دانلود و خرید کتاب هفت عادت سرنوشت ساز سیدجواد موسوی نسب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت عادت سرنوشت ساز اثر سیدجواد موسوی نسب

کتاب هفت عادت سرنوشت ساز

معرفی کتاب هفت عادت سرنوشت ساز

کتاب هفت عادت سرنوشت ساز نوشته سید جواد موسوی نسب است. کتاب هفت عادت سرنوشت ساز به شما کمک می‌کند در زندگی موفق‌تر عمل کنیم و پیشرفت کنیم.

درباره کتاب هفت عادت سرنوشت ساز

عادت‌ها نقشی حیاتی در زندگی دارند، شما از روی عادت حرف زده و رفتار می‌کنید، از روی عادت عمل می‌کنید و نهایتاً این که بر حسب عادت زندگی می‌کنید؛ بنابراین در ابتدا باید بدانید که تعریف عادت چیست و عادت به چه معنایی است.

عادت آن چیزی است که انسان به آن خو گرفته و بخشی از رفتار همیشگی او می‌شود. بیش از ۴۰ درصد کارهایی که افراد به صورت روزانه انجام می‌دهند تصمیمات واقعی نیستند، بلکه از روی عادت هستند. با توجه به این که درصد بالایی از کارهایی که شما انجام می‌دهید از روی عادت است پس کسب عادت‌های مطلوب باعث موفقیت شده و بر عکس کسب عادت‌های مخرب، زمینه ساز شکست شما در زندگی خواهد شد.

در این کتاب هفت عادت ساده اما بسیار مؤثر که افراد موفق از آن بهره می‌برند را معرفی کرده‌ است و چنانچه شما آن‌ها را در زندگی و کسب‌وکارتان به کار بگیرید، موفقیت‌های زیادی به دست خواهید آورد. 

این هفت عادت عبارت‌اند از: فقط انجامش بده - برعکس انجامش بده - اولویت‌بندی کن - تلاش کن همه برنده باشن - دو برابر گوش کن - تیم، تیم، تیم و دیگر هیچ - خودت را شارژ کن. این عادت‌ها به شما کمک می‌کنند تا ابتدا در زمینه شخصی رشد چشمگیری داشته باشید و سپس بتوانید ارتباط بهتری با دیگران برقرار کرده و در نهایت در زندگی پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

پرورش این عادت‌ها کلید موفقیت هستند و شما با کسب این عادت‌های ساده، به خود و دیگران کمک می‌کنید تا طعم شیرین موفقیت را بچشید.

خواندن کتاب هفت عادت سرنوشت ساز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی موفقی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هفت عادت سرنوشت ساز

در یک شهر ساحلی که زندگی بیشتر مردم از دریا تأمین می‌شد، مردم متوجه شدند که تعداد مرغان ماهی‌خواری که اطراف آن شهر زندگی می‌کنند رفته‌رفته کم شده و در گوشه و کنار ساحل لاشه مرغان ماهی‌خوار پیدا می‌شود. علت مرگ مرغ‌های دریایی نامعلوم بود.

هیچ نشانه‌ای از بیماری یا زخم در مرغان زنده و در اجساد آن‌ها مشاهده نمی‌شد و به نظر می‌رسید که مرغان ماهی‌خوار به خاطر گرسنگی مرده باشند، درحالی‌که در آن فصل دریا پر از ماهی بود!

دلیل مرگ مرغان ماهی‌خوار به یک موضوع مرموز تبدیل شده بود. تا این که مسئولین شهر، محققانی را برای کشف این موضوع استخدام کردند. آن‌ها تحقیقات زیادی انجام دادند تا اینکه علت مرگ آن‌ها را کشف کردند. آن‌ها متوجه شدند که در شهر یک کارخانه تولید کنسرو ماهی وجود داشت که پسماندهای خود را در جایی نزدیک ساحل می‌ریخت و مرغان ماهی‌خوار همیشه از این پسماندها تغذیه می‌کردند.

تغذیه از پسماندها برای آن‌ها تبدیل به یک عادت شده و آن‌ها را تنبل بار آورده بود، طوری که دیگر از دریا ماهی نمی‌گرفتند. چندی قبل این کارخانه به جایی دیگر منتقل شده و دیگر پسماندی تولید نمی‌شد. در نتیجه مرغان ماهی‌خوار منبع غذایی خود را از دست داده بودند و فراموش کرده بودن که می‌توانند از دریا ماهی بگیرند.

سه نکته از این داستان:

۱- عادت‌ها یک شب به دست نمی‌آیند و یک شبِ تغییر نمی‌کنند.

۲- ما بر اساس عادت‌هایمان زندگی می‌کنیم.

۳- عادت‌ها می‌توانند باعث موفقیت یا شکست شوند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۵۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۲۵۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان