر احساس و شیرینی😍 عشق مادرفرزندی، نگرانی ها و دغدغه های مادر، اهمیت جایگاه پدر در خانواده، اهمیت علم آموزی و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان