دانلود و خرید کتاب دارد هوای تازه می آید محمود پوروهاب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دارد هوای تازه می آید اثر محمود پوروهاب

کتاب دارد هوای تازه می آید

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دارد هوای تازه می آید

کتاب «دارد هوای تازه می آید» سرودۀ محمود پوروهاب است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. دارد هوای تازه می‌آید، ۹ شعر زیبا، مناسب گروه سنی کودکان را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب دارد هوای تازه می آید

کتاب دارد هوای تازه می‌آید مجموعه شعر محمود پور وهاب، داستان‌نویس و شاعر کودک و نوجوان را دربرگرفته است. شعرهای این مجموعه آهنگین، کودکانه و مناسب گروه سنی کودکان بالای ۹ سال است. شعرهای کودکانه، تأثیرات بسیار خوبی بر افراد این گروه سنی می‌گذارد؛ خلاقیت و ذوق ادبی در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دید وسیع‌تری نسبت به جهان و دنیای پیرامونشان پیدا می‌کنند. کودکان می‌توانند از طریق خواندن اشعار به درک بهتری از خود و موضوعات اطرافشان برسند و به آن‌ها یاد می‌دهد تا بتوانند تا از زاویه‌ای جدید و به جهان نگاه کنند. شعرخوانی دقت و توجه کودکان را بیشتر می کند و باعث شادی و لذت آن‌ها می شود.

تصاویر کتاب دارد هوای تازه می‌آید بسیار زیبا، خلاقانه، رنگارنگ و تکمیل‌کننده و همسو با محتوای شعرها است و به فهماندن و شفاف ساختن هرچه بهتر مطالب کتاب به کودکان کمک می‌کند. تصویرگری کتاب را ایلگار رحیمی برعهده داشته است. شعرهای کتاب دارد هوای تازه می‌آید به موضوعاتی مانند نکات اخلاقی، زندگی روزمره، خانواده، دوستی، محبت و طبیعت می‌پردازد.

کتاب دارد هوای تازه می‌آید شامل ۹ شعر ساده، شیرین و کودکانه می‌شود که ضمن به‌کارگرفتن قدرت تخیل کودکان، آن‌ها را با زندگی‌ و هرآنچه کودکان با آن‌ها مرتبط و نسبت به آن کنجکاو هستند، آشنا می‌کند. عناوین شعرهای این مجموعه عبارت است از: «شیرین»، «مثل نور»، «عطر گل»، «هوای تازه»، «یک قطره»، «دست های زیبا»، «سیارۀ تنها»، «لبخند آب»، «کمک کردن قشنگ است». از دیگر آثار محمود پوروهاب می‌توان به «تو با ما قدم می‌زنی»، «سکوت خیس درختان»، «با تو هوا خوب است»، «حرف‌های ناتمام»، «کجاست رد پای تو»، «آن روز آن اتفاق، همیشه کسی هست»، «هر پرنده با ترانه‌اش نفس می‌کشد»، «زبان گنجشک‌ها را بلد است»، «بوی سکه‌های نو»، «هدیه دریا»، «خدا جونم کمکم کن»، و«پر از بوی گلابی» اشاره کرد. 

خواندن کتاب دارد هوای تازه می آید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۹ سال و علاقه‌مند به شعر پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دارد هوای تازه می آید

«من سیب خود را نصف کردم

یک نصف آن را دادم به شیرین

شیرین به آن گازی زد و گفت:

به‌به، چه خوش‌مزه!

چه شیرین!

بخشش همیشه

یک حس شادی است

شیرینی‌اش خیلی زیاد است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۵,۸۰۰
تومان