دانلود و خرید کتاب تجسم خلاق رابین نیکسون ترجمه مهدی قراچه‌داغی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تجسم خلاق اثر رابین نیکسون

کتاب تجسم خلاق

معرفی کتاب تجسم خلاق

کتاب تجسم خلاق دامیز اثر رابین نیکسون یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه روان‌شناسی و موفقیت است.

آوند دانش نهادی فرهنگی است که در کنار انتشارات کتاب‌های فارسی در حوزه‌های متنوع، فراهم‌آوری محصولات انتشارات وایلی را نیز به شکلی گسترده انجام می‌دهد. این انتشارات از ابتدای سال ۱۳۹۱ با در پیش گرفتن برنامه‌ای مدون جهت انتشار کتاب به شکلی طبقه‌بندی‌شده و با رعایت قوانین جهانی کپی‌رایت، توانسته تصویری پررنگ‌تر از خود در بازار کتاب ایران به نمایش گذارد. طی دو دهه‌ی گذشته، نام آوند دانش اغلب مترادف با نام وایلی بوده است و این انتشارات با تهیه و توزیع به‌موقع بهترین‌ها از ناشران زیرمجموعه‌ی وایلی، خود را به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قابل اطمینان و برتر کتاب نزد دانشگاهیان و پژوهشگران کشور معرفی کرده است.

مجموعه کتاب‌های پرفروش دامیز آوند دانش، کتاب‌هایی آموزشی و راهنما برای یادگیری گام به گام مهارت‌های گوناگون و به دست آوردن اطلاعات در زمینه‌های مختلفی مانند کسب وکار، هنرهای گوناگون، سرگرمی، کامپیوتر، تغذیه و سلامت، زبان انگلیسی، مهارت‌های زندگی، روان‌شناسی، ادبیات، تاریخ و.... هستند.

تجسم خلاق شبیه رویاپردازی است اما تفاوتی اساسی با آن دارد. افرادی که تجسم خلاق دارند می‌دانند که چگونه با ورود به ضمیر ناخودآگاه خود و استفاده از قدرت آن در به تحقق رساندن اهداف خود، آرزوهایشان را به واقعیت بدل کنند.

 کتاب تجسم خلاق که به قلم یکی از تاجران پرآوازه و موفق نوشته شده به شما آموزش می‌دهد که چگونه با استفاده از تجسم خلاق به اهدافتان دست پیدا کنید.

خواندن کتاب تجسم خلاق دامیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به کتاب‌هایی درباره موفقیت در زندگی و کسب‌وکار را به خواندن این کتاب دعوت می‌کنیم.

نظرات کاربران

علیرضا
۱۴۰۲/۱۰/۲۲

ضمن اینکه این کتاب ، ثمره عالی دارد، از طرفی چون ترجمه اقای قراجه داغی است عالی تر می‌باشد ، من این کتاب را عای میدانم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

حجم

۴٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۲ صفحه

قیمت:
۶۷,۹۵۰
۴۰,۷۷۰
۴۰%
تومان