دانلود و خرید کتاب کبوترهای دوست داشتنی محمود پوروهاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کبوترهای دوست داشتنی اثر محمود پوروهاب

کتاب کبوترهای دوست داشتنی

معرفی کتاب کبوترهای دوست داشتنی

کتاب کبوترهای دوست داشتنی داستانی نوشته محمود پوروهاب با تصویرگری ملیکا سعیدا است. این اثر، جلد پنجم از مجموعه داستان‌ یک کار خوب است. این مجموعه داستان‌هایی بر اساس احادیث و روایات را با هدف آموزش سنین ابتدایی منتشر کرده است.

مجموعه داستان یک کار خوب مجموعه‌ای ۱۰ جلدی با داستان‌های متفاوت است. این مجموعه داستان‌هایی بر اساس احادیث و روایات را با هدف آموزش سنین ابتدایی منتشر کرده است. این مجموعه مفاهیم مختلفی مانند مراقبت و محبت نسبت به حیوانات و تنبلی و نگاه امامان نسبت به فرد تنبل را در قالب داستان‌هایی جذاب برای کودکان بیان می‌کند.

درباره کتاب کبوترهای دوست داشتنی

کتاب کبوترهای دوست داشتنی داستان مردی در زمانه امام محمدباقر(ع) است، مردی مواظب کبوترهایش است اما به دلیل یک اتفاق ساده با همسایه‌اش دعوا می‌کند و زمانی که عصبانی است به کبوترهایش آسیب می‌زند، در همین زمان امام محمدباقر(ع) از راه می‌رسند و این اوضاع را می‌بینند، 

امام محمدباقر(ع) درس بزرگی به او می‌دهد. درسی که زندگی او را متحول می‌کند.

کتاب کبوترهای دوست داشتنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان و نوجوانانی را که از خواندن حکایت‌ها و قصه‌های امامان و بزرگان دین لذت می‌برند، به خواندن کتاب تصادف دعوت می‌کنیم.

درباره‌ محمود پوروهاب

محمود پوروهاب در سال ۱۳۴۰ در شمال دیده به جهان گشود. او داستان‌‎نویس و شاعر کودک و نوجوان است که سال‌ها است در قم زندگی می‌کند و تحصیلات حوزوی دارد. او در ماهنامه سلام بچه‌ها مشغول فعالیت است و به کارهای دیگری مانند نقد و بررسی آثار شاعران جوان، داوری جشنواره‌‎های ادبی کودک و نوجوان، مسؤولیت بخش شعر بعضی از ماهنامه‌‎ها می‌پردازد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۶٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان